kohta ala tulla tänne ja tehdä selväksi, mitä sä oikein haluat, niin... Mä tulen ja syön sut. ... Tai ainakin maistelen hartaasti joka puolelta. Ja turha sit soittaa äitiä apuun.
Vastaukset 14
- Katotaan.sit
tään matsin jälkeen
Pakko soittaa äiti apuun.....
En pärjää sulle......Taas sä luulet kaikkia alotuksia mun tekemiksi? :(
En kirjota tänne enää paljon yhtään mitään. Milloin ymmärrät sen? Oon sanonu sitä sulle täällä jo pitkään. Odotan että tuut jutteleen mulle irl. En osallistu tähän palstahulluuteen enää.- tiedän_kyllä
Turhaan pelkäät, en mä sua halua, mä haluan Ju..n
- nurmikentillänähtiin
tiedän_kyllä kirjoitti:
Turhaan pelkäät, en mä sua halua, mä haluan Ju..n
Tuu ja syö. On nyt töissäkin vapaata.
- kohta_kärähdän
nurmikentillänähtiin kirjoitti:
Tuu ja syö. On nyt töissäkin vapaata.
Tuskin meni sullekaan. Nähty pikemminkin punatiilirakennuksessa. :)
- eiepäilystäkään
Nyt kävi käry tottavie ;))
- J844
kohta_kärähdän kirjoitti:
Minne tää menee, ja keneltä?
Olen päivitäin niin monen ihmisen kanssa tekemisissä, että tää menee arpomiseksi. - Olinpunatiilisessärakenn
kohta_kärähdän kirjoitti:
Milloin viimeksi nähtiin ja minkälaisessa tilanteessa?
- Tunnustan_
J844 kirjoitti:
Minne tää menee, ja keneltä?
Olen päivitäin niin monen ihmisen kanssa tekemisissä, että tää menee arpomiseksi.Ei se sullekaan ollut, älä pelkää.
- Koko_ajanhan_me_nähdään
Olinpunatiilisessärakenn kirjoitti:
Milloin viimeksi nähtiin ja minkälaisessa tilanteessa?
Jos on tarvetta kysellä tuollaista, ei osu kohdilleen. Ei sit millään.
- No_kukas_mä_olen
eiepäilystäkään kirjoitti:
Nyt kävi käry tottavie ;))
Täällä ei käryä vielä mikään? Kerro tuntomerkkejä niin katsotaan...
- entiedäen
Ei voi tietää kenelle tää on tarkoitettu.
- M....Mies
Hetken jo luulin että katkaisit puhelinlinjat. ;) Sitten huomasin että olin kytkenyt alakerran puhelinrasian karvat väärin ja ei ollut paria vaan yksi johdin.
Nyt netti pelaa taas :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta833347Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii3911237Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty36929Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty65815Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä189764Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s271704Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto22690Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel31608Sysmä tarvitsee päätöksiä
Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen17585Älä katoa elämästäni
Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan33566