Oksetat minua.

pgp

Kuvottava paska. Munaton luuseri. Et tule koskaan saavuttamaan mitään elämässäsi.

20

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ootkotestannu

Skitsofrenia

• paranoidiskitsofreenia

Minulla on skitsofreenia ja lievä tourette. OCD ja ties mitä muuta. OIen kuvottava paska joka ei tule tienaamaan elämässään mitään.
      Tarkistelen kaikkea ja esim. että taloni ulko-ovi on lukittu ja turvalukko ovessa. Aina krapulassa herään paniikkiin, ettei mitään pahaa ole tapahtunut.

papaparanoidi skitsomafreenia.

• tiedoksi

Oot sairas.

• pgp

Olen harvinaisen terve, mutta hän* puolestaan sairaimpia joita tiedän.

• skitsofreeniaako

mitä mahtaa sairastaa?

• pgp

Varmaan sitäkin, en yhtään ihmettelisi. Lisäksi kusipäinen paskiainen, jolla tapana luulla itsestään liikoja. Pelle mikä pelle. Tyhmä kuin saapas ja saamaton. Lisäksi VITUN ruma.

• APUA-APUA

:D

Kyllä tuollainen on ihan kamala tyyppi. Kyllä sinäkin vielä miekallisen ritarisi löydät.

• pgp
        APUA-APUA kirjoitti:

:D

Kyllä tuollainen on ihan kamala tyyppi. Kyllä sinäkin vielä miekallisen ritarisi löydät.

Varmasti löydän, en epäile yhtään. Ja VARMASTI paremman kun hän olisi ikinä ollut.

• kesyyttäjä

Käänteispsykologiana naisen ärhäkkä suunpieksentä pitäisi vain kesyttää. tunteetko ne siellä saa aikaan vihan?

• pgp

Olen väsynyt ja ahdistunut, siksi.

• banskuaposkeen
        pgp kirjoitti:

Olen väsynyt ja ahdistunut, siksi.

voi voi väsyttääkö, ota bansku nii piristyt :D

• pgp
        banskuaposkeen kirjoitti:

voi voi väsyttääkö, ota bansku nii piristyt :D

Et naurais jos tietäisit. HAISTA VITTU!!!

• eiksvaan

Kirjoitat palstalla tunteet>ikävä. Koita löytää kiukustasi huolimatta oikea palsta, lerppahuuli!

• Ihmejakumma1223

Kyllähän toi aloittaja jos on aina sama niin kirjoitellut muillakin palstoilla muunmuassa kirjoittaa alkoholinkäytöstään ja vahvempien aineiden käytöstään- siis jos on sama kirjoittaja.

• Uh....
      Niin olen.....
      <3

• juppienhöpötystä

Kerro miksi pitäisi saavuttaa jotain elämässä, miksi se on niin tärkeää? Ja minkälaista menestymistä tarkoitat, rahan ja arvostuksen saamista vai jotain henkisempää jota epäilen?

• 3241111

pitää tehdä rahaa muuten rahan ahneet biletytöt jää ilman päämäärää elämässään. heitä pitää auttaa. muuten on täysi luuseri.

• mikäitseolet

Ilmeisesti haluat että hän ei saavuttaisi mitään, koska et edes yritä tukea häntä missään. Se taas luo sinulle illuusion että olet keskimääräistä parempi.

• älä_tuskaile

Älä tuskaile!

• Omanapa

Sama laulu. Samat jorinat päivästä toiseen ja aina yhtä ystävä:) kaikille. Ei pienintäkään tahtoa nähdä nenäänsä pidemmälle, eikä varsinkaan muiden:) omahyväinen nilkki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      172
      1445
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      41
      1029
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      38
      735
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      650
    5. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      640
    6. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      37
      637
    7. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      28
      632
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      607
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      583
    10. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      577
    Aihe