Olen jo hereillä..pääjohtaja lähtee töihin

Rdesigngngngn

V60 D5 R-design ajastettu lämpimäksi taas kun pääjohtaja poistuu pihasta kaupungin vilinään. Autoni kiihtyy kohti motaria 0-100kmh 6,5sek joka antaa potkua työpäivään. Konttorilla työntekijäni tekevät töitä ja minä istuskelen toimistossa omassa "yksiössäni". Designn nnnnn rrrrr designgnnggnngng...moottoriurheilun innoittama auto on paras valinta myös sinulle...

17

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hörhöaikaisinliikkeellä

Hörhö lähti sitten aikaisin Hurstin leipäjonoon.Ota muksu joskus mukaan kun menet syömään sinne "hienostoravintolaan". Lastensuojeluviranomaiset tarkkailevat käyttäytymistäsi entistä tarkemmin.

Jopolla matka taittuu sujuvasti vaikka muksu olisi kyydissä !

• arvaaja6

omassa työhuoneessa on kiva päristellä

• Rdesigngngngn

Prprprprprprp rdesigngngngn sign sign rrrrdesign...nyt päristelen täällä kun muut kokoustaa ja syö pullaa. Mulla on oma penkkikin täällä jolla nostelen 120-140kilolla pitkiä sarjoja 12-20toistoa. Sitten on nyrkkeilysäkki jota lyön aina sillon tällöin.

• Olisikopauttanutkovempaa

Joku on tainnut kopauttaa hörhöä nuppiin vähän liian kovaa !

• Hörhömikähörhö

Hörhöä seuranneena olen alkanut miettimään onko hörhö peräti oikeastikin olemassa, volvoineen ja sarjatoistoineen, johtajan takissaan katsellen kun muut puputtavat pullaa?
      Vai kirjoitteleeko siellä jopolla ajeleva pullaa mussuttava pullukka pieruverkkareissaan?

Hyväileekö hörhö iltaisin volvoaan vai löytyykö pedistä lämmittäjää?
      jos jopo muuttuu volvoksi niin olisipa mielenkiintoista kuulla minkälainen rouva hörhöltä löytyy , jos löytyy.

• Äläpäsnyt

Kyllähän hörhö on vaimolleenkin autojaan ostellut, saattaa kyllä olla että oikeasti haaveilee vain vaimosta tai naapurin vaimosta koska ei itse ole omaa vaimoa onnistunut saamaan.

• Tuontivaimoko

Minkäslaisesta naisesta se hörhö haaveilee?

• Psykolokiaa

Eikös johtajat monesti tarvitse itsetunnon pönkitystä- niin autojen kuin naistenkin suhteen? Ihmettelen kyllä miksi silloin ajaa volvolla

• Rdesigngngngngn

Kyllä mä olen ihan oikeasti olemassa. 1.5e vakio lapulla 12 meni äsken oikeen 12 pelistä:) hyvä päivä taas. Pesin R-designin korrekin aineella tossa illalla. Sen verran kylmää että ei meinaa kuivua vaan kunnolla. Tosiaan olen oikeedti olemassa ja olen pääjohtaja isossa yrityksessä. Mulla on myös 2 lotusta volvon lisäksi ja kohta on tuo toinenkin volvo D2 pihassa. Olin muuten iltalehen verosivuilla eilen kun tienaan toki yli 120t vuodessa. Itseasiassa monta kertaa sen:)

• R-DesingHörhöAvautui

Vitut sinä hörhö mikään johtaja ole.Täydellinen tyhjätasku luuseri paskanjauhaja.

Jätkä tienaa sen sossun peruspäivärahan verran niin kyllä niillä tienesteillä verokalenteriin pääsee !

Menetkö tänäänkin Hurstin leipäjonoon?

• huumorinkukkaistutus
        R-DesingHörhöAvautui kirjoitti:

Vitut sinä hörhö mikään johtaja ole.Täydellinen tyhjätasku luuseri paskanjauhaja.

Jätkä tienaa sen sossun peruspäivärahan verran niin kyllä niillä tienesteillä verokalenteriin pääsee !

Menetkö tänäänkin Hurstin leipäjonoon?

elä hermostu. ota tämä huumorilla

• Rdesigngngngn

Ymmärrän että harmittaa kun heräät noin aikaisin töihin kun aina aamulla tänne kirjotat. Minulla on webasto aina 8-9 välillä päällä ja sitten hipsin töihin kun minulle sopii. Toiset hoitaa asiat niin että saa itse päättää milloin tekee töitä, tai tekeekö ollenkaan:)design r rrrrrrr

• SosiaalipummiMr.R-desing
        Rdesigngngngn kirjoitti:

Ymmärrän että harmittaa kun heräät noin aikaisin töihin kun aina aamulla tänne kirjotat. Minulla on webasto aina 8-9 välillä päällä ja sitten hipsin töihin kun minulle sopii. Toiset hoitaa asiat niin että saa itse päättää milloin tekee töitä, tai tekeekö ollenkaan:)design r rrrrrrr

Hörhöt on ihan erikseen.Ei ne mihinkään töihin lähde vaan menevät sossun luukulle kerjuulle samalla tavalla kuin "herra pääjohtakin"

Onko Hurstin ravintolassa nykyään pitkät jonot?

• Hörhöonsinkku

Minua ei kyllä harmita hörhön elämä, löytyy auto, koti ja työpaikka ja vielä kaunis vaimokin josta pidän hyvää huolta vaikkei autoa ole varaa lahjaksi ostaakaan.
      Hyvä vaimoa ei rinnalle saa rahalla tai kymmenellä autolla, epäilen että hörhön elämästä puuttuu se suurempi sisältö kun elämässä on pelkkää rdesing sing singiä.
      Koti voi mennä ja terveyskin voi mennä, toki vaimokin voi mennä jollei sitä kohtele hyvin, jopot varastetaan ja autot ruostuu. Mutta rakkaus on ja pysyy kun sitä muistaa vaalia.
      Hörhö sinä taidat tarvita rakkautta.

• Jotenkinalkaasäälittää

Hörhö elää täydellisessä fantasiamaailmassa ja oikeasta elämästä ei ole tällä hetkellä tietoakaan ja tuskin on koskaan edes ollutkaan.

R-desing ,,,,,,rrrrrr.....rrrrrr.....rrrrrr....rrrrrrr...jne.....

• Naistenmiess

Etkö sinä hörhö kuunnellut neuvoja rakkaudesta?? Nyt kirjoitan viestiäni vaimosi kainalossani, ei ollenkaan hullumpi pakkaus makuuhuoneessa, näytti temput jos toiSetkin.
      Oli hiukkasen pölyä vaimollasi haarovälissä mutta nyt kiiltää ja punoittaa oikein sopivasti.
      minä aion tätä rakkautta vaalia nyt kun sinä et sitä tehnyt, vaalithan rakkauttasi jopoosi jottei sekin ole pian oveni takana ruinaamassa. Olen kuitenkin enempi naisten mies joka ajelee volvollaan

• Anonyymi00017

RRRRRRR

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      1
      1576
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      96
      1504
    3. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1051
    4. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      201
      953
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      124
      849
    6. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      797
    7. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      760
    8. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      42
      751
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      7
      724
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      60