SYY: Sinkin puute muuttaa testosteroiinin dihydrotestosteroniksi ja estrogeeniksi. Varokaa kaljuja agressiivisia homoja!
Homoilla on tyypillisesti kaljupää
32
332
Vastaukset
- mitäsminäsanoin
No nythän selvisi Kekkosenkin kalju!
- Niinpäsniin
Kekkonen kaksimielisenä kumarsi itään ja pyllisti länteen.
- TarjaHalonenONhullu
Niinpäsniin kirjoitti:
Kekkonen kaksimielisenä kumarsi itään ja pyllisti länteen.
Halosen todellisen, simputtavan ja ilkeän luonteen nyt paljastuttua kansalasille (valheellinen muumimamma-imago)on syyytä kerrata hänen toimiaan myös suomettumisen aikana 1970-ja 80-luvuilla.
Ihmisoikeuksien puolustajaksi väitetty Halonenhan kannatti kommunistidiktatuuri DDR:n tunnustamista, ja vastusti EEC:tä jota hän piti yya-sopimuksen vastaisena. Suomen tuli siis hänen mukaansa jatkaa Neuvostoliiton nöyristelyä ja siirtyä sosialismiin.
DDR:ssä ei ollut kansalaisilla mitään poliittisia oikeuksia, paitsi tietenkin oikeus olla kommunisti. Stasi kidutti ja sotilaat ampuivat ihmisiä rajoille.
1980-luvulla Halonen halusi lakkauttaa koko Suomen asevelvollisuus armeijan, ja haluaa nyt olla sen ylipäällikkö henkeen ja vereen.
Aikamoista takinkääntöä ja valheellista imagopeliä. - Kommenttikommunismi
TarjaHalonenONhullu kirjoitti:
Halosen todellisen, simputtavan ja ilkeän luonteen nyt paljastuttua kansalasille (valheellinen muumimamma-imago)on syyytä kerrata hänen toimiaan myös suomettumisen aikana 1970-ja 80-luvuilla.
Ihmisoikeuksien puolustajaksi väitetty Halonenhan kannatti kommunistidiktatuuri DDR:n tunnustamista, ja vastusti EEC:tä jota hän piti yya-sopimuksen vastaisena. Suomen tuli siis hänen mukaansa jatkaa Neuvostoliiton nöyristelyä ja siirtyä sosialismiin.
DDR:ssä ei ollut kansalaisilla mitään poliittisia oikeuksia, paitsi tietenkin oikeus olla kommunisti. Stasi kidutti ja sotilaat ampuivat ihmisiä rajoille.
1980-luvulla Halonen halusi lakkauttaa koko Suomen asevelvollisuus armeijan, ja haluaa nyt olla sen ylipäällikkö henkeen ja vereen.
Aikamoista takinkääntöä ja valheellista imagopeliä.Mitä se sovinisti homo kekkonen2. möykkää siellä?
- KylläReijoTietää
Munkeilla ja papeilla on myös monesti kaljupää. Välttävät lihallisuutta eivätkä siksi syö punaistalihaa mistä johtuu sinkin puute joka johtaa femiiniyteen(homoseksuaalisuus) vapaasti muodostuvan estrogeenin kautta ja kaljuuteen vapaasti muodostuvan dihydrotestosteronin kautta. Sama aiheuttaa myös eturauhasen liikakasvua. Eturauhasen kasvu voi vaikeuttaa virtsan tuloa, ja rakon täytyttyä syntyy ylivuotovirtsankarkailua, kun virtsaa ei enää pystytä pidättelemään.
- Reijotykkääruskeasta
KylläReijoTietää on täyttä kuraa. Minä olen ollut jo 17 vuotiaasta vegaani, nyt olen 44 vuotias. Tukka on pysynyt ja lapsiakin on siunaantunut kuusi. Lihasinkistä huolimatta ja sen puutteesta en ole homoilua koskaan kokenut omakseni. Mulla on myös kaksoisveli, tosin ei identtinen, jolla on tukka ruvennut lähtemään. Edelleen hetero hän on ja on tulossa viidennen lapsen isäksi. Hän on lihansyöjä. Joten Reijo, nuo sun teoriat saa pistää romukoppaan.
