Good Evening from sad news.....
Ennen 2000 lukua, vaikka oikea "Milleniumi" alkoi 2012 oli kausi kun herbaalinen medisiini oli voimassa, sellainen kanssa, joka oli ihmiskeholle luonnollista. Käytettiin toki raskasmetalleja ja myrkkyjä ihan paskan poistoon.
Nykyisin raskas metalli on jo tullut jokaiselle pakolliseksi. Syövyttävä ja vituttava aine, jota kerätään elimistöön.
Nyt on uusi aika ja kemikaalituote on markkinoilla. On ollut sadan vuoden paikkeilla vahvoilla. Mitä nyt kun DDT supertuote ja oikealla nimellä myrkkykuolema aiheutti väestölle vaurioita, tappoja. Eihän tiedemies jaksa kaikkea tutkia. Se on mahdottomuus, eikä tietää. Kun turhat munat katoavat, niin yleistetään koko planeetan kattavaksi. Virus iskee niin kaikki saavat lääkettä, koko pyöreä skaala, halusi tai ei. Jos ei halunnut, vaikka valinnan vapaus on ihmisen oikeutta, niin valtio kaataa sinulle kaffeen tai myy kaupoissa ruassa ilmoittamatta mitä siinä löytyy. Väestön suojelu on väestön kato.
Nytkö ollaan ufoja, että kemia on vaaratonta. Ei ole, sillä Michael Jacksonin paras opetus on se, ettei kemiaa kannata yrittää, sen ohella, että valkoinen ei ole paras väri. Rauhaa hänen sielulleen. Ja miksi toisilla naisilla on samanlaiset Jokeri huulet!
Ajatelkaa itse.
Vauvan keho ei tykkää raskasmetalleista ja myrkyistä. Vauva kehittyy ja aivot kehittyvät. Lääkäri kertoo, että vanhemmat ei saa käyttää päihtävää, ettei se imeydy lapseen, mutta lääkäri tahtoo rokottaa kivoja.
Useimmilla lääkäreillä EI OLE TAJUA mitä KUKIN lapsi tarvitsee, vaan lääkärille kaikki lapset ovat samanlaisia. Sitten kun virheitä tulee, niin niitä korjataan toisilla lääkkeillä.
Lääkkeiden vaikutuksiin vaikuttavat seikat:
- paino
- ruokavalio: mäkkärirosvo ei ole kasvisruokalaisen tasolla
- Zodiak merkki (toisia voi tappaa samalla rokotteella mitä toisilleihmisille ei tapahdu)
- ikä
- sukupuoli
- elämän tilanne
- yhteiskuntaelämä
- lääkärin arvot - samoja kuin potilaalla - toimiiko suhde?
- rotu - toiset eivät kestä yhtään, mitä suomalainen saa
- sairaudet ym
Lääkäri ei tykkää vastuusta, mutta rahasta kyllä ja oikeasta lääketieteestä, mikä on yhtä niukkaa kuin ihmisen voimavarat. Luomua kannattaa arvostaa enemmän ja luomu - ajattelua, mitä lääkäreillä ei hevillä saa. Täytyy melkein taistella.
WorldChildNews. Narkoleptinen lapsi
2
<50
Vastaukset
- HeikkiPatologi
Kemian sivuvaikutuksia ovat:
melkeinpä yleisemmät sairaudet, mitä löytyvät
- syöpä
- verenpainot
- lapsettomuus
- mielenterveyssairaudet
...
paaaaaljon muita
lääkkeitä ei keritä testaamaan ja joudutaan hönäyttämään jopa itseään kun popsimme ahkerasti
paras testitulos on praktiikan kautta ja paras praktiikka on elävä esimerkki. Joskus salaa, vaikka takuuseen ei mennä. Siksi salaisuus on pakonomaista. En tiedä kuinka voi katsella itseään peilistä sen jälkeen.
Kymmenien vuosien päästä todetaan, että paskaa on syöty. Tietenkin ihminen kuulemma tottuu lääkkeeseen, samaan tapaan kuin antibioottisiin... Täytyy siis palkata laborantteja lisää jotta uutta kokeilua syntyy.
Pelottavia nää laborantit. Eivät edes ajattelee ihmisen kaltaisesti.
Olemme eläneet massiivisesti jo 3-4 sukupolvea lastentarhoissa. Sadassa vuodessa on syntynyt sukupolvia, joita on rokotettu riittävästi. Kuulemma nykyiset lääkkeet ovat turvallisia. Ne ovat yhtä turvallisia kuin menneen ajan keksinnöt menneen ajan ihmisille. Tekniikka kehittyy.
Paitsi minä en tahdo kemiaa. Miten voin saada ymmärtämään, että minua katsottaisiin erityisesti ja käytettäisiin toistaiseksi Suomessa vähäisiä epävirallisia vaihtoehtohoitomuotoja, joita kun haluttaisi kehittää eteenpäin, niin saataisiin voimatuloksia. Toistaiseksi lännen tiede on "parasta".
Pahinta on sitä, että joku iskee piikkeja vihan vallassa. Yksi lapsi, toinen, kolmas... Tai sokeassa tiedeuskossa. Puhukaa ja ajatelkaa edes, lääkärit! Tai poliittisena keinona. Tai tahdon vastaisesti.
Terveyshoitoon kuuluu se, että potilaalla on oikeutta kieltäytyä hoidosta ja lääkärin on pakko kuunnella potilasta. Lisäksi potilaalla on oikeutta tietää kaiken, mitä hänen sairautensa liittyy, ellei potilas ole ajattelukyvytön. Silloin on omainen ottaa vastuuta. Lisäksi sairaloilla on potilasasiamies, joka voi olla heikko persoona. Siksi sairaalat ovat jättisuuria, ettei alkua löytyisi.
