Näkö(ulkonäkö)

ö-Öö

Jokainen vanhenee ja ulkönökö ja näkökyky muuttuu. Voihan sitä aina feikata, silikoonitissit tai piilolasit.

Vaan nyt on olemassa loistava idea ulkoisten ominaisuuksien saattamiseen nuorekkaimmiksi yhdellä konstilla. Tatuointi!

http://metro.co.uk/2015/11/02/drunken-stag-do-reveller-wakes-up-with-a-pair-of-ray-bans-tattooed-on-his-face-5476043/

Että jokos huomenissa kaikki palstan loipummieläkeläiset on jonossa läheisimmän tatuointistudioin oven edessä korppikotka ensimäisenä ja hunkki toisena?

Tatuoinneista varmaan saa ihan kiintoissaa keskustelua?

=DW=

36

54

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luul-ta-vasti

Hunkkihan on keksinytkin tatuoinnit ja korppi värit ja sutimet.

• enavannutlinkkiä

Minusta tulee oikein nuorekas ja haluttava, laitatan silikoni tissit!
      Käsivarsissa on "allit" ja leukaperissä "hamsteripussit".
      Tatuointeja en laitata, en tykkään niistä ollenkaan.

• vastaanvaan

Linkissä oli =DW= kuva. Oikeastaan monta kuvaa. Perunapussit silmien ympärillä oli. Varastanut varmaan lestaatilta naapurilta liikenneympyrässä.

• En ole ajatellut asiaa. Ei kauheesti kiinnosta. Mutta yhden asian tiedän: jos ottaisin tatskan niin se ei olisi mikään "ihan pikkuruinen perhosensiipi jossain kohtaa mikä ei näy", eli miksi ottaa tatuointia ellei halua näyttää sitä? Mä voisin esteetikkona antaa tatuoida vaikka valkoisen kyyhkysen käsivarteeni....

• Sitten joutuisit pitämään sellaisia reikähihapuseroita, jotta tatska näkyisi.
        Ei ollenkaan tiivistä materiaalia. Jos yleisemmin haluat kyyhkystäsi esitellä.
        Täällä Suomessa on mennyt telkkarissa Huutokauppakeisari-ohjelma, jossa rouvalla on käsivarsissa useita tatuointeja. Vähänkään lämpöisemmillä säillä on hänellä outoja reikäpuseroita, kaipa niitä saa valmiinakin ostaa. Ehkä kirpputoreiltakin, kun niissä usein ovat poikenneet. En laittaisi moisia tekeleitä ylleni, eivät ole tyyliäni.
        Mikähän muuten mahtaa olla.
        Hihattomassa näkyisi tatskatkin, joita en tosin nahkaani halua.

• Ancelina kirjoitti:

Sitten joutuisit pitämään sellaisia reikähihapuseroita, jotta tatska näkyisi.
        Ei ollenkaan tiivistä materiaalia. Jos yleisemmin haluat kyyhkystäsi esitellä.
        Täällä Suomessa on mennyt telkkarissa Huutokauppakeisari-ohjelma, jossa rouvalla on käsivarsissa useita tatuointeja. Vähänkään lämpöisemmillä säillä on hänellä outoja reikäpuseroita, kaipa niitä saa valmiinakin ostaa. Ehkä kirpputoreiltakin, kun niissä usein ovat poikenneet. En laittaisi moisia tekeleitä ylleni, eivät ole tyyliäni.
        Mikähän muuten mahtaa olla.
        Hihattomassa näkyisi tatskatkin, joita en tosin nahkaani halua.

Mä laittasin sen tohon käsivarren yläosaan ja se sais näkyä kun pidän hihattomia kesällä tai juhlissa ja olla välillä hihan alla peitossa niin sen katselemiseen ei kyllästyisi. Ei se näkyminen ole pääasia, mutta toisaalta taas huvittaa ne pelkurimaiset pikku tatskat joita vanhemmat frouvashenkilöt ottavat pysyäkseen muodissa mukana, pitää olla, mutta ei saa näkyä ;)

Tyttärellä on koko käsivarsi kyynärpäästä ylöspäin täynnä tropiikin kukkia (kiinanruusu, orkidea ja gerbera) ja eihän siinä mitään mutta on kuin olisi sama pusero päällä koko ajan.

• Paloma.se.co kirjoitti:

Mä laittasin sen tohon käsivarren yläosaan ja se sais näkyä kun pidän hihattomia kesällä tai juhlissa ja olla välillä hihan alla peitossa niin sen katselemiseen ei kyllästyisi. Ei se näkyminen ole pääasia, mutta toisaalta taas huvittaa ne pelkurimaiset pikku tatskat joita vanhemmat frouvashenkilöt ottavat pysyäkseen muodissa mukana, pitää olla, mutta ei saa näkyä ;)

Tyttärellä on koko käsivarsi kyynärpäästä ylöspäin täynnä tropiikin kukkia (kiinanruusu, orkidea ja gerbera) ja eihän siinä mitään mutta on kuin olisi sama pusero päällä koko ajan.

Nättihän se olisi ja hyvä pitää välillä piilossakin, ihailla vaan kotioloissa.
        Jos ja se on ISO JOS, ottaisin tatskan, niin luuletko että mulle sopisi pikkuinen enkeli, johonkin piilopaikkaan?
        Nyt mä oottelen mitä tulee, ei sinun, vaan ehkä jonkun puskissa kyyhöttävän taholta :)

• Ancelina kirjoitti:

Jos ja se on ISO JOS, ottaisin tatskan, niin luuletko että mulle sopisi pikkuinen enkeli, johonkin piilopaikkaan?
        Nyt mä oottelen mitä tulee, ei sinun, vaan ehkä jonkun puskissa kyyhöttävän taholta :)

"Ancca-Pal"

Sikäli kun, ehkä tai jos.
        Alatte tatuoimaan, niin näytille sitten.
        Muistaen että tatuointi ei ole tarkoitettu kauniisiin paikkoihin, kuten
        kasvoihin.
        Vaan enämpi ryppyihin päin.

H.

• hunksz kirjoitti:

"Ancca-Pal"

Sikäli kun, ehkä tai jos.
        Alatte tatuoimaan, niin näytille sitten.
        Muistaen että tatuointi ei ole tarkoitettu kauniisiin paikkoihin, kuten
        kasvoihin.
        Vaan enämpi ryppyihin päin.

H.

hunksz

Jos ottaisin tatuoinnin, niin sinä olisit likipitäin viimeinen jolle sen esittelisin.
        Edes kuvina.
        Hyvin rypistyvään paikkaan kun laittaisin, niin voisi pian enkelistä tulla siipirikko.

YP.

• Ancelina kirjoitti:

Mun piti vastata sinulle että jos laitat sen enkelitatskan kainaloon niin se räpyttelee siipiään joka kerran kunnostat kätesi.

• Ancelina
        Paloma.se.co kirjoitti:

Mun piti vastata sinulle että jos laitat sen enkelitatskan kainaloon niin se räpyttelee siipiään joka kerran kunnostat kätesi.

Niin tai jos laitatan sellaisen oikein ison enkelin tuohon keskelle rintakehää ja sitten siivet käsivarsiin. Eikö olis melko juhlallinen näky, kun käsiäni heiluttelisin.

• Ancelina kirjoitti:

Niin tai jos laitatan sellaisen oikein ison enkelin tuohon keskelle rintakehää ja sitten siivet käsivarsiin. Eikö olis melko juhlallinen näky, kun käsiäni heiluttelisin.

Minua jäi hieman vaivaamaan naisen anatomiaan liittyvät jutut jotka voisivat hieman vaikeuttaa asiaa....se enkeli olisi helpompi tatuoida selkään ?

• Paloma.se.co kirjoitti:

Minua jäi hieman vaivaamaan naisen anatomiaan liittyvät jutut jotka voisivat hieman vaikeuttaa asiaa....se enkeli olisi helpompi tatuoida selkään ?

On kai enkeleilläkin rinnat, nehän voi jättää entiselleen eli tatuoimatta. Selkä vois tietysti olla hyvä vaihtoehto.

• PalomaNonSeq
        Ancelina kirjoitti:

On kai enkeleilläkin rinnat, nehän voi jättää entiselleen eli tatuoimatta. Selkä vois tietysti olla hyvä vaihtoehto.

Jos nyt ajattelee enkeleistä sukupuolen omistavina henkiolentoina....kuten lapsuutemme kiiltokuvaenkelit. Mutta arkkienkelit ovat ainakin järjestään miehiä, Mikael, Gabriel ja Rafael... Toinen hyvä paikka enkelille olisi ristiselässä, siinä tramp-stamp-paikassa. ;)

• PalomaNonSeq kirjoitti:

Jos nyt ajattelee enkeleistä sukupuolen omistavina henkiolentoina....kuten lapsuutemme kiiltokuvaenkelit. Mutta arkkienkelit ovat ainakin järjestään miehiä, Mikael, Gabriel ja Rafael... Toinen hyvä paikka enkelille olisi ristiselässä, siinä tramp-stamp-paikassa. ;)

Onhan miehilläkin rinnat :)
        Mietin mihin tatuoinnin otan, vaikka tuskin otankaan. Kuulostaa hyvältä tuo alaselkäkin. Sitä en monelle kyllä näyttäisi.

• En ikimaailmassa antaisi tatuoida itseäni. Kun katselen nuorten ihmisten töhrittyjä kehoja tulee voimakas säälin tunne ensimmäisenä mieleen.
      Koko loppuelämän niitä on katseltava, tahtoi tai ei.
      Paljon olisi korjailtavaa, mutta kenelläpä 60 ikäisellä ei olisi. Onneksi ikääntyminen tapahtuu niin hitaasti että siihen ehtii sopeutua.

• nimim.erkki
    • Heikunkeikku

Ei, tosi monta Ei:tä.
      En tykkää tatuoinneista.
      En laittaisi itselleni. En pienen pientä kipenöäkään.
      Sitä paitsi se ottais varmaan kipiää, kun sitä tehtäis.:)

• Vanha iho asettaa jo omat rajoituksensa moiseen hommaan, viruu ja venyy, kuten linkissä olevasta kuvasta näkyy.
      Jos ihan pakko olisi ottaa tatuointi, niin selkään lapaluun päälle ihan pienen voisin ajatella. Kuvalla pitäisi olla merkitys. Ehkä valitsisin vanhan koulukunnan kuvastosta, vapautta kuvaavan pääskysen tai sitten rauhan kyyhkyn, se voisikin olla kaunis tyylitelty, yhdellä vaihtelevalla viivalla vedetty. Vaude, pitäisiköhän...ei ikinä.

• mimmimum-mi

Vanha... ryppyinen ihminen ja tatuoinnit... ei kovinkaan kaunis näky... kai nämä nuoret tatuoidut ihotkin joskus rupsahtaa.... Yksi entinen työkaveri antoi tatuoida koiransa kuvan niskaan...musta koira naisen niskassa...sanoi että sattui niin että kyyneleet valui silmistä.. kun sitä tehtiin...siellä se hiusten alla oli..

• "mimmimum-mi"

Jos vielä olisi se vanhan-aikainen musa-aloitus.
        Se missä oli tunteetkin mukana.
        Kertoisin sinulle mihin ja mitä ihollesi piirtäisin.
        Sinä sitten toruisit minua leikisti...

https://www.youtube.com/watch?v=DRc5UIBvGw0

H.

• karvapäät

• karvapäät kirjoitti:

Etkö voi alottaa omaa musaketjuu kun ei tarvis tot lässyy ja musaa joka alotukseen työntää.
        https://www.youtube.com/watch?v=5YPARDlE-O8

"karvapäät"

En minä aloita.
        Ainakin tämä vuosi on toisten miesten aikaa.
        Kyllä me mimmin kanssa herkutellaan muissakin aloituksissa :)
        Met emme tarvihe haliinkaan laajaa patjaa.
        Mimmillä on tyyny ja mie sit peittona.

H.

• melkonenraukka
        hunksz kirjoitti:

"karvapäät"

En minä aloita.
        Ainakin tämä vuosi on toisten miesten aikaa.
        Kyllä me mimmin kanssa herkutellaan muissakin aloituksissa :)
        Met emme tarvihe haliinkaan laajaa patjaa.
        Mimmillä on tyyny ja mie sit peittona.

H.

Huijaat hölmöintä ???????

• patjapussiksi
        melkonenraukka kirjoitti:

Huijaat hölmöintä ???????

Eihän tolle kukaan muu enää alustaksi alkaskaa.

• mimmimum-mi

• sekarotuista

Mä ehdotan pörröistä kissaa.

• eppu2

Iho on ihmisen suurin elin, jolla on monta tehtävää hyvinvointimme ylläpitämiseksi.
      Mitähän mahtanee tatuoinnit tehdä ihon toiminnan kannalta.
      En ottaisi, vaikka maksettaisiin.
      Olen juuri sen näköinen, kun olen ja sillä selvä.

• sukulaisrakkautta

Mitähän, jos antaisi tatuoida mahaansa ison naamakuvan anopista?
        Olisi kiva seurata vuosien kuluessa, kuinka naama alkaa venähtämään.

• eppu2
        sukulaisrakkautta kirjoitti:

Mitähän, jos antaisi tatuoida mahaansa ison naamakuvan anopista?
        Olisi kiva seurata vuosien kuluessa, kuinka naama alkaa venähtämään.

Nyt kyllä sait naurun pintaan.

• Minä voisin ottaa pienen sisiliskon.

• mörri.möykky

Minä ottasin käärmeen joka söisi sisisiliskon :)

• Tyykkää
    • Menit sitten ottamaan tatuoinnin DW.

Minä en ota edes silikonia toiseen pienempään rintaani. Eräs tuttavani otti rinnanpoistoleikkauksen jälkeen selkälihaksesta tehtyyn siirtorintaansa nännitatuoinnin.

Sellaisissa tarkoituksissa tatuointi on paikallaan.

• ent.siivoojaparka

En ole vielä keksinyt mitään nuorentavan näköistä tatuointia. Ehkä jonkun päiväkodin leima otsaan?
      Nuorena ja hassuna piirreltiin ja maalailtiin toisiimme kaikenlaista, mutta sellaisia, mitkä lähti saippualla ja karkealla sienellä pois. Sen verran vaihtelunhaluinen olen (vaikka en niin kamalasti tykkää vaatteilla koreilla), että en mitään iänikuista kuvaa haluaisi iholleni. Rypytkin sentään vaihtelee vähän mallia, ettei aina saman näköinen.

• Olen täydellinen näköispainos itsestäni ja jokainenhan saa koristella itseään vaikka rautakangella selkäruotona.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      69
      1265
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      911
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      351
      737
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      116
      690
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      53
      673
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    7. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      646
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      615
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      592
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56