eli siis 12vpoika
ennen olin aika angstine jne. nykyää pirteä treenaan joka päivä aamuin illoin
170cm
en tiä paljo painan :D
tummat hiukset ja silmät
urheilen, pelaan futist ja kiekkoo ja uin kesäsin laskettelen jos mahdollista
musikaalinen soitan rumpui ja pienoo monen mielest tosi hyvä laulaja ja oon muutenki monipuoline
avoin keskusteleen
en oo mikää jonne joka jää konellee aina joka päivä, paitsi tietty just ny ku kirjotan :D
ota yhteyttä
kik kazzu.e
insta kazzu.e
facebookki on mut en rupee täs kaikkee kertoo
olen myös täysin avoin aiheelle kuin aiheelle
mut jos tän nyt tulee niit vitun idioottei jotka vaa koittaa haukkuu mua ni pikku vinkki:ÄLÄ JONNE HAASKAA AIKAAS ET SAA MUA MURTUMAA TAI MITÄÄ MUUTA
kelpaako tytöil
10
58
Vastaukset
- Väsyttää
Ei kelpaa :)
- tyttsy
uuu kelpais :3
- XDDD
Ai tollane homo vai? :D
Odottaisit muutaman vuoden. Ennen sitä sinut ehditään nimittäin jättää monta kertaa. Ja myös sinä ehdit särkeä monta sydäntä...
- leidi14
juu kelpaisit muille tytöille mulla et kelpaisi koska olisit liian nuori mulle.
- 03boyz
Unohdinko sanoa että olen gay-homo
- aloittaja03boyz
ei vittu taidat ol yksinäine ku haaskaat aikaas mun kaltasii normi kundeihi jotka haluu tietää mitä muut aattelee niist
t:se oikee 03boyz
- Kelpaakyllä
Mikä on sun munan pituus?
- Stadilainentytto
kyllähä tommone namupala kelpais, vaikka uskon kyllä että oot vähän liian hyvä mulle 170 senttiselle 12v tytölle stadista.
- 03boyz
pistä viestii kikis
kazzu.e
mut puhelin paskan
voi kestää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433544Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4413063Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan232830Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!831917- 871517
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541380- 1071267
- 1041222
SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs721143Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.32983