Nyt miehet rohkeutta

BlondiHämeestä

Suurin osa miehistä haluaa "tai ei uskalla edes puhua" muusta kuin perinteisestä seksistä tai sitten rohkeimmat haluaa perinteisen suihinoton suihkussa. Olen varma että 90% miehistä ja naisista haluaisi kokeill jotain muuta: naisen sitomista, sidotuksi tulemista, pikku kiusoittelua kun toinen on sidottuna, suupalloja, pikku piiskaust jne... on se kiva elää elämänsä pelkästään mielikuvituksissa, kun kerran avaisi suunsa ja ehdottaisi. Jos tulee "ei" niin sitten ei muuta kun perinteiseen lähetyssaarnaaja asentoon. Itse olisin lähes valmis kaikkeen, mut miehet säikähtää tai ei tiedä mitä pitäis tehdä. Kerran pistin erään ujon baari löydön kylppäritakin vyöllä kiinni sänkyyn ja otin eka suihin ja nuolin hänet uudelleen kovaksi, jonka jälkeen ratsastin hänellä itselleni useamman orgasmin. Poistuttuaan kertoi että oli paras kokemus ikinä. Yritti jättää vielä rahaakin, mutta en huolinut sillä en ole maksullinen nainen. Haluan vain nautia ja tehdä nautintoja.

Ps. Miksi seksi on tabu kun 99% sitä kuitenkin tekee

110

3702

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikenkokenutukm

      Olen kanssasi samaa mieltä jostain kohdin(vaikka mies olenkin!)
      Mutta kyllä meitä löytyy jotka tykkää nauttia seksistä eri tavoin..itse en pidä seksiä tabuna..oon jutellut kumppanin kanssa aina haluistani/myös toisen osapuolen..ja näitä yhdistelemällä syntyy mitä mielenkiintoisia juttuja..
      Ja uutta kannattaa kokeilla..siitä saa uutta kipinää seksielämään..vaihtakaa paikkoja..asentoja..kokeilkaa..leluja..asuja..vain taivas on rajana.
      Oon kuiteskin keskiikäinen mies..kokenut mies.
      Hyvä kirjoitus naiseksi..toki meitä löytyy naisista kuin miehistäkin poikkeavuuksia.

      • Moi:) missäpäin tälläisii Naisii on? olis mukavaa tutustua sinuun!?..:D T:Pvc


      • Kaikenkokenutukm

        Minä olen kyllä MIES!!


      • sori! juu pitää katella mitä siellä on.


      • enkerromitään
        vesimies1976 kirjoitti:

        Moi:) missäpäin tälläisii Naisii on? olis mukavaa tutustua sinuun!?..:D T:Pvc

        Aloittaja ei valitettavasti ollut nainen, mutta mitä siitä, jotkut miehet tykkäävät vähän tuhmista leikeistä.


      • enkerrovieläkäänmitään
        enkerromitään kirjoitti:

        Aloittaja ei valitettavasti ollut nainen, mutta mitä siitä, jotkut miehet tykkäävät vähän tuhmista leikeistä.

        Miksi mun viestie sensuroidaan, vaikka olen nainen ja tykkään leikkiä?


    • BlondiHämeestä

      Muuten olen samaa mieltä kanssasi, mutta viimeisestä lauseesta en. Luulen että näitä pikkeavuuksia on ainakin ihmisten "päissä" enemmänkuin lähetyssaarnaaja asento seksuaaleja. Ns. Alalajeja tai kombinaatioita löytynee niin paljon että mikään ei pääsisi valtapuolueeksi eduskuntaan, joutuisi tekemään yhdistelmä hallituksen. Jos ihan suoraan kysytään: ketkä ovat täysin tyytyväisiä perinteiseen lähetyssaarnaaja & nai mua takaapäin kani asentoon, jäisivät oppositioon. Muita on enemmän, mutta "poikkeavuuksien variaatioita on myöskin niin paljon että vaikeeta hallituksen muodostaminen olisi. Mutta uskon että X-asentoon sitominen sänkyyn sopisi 90% kysyjille.....mitä sen jälkeen tapahtuisi jakaa sitten porukan 100:n osaan :)

    • Kaikenkokenutukm

      No jos puhutaan seksieduskunnasta..niin totta kukaan ei olisi valtaakäyttävä..jos ei ole domina tai master.