Sitten militanttydiktaattorit, joiden oikeustaju on jalkojen välissä.
1) Sodan alkaessa, ihmisen vapaa tahto on sitä, että hän itse valitsee positionsa. Miksi muka ihmisyyteen kuuluisi sotia? Rakentakaa spaceohjelmia haasteksi, jos on liikaa väkivaltaa maassa ja lähtekää vetää.
2) Ihminen itse valitsee ammattinsa ja se määrä joka jää armeijaan, niin se on oikea sotilasluku. Ei tarvitsee pakottaa sotimaan, ellei työmies tahdo. Ajattele valtio ratkaisua tähän pulmaan, sillä kaikki sotilaina on samaa kuin itsemurhaa.
3) Lapsiin kohdistuva varastaminen sotilaskäyttöön, jotta superman olisi todellisuutta, on niin laitonta kuin olla voi. Ajatellaan että lapsi pelastuu. Lapsi ei pelastuu. Lapsia erotellaan ja aivopestään. Lisäksi rokotetaan. Ohjelmia löytyy joka maasta ja Israel, Ryssät, Usalaiset, Kiinat ja muut munattomat tahtovat piikitellä. Suoranaista tappoa. Mutta ihminen ei pidä itsesyyllistämisestä. Älä edes tee jälleen jos omatunto sittenkin kuuluttaa. Lapsiin kohdistuva väkivalta on alhaisinta, mitä ihminen voi aikansaada. Kun miehellä on järkeä, niin hän lyö itseääns suurempaa. Kun naisella on järkeä hän tekee samoin. Mutta ei lapseen. Lasten suojelijat ovatkin yhtä perseestä kuin vanhemmatkin, sillä suojelijoiden perse istuu valtiohallintopalleilla.
Minun lasta ette tappajaksi tee! Edes sodan uhalla. Kohta saapuukin temokratia, eikä ole ketään hallinnossa päättämässä, ehkäpä vain superpieni ryhmä, joka vain hoitaa datan kulkua, mutta päättää demokraattisesti enemmistö. Nykyinen demokratia ei ole täydessä tällingissä vieläkään ja edes Suomessa, vaan järjestelmä kehittyy lisää. Yhteiskuntapalveluautomaatti eli ohjaamo on aika järkevä juttu nykyisen teknologian lapsi.
Aika vihaisia ihmisiä ovat. Viha voi levitä kuin kansojen tauti. Sanoja johdamme loogisesti. Toiset ajattelevat yhtä loogisesti kuin minä, sinä. Siksi kyse ei ole logiikasta vaan sanojen merkityksistä, mutta myös tunteista ja ilmaisusta ja päämääristä.
Sanojen yläpuolella on Rakkaus, jota pitää opettaa heti alkuun.
Näin paskapuheen seassa on valoa. Valo voikin jo tarkoittaa Jumalallista eloa. Se on jo parempaa sen ohella, että on aviokumppania ja perhettä sopivasti ja yhteenkuuluvuutta yhteiskuntaan.
Kyllä se ihmisyys on aika kuitenkin rajallinen määre, jota voikin jo tyydyttää. Sota ei ainakaan tyydytä. Sydäntä koskee. - HeikkiPatologi
Lääkeallergia on samantapaista kuin jos isoisäsi tai isäsi olisi juoppo ja sinä olet heikona tai jopa et kestä yhtään alkoa, koska tulet huonovointiseksi. Tätä on sukupolvia ylittävä allergia. Ja joskus ei enää jaksaa ja jokin välikappale pienenee niin, että syntyy perinnöllistä tautia. Samaa on lääkekemian kanssa. Kuka niitä hitossa tutkii, jotta kemiasta tulisi yhtä kokonaisymmärrettävää - lajina! Ja vielä kun ollaan aloitettu se Vesimies eli Kali Yuga! Kuka siis uskaltaa popsia pillereitä?! Tietenkin vanhukset. Siksi valtiolla on pakottamisohjelmia.
Ja kun lapsi sairastuu narkolepsiaan, niin vanhempi kysyy, ketä agenttia pitää tappaa, menihän elämä silmien edessä, mutta sosialismi on aika periksiantamatonta, sillä yhdessä synnytään ja yhdessä kuollaan.
Ei lääkärit osaa elää ilman potilaita. Varsinkin homoaivoilla. Tarvitaan sairaita tekemään miracles. Sairas kyllästyy lääkäriin, pakenee pois ja tervehtyy, sillä itse ottaa vastuunsa omasta terveydestään, niin kuin tehtiin jo tuhannen tuhansia vuosia, jolloin ihmiset elivät aika pitkään kun elivät yksinkertaisesti, luomusti, itsenäisesti. Toisille sellainen elämä sopii - ymmärtäkää te, jotka koko ajan ajatte pampulla heitä. Toiset haluavat opiskella kaksoistohtoreiksi ja lentää avaruuteen. Itse päätin, että odotan jälleensyntymiä, jolloin ehkä eksyn NASA:ksi.
Jos tervettä lasta vahingoitetaan, niin siitä syntyy sotia aivan varmasti. Kuka tyhmä hölmö on keksinyt sitten painostaa ja varastaa ja opettaa lapsia niin, ettei mitään jää jäljelle. Poliittinen vahinko.
Kyllä se Luomu tyyli löytyy sekasotkusta huolimatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445239Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243440Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992830Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui562643- 1702312
- 242119
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661845Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391