oiskos maatalon isäntää sinne muuttajalle ?

Onkotoivoa

Olen lähivuosina muuttamassa Viitasaarelle. Etsinyt itselleni tositarkoituksella hellää, huolehtivaista, välittävää ja savutonta, miltei alkotonta isäntämiestä, jolla hellyyden lisäksi jonkinasteinen okt tai maatalo, piha ja pihalla puutarha, kenties järvi ja siihen kala-oikeudet ? kalastat, metsästät, rakastat luontoa ja pidät kotieläimistä, esim koirat, kissat.
Olen luontohenkinen 55 nainen, terveet elämäntavat. Ei tupakkaa, alkoa vain juhlissa.
Lapset aikuisia, mutten pane pahakseni, jos sinulla jälkikasvua löytyy.
Puutarhaihminen henkeen ja vereen, ja erittäin motivoitunut asumaan keskellä metsää, ne kaupungin kotkotukset eivät ole elinehto tai minkäänlainen välttämättömyys. Olen omillani toimeentuleva, minua ei tarvitse elättää.
Olen leivonta- ja ruuanlaittotaitoinen, metsissä, marjassa, sienessä kulkeva, kalastava, erästävä nainen.
Akateeminen eläkeläinen.

Rakastan matkustamista, ja toivoisin sinunkin pitävän muusta kuin pirtissä hissuttelusta.

Laitoin tämän ilmoituksen tänne, koska treffipalstalta ei löydä juuri tietyltä paikkakunnalta itselleen elämänkumppania.
Jos teitä vapaita, ei karanneita on, ja uskallatte laittaa loppuelämänne koetukselle, vastatkaa tuohon alle, niin kerron sitten mistä minut tavoittaa tutustumista varten.

10

317

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heimonenkysyy

Metsästys on arveluttava harrastus naiselle, mitä metsästät?

• kovenpioksa

Olis tarjolla liki 60 supikoiralle tuoksuva yrittäjä,,vaseliinissa löytyy ja muutakin.

• sivuhuomautus

Metsästys ei ole naisten työtä, ja kalastuskaan mielestäni ei vaikka jotkut miehet pakottavat siihen.

• Kätkäläine

Onhan täällä vähän sinua nuorempi isäntämies, alat vaan pakkaamaan kamppeitasi vaikka heti. Torppa on vaatimaton mutta korjataan kuntoon. Vasara ja naulat pysyy kyllä kädessä, toinen kädessäsi... Yhteystietoja tulemaan, niin tavataan. Tosi on! Odotan!

• OnkoToivoa

Nosto !

Edelleen hakusessa Viitasaari-Pihtiputaa-Keitele-alueelta lempeä, aikaansaava, sitoutumiskykyinen mies.

Täältä pääkaupungista löytyy kaikenlaisia urvakkeita, en minä näistä.

Romanttisuus ei ole haitaksi.
      Olen toellaan teon immeisiä, erästän ja kalastan, marjastan, sienestän.

Eikö nyt Viidan alueelta ketään vapaata n. 50 omillaan toimeentulevaa, naisenkaipuuta tuntevaa miestä ?

• kaapastakanaa

Olishan muija hyvä olla huushollisa kun aamu kolmesta ehtoo kuuteen koneiden pukilla pallejaan vatkuuttaa ,niin revakin tuntuisi varmaan aika mukavallta paikalta lihaa suilauttaa,,jos vielä kykyä sattuis löytymään,,,,,en kylläkään tiiä

• OnkoToivoa

Juu, ei.
        Etenkin kun et tiedä, onko kykyä vaiko ei.
        Ja kun puhut tuolla sävyllä, lienet se kuuluisa Peräkamarin Pertti Sumiaisista, Keski-Suomesta...liian pitkään yksin.

• viitasaarenmies

Kovin on huono tämä sivusto treffipalstaksi. Vai pitäisi olla maatila Viitasaarella. Tai sielläpäin? Maatalo sun muuta. Kyllä on, maatalo ja muutakin, mutten taida ottaa jotain perseaukista etelän elättiä tänne loisimaan. Nussin paljon mielummin vaikka tuota meidän vasikkaa kuin jotain etelän horoa. Se kun ei maksa mitään vaan on karsinassa ilmaiseksi tyytyväinen. Ja jos tottapuhutaan, antaa paremmat kyyditkin. Ja lammaskin on tarvittaessa vielä nussittavana. Sitä olen kyllä vuokrannut välillä irakin karvapelleille kuten tuota lemmikki kaniakin. Muuten en mokomista paskiaisista välitä mutta maksavat eläimen vuokraamisesta hyvät sossun rahat.

• rahnaa

Joo, kyllä vaikuttaa jonkun epätoivosen yritykseltä hyötyä jotenkin.................
      Tulis paikalle ja katselesi rauhassa ja rehellisin aikein.

• OnkoToivoa

Hmmm. selkeni syy, miksi olette yksin.
        Epätoivoinen, ehei.
        Onnenonkija, todellakaan ei.

Kannattaisi, hyvät herrat, lukea tuo eka postaukseni, avoimesti kerron, mitä haen ja etenkin miksi.
        Luetunymmärtämistä en ala opettaa vaikka opettaja olenkin.

Totta, että huono treffipalsta.
        Olen pohtinut tätäkin, sekin selviää kun lukee tarkemmin alkuperäisen kyselyni.
        Tuo että herrasmies (?) Kertoo naivansa eläimiä ja antavan mamujenkin tehdä niin, kertoo a.o. henkilön mielenterveyden tolan olevan heikoissa kantimissa.
        Viitasaaren terveyskeskukseen, mars mars !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      20
      1304
    2. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      133
      1221
    3. 64
      1210
    4. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      102
      1159
    5. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      67
      1039
    6. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      109
      989
    7. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      94
      947
    8. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      182
      913
    9. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      80
      821
    10. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      43
      814
    11. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      781
    12. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      666
    13. Vieläkö tykkäät

Minusta niin paljon että olisit valmis?
      Ikävä
      43
      656
    14. Tykkäätkö minusta

Mies vai et? -nainen
      Ikävä
      58
      643
    15. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      636
    16. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      98
      618
    17. Humppila korvasi johtajia tekoälyllä

https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 150
      Maailman menoa
      87
      598
    18. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      52
      554
    19. Kumpi tästä nyt

Teki niin vaikeaa?
      Ikävä
      60
      534
    20. Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?

Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi
      Luterilaisuus
      300
      531
    Aihe