    • Mä taas etsiny moista naista suorastaan epätoivoisesti,vituttaa vanilija seksi aivan kympillä.....mulla on autossakin mukana kaikkea kivaa jos joskus vielä osuis nainen kohdalle joka haluaa muutakin kuin takapäin...

      • BlondiStadista

        Miksi ihmeessä autossa "työkaluja" kuljetat?

        Ja on meitä naisia, useimmat miehet tosiaan jäätyy paikalleen, jos jotain muuta ehdottaa, ja toivoo perinteistä. Voihan huokaus.


      • BlondiStadista kirjoitti:

        Miksi ihmeessä autossa "työkaluja" kuljetat?

        Ja on meitä naisia, useimmat miehet tosiaan jäätyy paikalleen, jos jotain muuta ehdottaa, ja toivoo perinteistä. Voihan huokaus.

        Sidonta välineitä,piiskaus välineet ym.....kas kun ei nainen kehtaa kotona pitää moisia usein miten joutuu tyytymään kylpytakin vyöhön....mutta kesälläkin luonnossa on mukava harrastaa kun sitoo kuormaliinalla vaikka puuhun.....no mielikuvitus on rajana,mutta luonnossa tehtynä nainen saa itestään irti suht mehukkaita orkkuja,siinä on montakin tekijää samassa,ei sen aina tarvii makkarissa tapahtua,eihän....


      • Kokeilunhalua
        BlondiStadista kirjoitti:

        Miksi ihmeessä autossa "työkaluja" kuljetat?

        Ja on meitä naisia, useimmat miehet tosiaan jäätyy paikalleen, jos jotain muuta ehdottaa, ja toivoo perinteistä. Voihan huokaus.

        En mä ainakaan jäädy paikalleni,voit ehdottaa mitä vaan,paitsi ei sidontaa,siinä menee rajani.


      • Kaikkiinreikiinpanen
        Kokeilunhalua kirjoitti:

        En mä ainakaan jäädy paikalleni,voit ehdottaa mitä vaan,paitsi ei sidontaa,siinä menee rajani.

        No entä kakkoseen perseseksi? Siitä puhutaan vähän. Vähänkö on noloo joo joo.


      • vihtamies

        Sitomisleikit on ihan ok, kunhan toinen osapuoli on täysin luotettava, kuten puoliso.
        100%luottamus. En ryhtyisi hommaan vieraan kanssa. Saattaisi joutua sänkyyn sidotuksi viikoksi tai pahempaakin. Varsinkin parisuhdetta voi piristää mielikuvituksella ja nauttia fantasioistaan.


    • mairee

      Strap-onia haluava hetero-mies on kuulemma homo naisen mielestä.

      • EttäSemmost

        Mikähän ei pidä paikkaansa.


      • Pitää se.


    • ölköökklök

      Nyt johtuu varmaan myös siitä, että monet naiset ovat myös aika perinteisiä seksissä, eikä sitominen tai latex asut saa varauksetonta innostusta. Strap-on jututusta kommentoin sen verran, että on naisia ja on naisia. Eli mielipiteet vaihtelevat paljon erilaisten ihmisten välillä. Kannattaa varmaan vaihtaa naista sellaiseen, joka ei kainostele strap-onin käyttöä. Rohkeimmille miehille löytyy aitoa strap-onin tilalle.

      • mairee

        "Rohkeimmille miehille löytyy aitoa strap-onin tilalle."

        Mies ei kiihota edes ajatuksena, mutta nainen ja strap-on saa kuumenemaan.


      • Törkypaavo
        mairee kirjoitti:

        "Rohkeimmille miehille löytyy aitoa strap-onin tilalle."

        Mies ei kiihota edes ajatuksena, mutta nainen ja strap-on saa kuumenemaan.

        Ja paras pano on se, joka esittelee itsensä baarissa lesbona.


    • Perttipervertti

      Minä olen aina halunnut että minut hakataan metrisellä koivunhalolla.

      • hjgjjjgjgjj

        Kysy DNA mieheltä apua.


      • Pölökylläpanemahan

        inua saa roiskia koivupölkyllä päähän, stondaa enemmän tai sitten ei kun olo on kuin olisi saanut pölkyllä päähän.


    • suuriikäluokkalainen

      Olen nainen.Olisin hurjan utelias kokeilija,mutta ikää on sen verran,että jos jonkun kantturan jostain löytää,kokeiluehdotus saa pöyristyneen ilmeen aikaan ja ison ihmetyksen.
      Tosin en itsekkään oikeasti mitään temppuja osaa,ikäpolveni on siitäkin kivasta jäänyt paitsioon,kaikki oli tabua ja syntiä.Kiva kuitenkin lueskella näitä kokemuksia!

      • Anna.palaa.beibi

        Kaikkea pitää siunkin vielä kokeilla, paitsi ei suuseksiä, se on tabu :) Etsi nuori kolli ja pistä se hommiin.


      • Saltsjöbaden

        Olen kiinnostunut sinusta.Ikä ei este :)


    • kkh

      No ei ne naiset sen innokkaampia ole kuin miehetkään. Tälläkin palstalla taitaa olla miesylivoima ketjujen aloituksessa.
      Mutta juu kyllä ujoa miestä naisen on hyvä läpsästä naamaan
      Samoin hentoa naista on kiva retuuttaa hiuksista. Nää vaan on sellasia tabuja. Ärsyttää ihan silmittömästi kun ihmiset on ihan sokkoja seksin kanssa ja kaikki on ete hei pääsiks panemaan. Ikäänkuin ois joku sulka jonkun hatussa.

      • Hankiseksielämä

        Miksi ihmeessä sua ärsyttää kun ihmiset on ihan sokkoja seksin kanssa. Voi helvetti, mistä pirusta tiedät heidän seksielämästään ja vaikka tietäsitkin, miksi se sinua liikuttaa, hoida omat seksiongelmasi tai saamisesi; ei hitto, että ihmisen pitää oll idiootti kun hankkii olemattoman ärsytyksen TOISTEN seksielämästä. Viddu sentään!


    • Painiminen on erittäin hyvä esileikki. Ainakin mua se kiihoittaa ihan helvetisti. On vaan vaikea löytää naista jota painiminen kiinnostaa.

      • Ineedaman

        No olisihan tuo periaatteessa tosi kiihottavaa mutta se vaan ei kestäisi kuin hetken tai sitten miehenkin pitäisi osata vähän rajoittaa omaa voiman käyttöään. Sitä ei jotenkin edes yritä tosissaan kun tasan tarkkaan tietää mikä se lopputulos muutaman sekunnin päästä on.


      • Eroticwrestler

        Tottakai miehen täytyy ottaa huomioon että ollaan eri sarjassa, eikä rutistaa niinkuin itsensä kokoista. Aikoinaan tyttökaverin kanssa oli painiminen esileikkinä ja se oli tosi kiihoittavaa, yleensä siinä katsottiin asento naintia varten jos voitin olin päällä jos hävisin olin alla. Leikkimieltä siinä tarvitaan, eikä vakavuutta.


      • PennyDoll

        Ha ha, juu painiminen on kivaa! Minä ja rakas ystäväni tykättiin ihan vain huviksemme painia toistemme kanssa sängyllä ja oltiin molemmat sellaisia ankeriaita että saatettiin helposti painia kunnes joku tuli katsomaan mitä me tehtiin. Kamun poikaystävä tuli sitten ja jäi kattomaa kun me nuoret naiset koetettiin selättää toisemme! Olisi kyllä kiva painia jonkun kanssa ja ehkä vähän enemmänkin. ;9


    • Hei. Täällä yli nelikymppinen mies, joka on valmis kokeilemaan jotain muutakin...ottakaapa naiset yhteyttä...sähköpostini toimii..

    • Kyltymätön.M_66

      Itse nautin jos sexissä on kunnon menoa sukupuoleen katsomatta.Kaikki menee pääasia kunnon nautinto kaikille;)

    • Entykkää

      Itse en tykkää kun mies läpsii persuksille seksin aikana, totaalinen turn off. Musta se on jotenkin alistavaa, en tiiä oonko ainut mut näin ainakin itse tunnen.

      • Ineedaman

        Kamalaa, olenko jotenkin perverssi kun tuokin on minusta ihan ok. No siinä kohtaa kun ollaan jo tositoimissa se voi sekoittaa systeemiä jos läpsy on liian kova mutta lämmittelyksi tuo sopii kyllä.


    • Löylyn_lyömä

      Itse toivon että joku työntäis mulle löylykauhan perseeseen, ei tarvisi aina itse työnnellä.

    • Entäs "pissa leikit" meneekö sairaaksi?

