Oon huono äiti!

werfzsdfz

Itsellä kolme pientä lasta ja viikonloppu oli tosi rankka kaikin puolin, oli vielä päälle migreeniä yms. ja tän seurauksena unohdin lapseni hyvän ystävän synttärit, jolle lapseni oli kutsuttu ja muistin tämän vasta tänään! Aivan hirveetä, minkälainen äiti unohtaa viedä lapsensa toisen lapsen synttärijuhliin?! Itkin koko aamun ja soitin kyseisen ystävän äidille ja luojan kiitos, hän ymmärsi tilanteeni ja sovimme, että lapset viettävät parin päivän päästä uudet synttärit - mutta silti tekemätöntä ei voi enää perua. Tämä oli kyllä pahin moka / unohdus, jonka olen ikinä väsyneenä tehnyt, ei kenenkään lapsen synttärijuhlia voi unohtaa!

7

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lapsukaiset

      olet ihan hyvä äiti, vaikka nyt yhdet synttärijuhlat unohtaa, onneksi niitä tulee vuosittain lisää. Ja ystäväsihän sen ymmärsi hyvin. kaikkea hyvää sinulle ja perheellesi toivottaa tuiki tuntematon

    • Hei.

      Kyllä syntymäpäivät voi unohtaa, ei se ole edes kummallista. Kun on väsynyt ja päivät täynnä touhua ja monia asioita mielessä, kaiken päälle vielä migreeni, niin jotain tippuu pois ajatuksista. Sinula tällä kertaa nuo synttärikutsut. Ne toki tärkeät, mutta joskus noin käy. Älä jää tätä asiaa harmittelemaan, se meni nyt noin. Lapsesi pääsee vielä monille synttäreille. Kaikille meille tapahtuu mokia ja unohduksia. Ei muuta kuin nokka kohti uusia seikkailuja, sitähän lasten kanssa eläminen on.

      Iloa syksyysi,
      Pirkko-pappi

      • alkuperäinenkirjoittaja

        Sinulle tiedoksi, olen kylläkin naimisissa lasten isän kanssa, mutta joka muuten myös tiesi synttäreistä ja unohti ne myös! En jaksa selittää täällä koko tarinaa, mutta tuona viikonloppuna oli liikaa menoja, stressiä, univaje ja migreeni vielä päälle tuli, josta johtui tuo unohdus. Mielelläni antaisin miehelleni lisää vastuuta arjen pyörittämisestä...


      • soitaRaisionlastensuojel
        alkuperäinenkirjoittaja kirjoitti:

        Sinulle tiedoksi, olen kylläkin naimisissa lasten isän kanssa, mutta joka muuten myös tiesi synttäreistä ja unohti ne myös! En jaksa selittää täällä koko tarinaa, mutta tuona viikonloppuna oli liikaa menoja, stressiä, univaje ja migreeni vielä päälle tuli, josta johtui tuo unohdus. Mielelläni antaisin miehelleni lisää vastuuta arjen pyörittämisestä...

        ne auttaa, vieraannuttaa, huostaa, manipuloi, uhkailee lapsia pois isästään jauhaessaan ja valehdellessaan tuomioistuimessa lapsen
        olosuhteet, toiveet ja lausunnot, mitä oikeasti on tapahtunut perät
        tömässä lausumassaan, "sairaudessaan"..


    • elämäävaan

      Hei mullakin oli tänään huono aamu ja ajatuksis toi otsikko oikein rypesin itsesäälissä.nyt kuitenki jo parempi mieli tää on vaan elämää joskus on vain ajateltava myös itseä että jaksaa taas tätä hulinaa.voimia!

    • Hei
      Synttäriasia on jo vanhentunut, mutta se varsinainen asia ei ole. Se, että niin moni kokee olevansa huono vanhempi, tai ainakin riittämätön. Toki joksus onkin syytä mennä itseensä ja mietyiä, voisiko joitain asioita tehdä toisin. Mielestäni tuo lapsen kaverin synttärijuhlan unohtaminen kuuluu kuitenkin siihen kategoriaan, että tällaista sattuu kaikille. Joskus mieli ja arki on vaan niin täynnä muuta, että jotkut asiat tipahtavat pois muistista.
      Psykoterapeutti Maaret Kallio kirjoittaa ihanan lohdullisia kolumneja littyen myös vanhemmuuteen, itsensä armahtamiseen ja siihen, että riittävän hyvä on tarpeeksi hyvä. Suosittelen kaikille!

      Pappi Elisabet

    • Etäisä43

      Älä ny tommosesta ittees liikaa syyllistä. Sähän hoidit sen sopimalla uudet synttärit. Ei ne lapset kuule siellä sitä enää edes muista. Olkaa armollisempia itellenne. Ei lapset noin vaativia ole.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4633
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe