eli siis 12vpoika
ennen olin aika angstine jne. nykyää pirteä treenaan joka päivä aamuin illoin
170cm
en tiä paljo painan :D
tummat hiukset ja silmät
urheilen, pelaan futist ja kiekkoo ja uin kesäsin laskettelen jos mahdollista
musikaalinen soitan rumpui ja pienoo monen mielest tosi hyvä laulaja ja oon muutenki monipuoline
avoin keskusteleen
en oo mikää jonne joka jää konellee aina joka päivä, paitsi tietty just ny ku kirjotan :D
ota yhteyttä
kik kazzu.e
insta kazzu.e
facebookki on mut en rupee täs kaikkee kertoo
olen myös täysin avoin aiheelle kuin aiheelle
mut jos tän nyt tulee niit vitun idioottei jotka vaa koittaa haukkuu mua ni pikku vinkki:ÄLÄ JONNE HAASKAA AIKAAS ET SAA MUA MURTUMAA TAI MITÄÄ MUUTA
kelpaako tytöil
10
107
Vastaukset
- Väsyttää
Ei kelpaa :)
- tyttsy
uuu kelpais :3
- XDDD
Ai tollane homo vai? :D
Odottaisit muutaman vuoden. Ennen sitä sinut ehditään nimittäin jättää monta kertaa. Ja myös sinä ehdit särkeä monta sydäntä...
- leidi14
juu kelpaisit muille tytöille mulla et kelpaisi koska olisit liian nuori mulle.
- 03boyz
Unohdinko sanoa että olen gay-homo
- aloittaja03boyz
ei vittu taidat ol yksinäine ku haaskaat aikaas mun kaltasii normi kundeihi jotka haluu tietää mitä muut aattelee niist
t:se oikee 03boyz
- Kelpaakyllä
Mikä on sun munan pituus?
- Stadilainentytto
kyllähä tommone namupala kelpais, vaikka uskon kyllä että oot vähän liian hyvä mulle 170 senttiselle 12v tytölle stadista.
- 03boyz
pistä viestii kikis
kazzu.e
mut puhelin paskan
voi kestää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429