- Homostele-muualle
Reijotykkääruskeasta kirjoitti:
KylläReijoTietää on täyttä kuraa. Minä olen ollut jo 17 vuotiaasta vegaani, nyt olen 44 vuotias. Tukka on pysynyt ja lapsiakin on siunaantunut kuusi. Lihasinkistä huolimatta ja sen puutteesta en ole homoilua koskaan kokenut omakseni. Mulla on myös kaksoisveli, tosin ei identtinen, jolla on tukka ruvennut lähtemään. Edelleen hetero hän on ja on tulossa viidennen lapsen isäksi. Hän on lihansyöjä. Joten Reijo, nuo sun teoriat saa pistää romukoppaan.
Kyllä kaappihomokin voi elää kulissisuhteessa ja kykenee siittämään jälkeläisiä herranpelossa, mutta homo sinä olet hormonaalisesti ja alitajunnassasi jyskää muna ahteriin. :D Hulluja te hihhulit joka tapauksessa olette kaikki islamfobioinenne.
Huom jos ei testosteroiinia muodostu niin ei tarvi myöskään liha sinkkiä laisinkaan eli olet muuten vain munaton mies siis mutta paukut on näköjään riittänyt lisääntymiseen olettaen siis että olet käynyt isyystesteissä. :D
- vitsarintolppa
Sentakiako jotkut autojobbarit pitävät yötäpäivää lippalakkia?!?
- sirkuskokkola
Jooo...täytyypä sitte varoo, kaupungissa onkin paljon noita kaljupäitä liikkeellä ja onhan tämä sentään kokkola, notta..
- VAROKAAHOMOJA
Homoille on tyypillistä machoilulla oman homostelun peittäminen ja myöskin lippalakkia ja tupeeta on paikallisten homojen nähty käyttävän kätkeäkseen paljasta totuutta homoudestaan.
- TOSIrealistiKokkola
Päin vastoin. Homot ovat matalaotsaisia kuten Jari Sillanpää, Marco Bjurström, Kalle Juurela (Suomen 1. julkinen homo)... Tosin tanssija Uotinen on kalju, mutta silti "matalaotsainen". Poikkeus vahvistaa säännön.
Kalju-Kekkonen oli tosipanomies - naistenmies. Samoin Pertti Pasanen (Spede), Jean Sibelius, Terry Savalas, Sean Connery...
Harmaapäiset ovat säälittäviä luusereita. Siksi he värjäävät hiuksensa säännöllisesti...- VAROKAAHOMOJA
Sinä olet pälvikalju homo sinkin puutteen aiheuttaman estrogeeni ja dihydrotestosteroni tuotannon takia! Tuo dihydrotestosteroni tekee agressiiviseksi.
- VAROKAAHOMOJA
Matala otsaisuus on aina yhdistetty impulsiivisuuteen ja rikolliseen mieleen, muttei homoiluun jota sinä reijo harrastat naapurin börjen kanssa. Nuo homot saattavat tosiaankin kerääntyä homojengeihin tai hilpeisiin kaljaveikkoihin ja olla toisinaan erittäinkin agressiivisia kuten kylillä on huomattukkin viimeaikoina eräiden aiemmin mainittujen henkilöiden osalta.
- sirkuskokkola
Jooo..täytyypä sitte varoo, ku on meinaan palijo liikkeeellä noita kalijupäisiä ja onhan tämä sentään kokkola, notta..
- VAROKAAHOMOJA
Muistakaa myös että tuollainen pukinparta on yhdistetty kiimaisuuteen joten jos on kalju ja pukinparta niin on kiimainen homopukki joka saattaa tyrmätä sinut ja sutasta ketaraan niin että on aamulla persekipiänä baari-illan jälkeen.
- apua-huomisen-homo
Hei koko kirjava seurakunta, ajattelin alkaa homoksi voisitteko keroa miten sen voisi tehdä.
Olen kyllä nähnyt neuvoja miten homoudesta pääsee eroon, mutta nyt onkin kysymyksessä elämääkin suurempi asia, haluan homoksi, koska hehän ovat julkkiksia.
Tukan poisajaminen ei ole auttanut ja kävin vasta pinentämässä eturauhasta, mutta sekään ei auttanut.
Mitä tehdään skineille hehän ovat kaljupäitä, no jospa he ovatkin vielä kaapissa.- Mene-Abu-kouluun
Kyse oli luontaisesta kaljuuntumisesta ja sen peittelystä ajamalla pääkaljuksi tupeella tai jatkuvalla lippiksen tai pipon pitämisellä ja machoilulla.
Jos sull on prostataa niin varmasti myös kaappihomous piilee alitajuntasi kätköissä estrogeenin takia jota ei kuulu miehellä olla normaalisti paljoa.
Rupea vegaaniksi niin et saa sinkkiä ja muutut kokonaan hintahtavaksi jos ei vielä ole lykästänyt perä touhujen suhteen, yök. Hyi helvetti. :-(( - apua-huomisen-lebo
Ei minusta taida tulla homoa, koska eturahasen suurentuminenkin johtuu testosteronista.
Olisko se niin että homous on luontaista eikä siihen pääse pyrkimällä.
Voisinko seuraavaksi yrittää lesboksi, kulli poikki nahkat sivuun, niin silloin pääsisin nais lebojen seuraan, rinnoille ei tarvise tehdä mitään olen sen verran reenannut rintalihaksia. - TOSIfaktaa24
apua-huomisen-lebo kirjoitti:
Ei minusta taida tulla homoa, koska eturahasen suurentuminenkin johtuu testosteronista.
Voisinko seuraavaksi yrittää lesboksi, kulli poikki nahkat sivuun, niin silloin pääsisin nais lebojen seuraan, rinnoille ei tarvise tehdä mitään olen sen verran reenannut rintalihaksia.Ei kaljuus johdu testosteroiinista typerys vaan siitä että testosteroiini muuttuu sinkin puutteen vuoksi dihydrotestosteroniksi ja estrogeeniksi vai luulitko olevasi joku bodari? Ei bodareillakaan ole normaalisti kaljua jos eivät käytä jotain anabolisia steroideja joka aiheuttaa ylimääräisen testosteroiinin muuttumista estorgeeniksi ja dihydrotestosteroniksi.
Oletko jotenkin yksinkertainen kun et ymmärrä että estrogeeni aivoissa saa naisetkin tykkäämään maskuliiniudesta ja sama pätee miehiin joilla on estrogeenia ja dihydrotestosteronia liikaasinkin puutteen vuoksi. Käyppä lääkärillä testauttamassa hormooni tasos jos et usko. Yrität nyt vaan piilotella kaappihomouttas jonka pelkäät paljastuvan.
Liika testosteroiinin tuotanto anabolisia steroideja käyttäessä aiheuttaa sivuoireena justiin tuota dihydrotestosteronia ja estrogeenia joka johtaa kaljuuntumiseen ja homosteluun joka pidetään yleensä kaapissa salassa machoilulla ja jollakin hatulla kätketään kaljua kun ovat niin femiinejä etteivät halua näyttää kaljua tai sitten ajetaan pälvikalju pois ja naamioidutaan nahkapääksi partaterällä kalju silottaen. - TOSIfaktaa24
apua-huomisen-lebo kirjoitti:
Voisinko seuraavaksi yrittää lesboksi, kulli poikki nahkat sivuun, niin silloin pääsisin nais lebojen seuraan, rinnoille ei tarvise tehdä mitään olen sen verran reenannut rintalihaksia.Eturauhanen siis sama homma kuin tuo kalju eli liikaa dihydrotestosteronia ja estrogeenia joko anabolisten steroidien takia tai normaalisti sinkin puutteen vuoksi.