      • Menee tosi sairaaksi,en tykkää! TOSI PERVOA,yäk ! Joku saattaa tykätäkin,mutta eni tosiaan mun juttu.


    • M32EL

      Oot tavanut vääränlaisia miehiä :) Tykkään sitoa, kiusata, leikkiä leluilla ja paljon muuta, en tykkää aiheutta kipua.
      Moneet naiset pelkää sellaista, mutta löyty niitä myös ketkä tykkää.
      Aina on kiva oppia/ kokea jotian uutta.

    • No nyt lauantaina olis Helsingissä ravintolalaiva Wäiskillä SMFR:n bileet. Mukaan vaan! Itse olen touhunnut noita juttuja paljonkin. Mutta lähiökapakan naisille en ehdottele muuta kuin vaniljaa. Eivät nimittäin osaa pitää suutaan kiinni ja sitten saan kuulla komansilta henkilöiltä tekemisiäni tai kysymisiäni.

    • Ineedaman

      Tuo toiselle näistä jutuista puhuminen on tosiaan vähän hankalaa. Minulla on esim. ihan huimia fantasioita, joista joitakin olen päässyt toteuttamaan ex-miehen kanssa vuosia sitten. Mutta... jos joku kysyy minulta että mitä sä haluat niin en kyllä pysty sanomaan että vähän rajumpaa kiitos - vaniljakin on ihan kivaa, mutta enemmän saan irti kaikenlaisista "lisämausteista". Mutta, en siis kyllä pysty sanomaan että tee sitä tai tätä. Tiedän että tämä on tosi typerää mutta enhän minä aikoinaan monen vuoden naimisissaolon jälkeenkään pystynyt pyytämään näitä juttuja. Onneksi exällä oli sen verran rohkeutta että ehdotti tai vaan alkoi kokeilla joitain juttuja.
      Niin että hyvät herrat - koittakaa te edes olla rohkeita - jos käy hyvä tuuri niin molemmat saavat hommelista enemmän irti.

      • itmaywork

        Sinun Ineedaman kanssasi haluaisin jatkaa juttelua josko fantasiat ja toiveet kohtaisivat?!?!


      • Ineedaman

        Ihan mielelläni juttelen aiheesta kanssasi itmaywork. Voit laittaa viestiä [email protected]


      • Isännän_narttu

        Sama juttu mulla, en pysty kertomaan toiveitani kuin pakon edessä, omalle miehelle jonka kans on oltu yli 10 vuotta yhdessä. Johtunee siitä että pervouteni suunta on alistuva joten tuntuu aivan hirveän väärältä "määrätä" mitä tehdään.
        Samasta vinoumasta johtuen menisin varmaan täysin lukkoon ja juoksisin pakoon jos vastapuolen ehdotukset olisivatkin sellaisia joissa joutuisin olemaan se dominoiva osapuoli :D


      • itmaywork
        Ineedaman kirjoitti:

        Ihan mielelläni juttelen aiheesta kanssasi itmaywork. Voit laittaa viestiä [email protected]

        Done


    • Nenupaiva

      Miehistä saattaa olla hauskempaa hurskastella muiden asioilla kuin toteuttaa omia. Tämän mielihalun ne vievät muiltakin kuin aina nenän alle tai selkään heitetään jotain huuteluita muiden asioista. Nykyisin sohvaperunayhteiskunta sössii seiska taskaseksojuökisuutta jo yleverkossa.

    • RohkeuttajaJaksamista

      Samanlaisia mietteitä myös seksistä ja seksuaalisuudesta, yleisellä tasolla. Miksi koet 'BlondiHämeestä', jotta normaalista asiasta puhuminen ja myös toteutus olisi joku tabu. Ihmiset tietysti yksilöitä, jokaista pitää kunnioittaa. Ihteäni ei ole ikinä hävettänyt puhua seksistä, sehän kuitenkin kuuluu mielestäni normaaliin elämään. Jotkut kumppaneistani olleet niitä hiljaisia hissukoita, jopa säihkätäneet jos&kun olen käynyt ostamassa pientä piristystä 'leikkeihin'.
      Asiat jotka menevät kyllä yli, on SM sairaat ( esim.kumisaappaat, "golden shower" ym. asiat, en ymmärrä miten jotkut voi kiihottua runkatessaan johkin saappaaseen ?? :o ) fetissit, muuten olen erittäin kokeilunhaluinen normaali 35-v. heteromies.
      Oma ongelmani on lähinnä löytää nainen, joka jaksaisi vähintään muutaman tunnin peuhata :). Ikäiseni ja myös nuoremmat naiset, joita tavannut&..niin. Hyytyvät siinä vaiheessa kun itse alan vasta lämmetä kunnolla, yksi syy varmaankin on se treenaan lihaskuntoa aerobisia lajeja. Eli elimistö tuottaa testosteronia aikalailla, joka tuntuu niin aamuisin, päivällä, sekä myös iltaisin. Olisin erittäin tyytyväinen, jos onnistuisin tapaamaan kaltaisesi Naisen :) !

    • tottuus69

      Naisille täytyy aina valehdella jollakin tasolla, muuten ei saa.

    • ääliöt

      Ettekö perkeleen kirotut osaa mistään muusta puhua kuin naimisesta, on taas iso pino kusipäitä liikkeellä

    • Ssttiiinaaa

      Itse en ainakaan suostuisi ottamaan miestä joka puhuu sanaakaan seksistä.Se olis ovesta ulos heti. Oikeen ällöttää. Eihän siitä tarvi puhua vaan tehdä niinkuin mies ja suu kiinni. Jos noin lapselliset on puhheet niin käyttäkää se energia paremmin. Eipä näytä olevan oikeaa tekemistä jos puheet on ku lastentarhasta. Menkää ojankaivuuseen ja pitäkää suu kii niin naisetki halluu teitä enmpi.

      • törkypaavo

        Jahas... naisia on monenlaisia, kaikki tosin yhtä hankalia. Toinen kitisee ja vaatii silmät kiiluen, että siitä että kerro taas mulle siitä Ugandan Bobi:sta jolla oli meisseli, kun tapolan lihatuotteissa. Yhtä musta ja pitkä ja paksu, ja siitä mitä kaikkea se teki pienten koulutyttöjen kanssa. Joskus on vaikeaa miellyttää. Ja varsinkaan kaikkia ei voi miellyttää samoin tavoin.


    • hjlhlj

      Luin kauan siten jostain lehdestä jutun jossa 4 naista vastasivat seksiin liittyviin kysymyksiin. Yksi naisista vastasi kysymyksen mikä vie halut, että se kun mies kyselee mistä minä tykkään seksissä.

      Puhu nyt sitten tuollaisen kanssa.

    • Pettynytnainenx

      Kokeilunhaluisia miehiä on oikeasti vaikea löytää. Ainoa mihin suostuvat vaniljaseksin lisäksi on anaaliseksi ja pepulle läiskiminen ja rynkytys ja siihen se jääkin.. Todella turhauttavaa kun pienintäkään kokeilunhalua ei ole jännempiin juttuihin. Olen vielä suhteellisen nuori, noin 20v niin luulisi että tästä ikäluokasta löytyisi kokeilunhalua ja kaikki ei olisi niin tabu, mutta ilmeisesti ei lyödy.. Muutenkin vaniljaseksistä poikkeaminen on työn ja tuskan takana, kun miehiä ei vaan kiinnosta kokeilla uusia juttuja, ei edes vakipanosuhteessa, ja sitten vielä valittavat että miksi kyllästyn.. No miksiköhän?

      • missäkokeilijat

        Käsittämätöntä?! Kun tas miehenä on juuri päinvastoin, missä naiset jotka kiinnostuneet kokeilemaan?? Yhtään en ole löytänyt, olen itse M35


    • Olisinsitäminäkin

      Niin, olen minäkin joskus yrittänyt jotain ja puhua mutta ei ne kun makaa vaan ja kattoo kattoon ja ei niitä kiinosta oikein niinkuin vaihdella asentoa ja tapaa. Paras jutteli ystävättärelleen samaan aikaan kun tehtiin sitä. Se häiritsi keskittymistä ja hengästytti turhaan. Kalastajan tytär se lahna olikin. En minä sitä montaa kertaa, olisiko kuusi kertaa, toki edestakaisin. Sanottiin heiheit mutta ei se puhelinta välittänyt sulkea, oven se toki sulki mennessään nätisti. Puheli se muttei mulle. Olisin minä kuunnellut mutta ei sitä viitsi toisen puhelua keskeyttää, se on epäkohteliasta. Kumma kun naiset sanovat että miehet ei puhu mutta sitten kun yritti puhua niin ne käänsi vain selkää ja sanoi: "no niin!" Ja minä käsitin että ne haluaa vaan nukkua. Ei kai ne sitten halunnutkaan kun ne aina lähti. Kai ne tavallaan halusi ehdottaa sanattomasti siinä jotain erilaista mutta enhän minä heti hoksaa kaikkea. Selällekin on niin ikävä puhua kun ei nää niitä ylenpiä silmiä että miten toinen reagoi. Yrittänyt olen mutta ei ole laitettu. Joskus tämä on niin vaikeaa, kuten nytkin. Koittakaa te pärjätä paremmin. Hyvät jatkot kaikille jos ei oma riitä.