- Brokeback_Mountain
Loppu päätelmä: Pälvikaljut on homoja ja nahkapäät hulluja islamfoobikkoja, mutta hattupäät ovat lehmipaimenia :D
- parempiminä
Itse olen taas havainnut että SDP:läisillä miehillä (jos heitä nyt miehiksi voi sanoa) hyvin usein kaljupäälaki.
- Katos-homoa
Puheen aiheen vaihtaminen on femiini taito.
- tämän-päivän-hetero
Ai että kyllä minä olen typerä, taidan pitää tämän heterouteni, koska täällä on asiaan perehtyneitä itsetutkiskelijoita enemmän kuin normaaleja.
- Hermeksen-Hattutemppu
Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa! Tottakai sinun tulee pysytellä kaapissasi jollet halua julkihomoksi mutta femiiniluonteesi vaatii puolustelemaan itseäsi vaikkei kukaan täältä netin kautta edes näy sinua niin kuin avoimessa keskustelussa.
Kyllä tuo on kuule ihan kirjasta luettua tietoa nuo hormooneihin liittyvät ja ahkerasti tutkittuja tiedemaailman keskuudessa.
- Ilmiselvätotuus
Ei muuta kuin hattu päähän niin ei paljastu totuus :D
http://www.ohlalaparis.com/photos/uncategorized/white_party_palmsprings.jpg
Sitten karaokeen nyyhkien laulamaan että sä et oo oikee cowboy :D - YlösYlös
Jottei totuus unohtuisi :D Päät paljaaksi :D
- ReijolleNoobeli
Huomattavan suuri osa homoista, joita tunnen, on tukka päässä.
- Imekulliamussuhuuli
Valehtelet hätävaleena sillä homojen estrogeenillä ja dihydrotestosteronilla lähtee tukka päästä. estrogeenia ja dihydrotestosteronia tulee anabolisten steroidien sivuvaikutuksena ja sinkin puutteesta.
- tukka-fobiaa
Toistaiseksi ei tiedetä mikä ratkaisee sen tuleeko lapsesta hetero vai homo. Mitään ”homogeeniä” ei ole löydetty, eikä sellaista tulla nykytiedon valossa löytämäänkään.
Yhdysvaltalaistutkimuksen mukaan 8- ja Xq28-kromosomit vaikuttavat miesten seksuaaliseen suuntautumiseen.
Tämä tutkimus iskee taas yhden naulan arkkuun teorialle, että homous olisi valittu elämäntyyli, neurologi Simon LeVay kommentoi New Scientist -lehdessä.- Faktaa-kaljuista
Idiootti hei, jos on miehellä naishormooni estrogeenia päässä niin tekee mieli miestä niin kuin naisillakin tekee mieli miestä. Estrogeeniä muodostuu jos ei saa sinkkiä tarpeeksi suhteessa testosteroiinin tuotantoon.
Anabolisia steroideja käyttävät muuttuvat homoksi jos eivät käytä estrogeenin salpaajia ja kaljuiksi eturauhais vaivaisiksi jos eivät käytä dihydrotestosteroiinin salpaajia.
Estrogeeni aivoissa = naisen vaistot
Kalju= liikaa dihydrotestosteroiinia = liian vähän sinkkiä = liikaa estrogeenia = homo
- Pitkätukkaa
Kaljupäiset homoseksuaalit ovat lempeitä hoivaaja persoonia. Pitävät huolta toistenkin jälkeläisistä sehän on nähty jo totuuden mukaisessa lejonasydän elokuvassakin.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Leijonasydän
Pelkäävät turpiin saamista ja kulkevat siksi porukalla. Tukallinen ei turpiin saamista pelkää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624332Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551823Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141533Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381297Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681073- 58919
- 79915
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.168843Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791