    • tavallinenmies-40

      Naiset on ujoja puhumaan seksistä. Ne pelästyy heti kun mies haluaa seksiä.
      Jos mulla seisoo ja tulen halaa naista niin nainen pitää sitä pervona ällöttävänä. Olen seurustellut 4 kertaa ja koskaan nainen ei ole sanonut ääneen että haluaa seksiä, joten vihjailee epämääräisesti ja pitää arvailla mitä se haluaa.

    • pokljdsnf

      No enpä olis ikinä uskonut että tälläisen aloituksen näkee naisen tekemänä. Itse miehenä, on 100% kokemuksista juuri päinvastoin. Jokainen nainen jonka kanssa olen ollut tekemisissä, kenelläkään ei ole käynyt mitään muuta mielessä kuin ehkä kerran kahdessa viikossa pimeässä peiton alla nopea lähetyssaarnaaja. Ja jos jotain vähän ehdottelee, suurin osa kauhistunut ja pari jopa ihan suoraan sanonut että kiitti riitti.

      En sano pahalla, mutta tosiaan minusta homma aivan täysin päinvastoin.

      • kkh

        Kyllä enemmistö joita ei kiinnosta on nimenomaan naisia. Naisten ulostulot kuten tässä ketjussa on harvinaisia. Pehmokulttuurissa on se vika. Porukka on super tunnollista ja luulee että kyse on jostain ihmeen perversiosta. Ei näe mitään jaloa esim. käsiraudoissa tai sähkökärpäslätkässä ja iloisessa meiningissä. Typerällä ajatusmaailmalla onkin sitten kiva puhua säästä naapureiden kanssa sehän ei ole typerän perverssiä. :)


    • kanawerkko

      luultavasti jos tuoreessa suhteessa sanoo naiselle että haluaa ATM ilman kumia niin melko varmasti se on siinä.parempi pitää mölyt mahassa niin voi saada edes jotain.

    • ;))) Sinulle suloinen haluttava ja halukas Nainen sanon oman kokemukseni ihanasta estottomasta seksistä ;)))
      Minä tykkään jutella Naiseni kanssa ennen seksiin alkamista mistä hän pitää ja teen kaikkeni että hän TODELLA NAUTTII siitä mitä on hlunnut tekeväni hänelle ;)))
      Naiseni saa useita makeita koko vartaloaan kivasti värisyttäviä äänekkäitä orgasmeja ja aina vaan haluaa uudelleen ja uudelleen naivani häntä lujaa syvälle tiukkaan liukkaaseen kiimaiseen lemmen maljaansa ;)))
      Tulepä luokseni niin saat kaikkea mitä seksistä haluat ;)))

    • AByTheWays

      Olisko vastaus : Tippuri , Klamydia , yms muut Sukupuolitaudit joita et tule ajatelleeksikaan ennenkuin alat oleen mätää täynnä....

    • Blackmagicwoman1

      Johan oli lapsellinen kirjoitus, sorry to say. Miten niin seksi on tabu?? Eikös se ole juuri päinvastoin?

      Ja mistä ihmeestä päättelet, että "90% miehistä ja naisista haluaisi kokeill jotain muuta: naisen sitomista, sidotuksi tulemista, pikku kiusoittelua kun toinen on sidottuna, suupalloja, pikku piiskaust jne... on se kiva elää elämänsä pelkästään mielikuvituksissa, kun kerran avaisi suunsa ja ehdottais".

      En toki voi puhua kuin omasta puolestani, kuten sinäkin, miellän itseni hyvinkin sensuelliksi ja seksistä pitäväksi naiseksi ja tykkään perinteisestä tavasta ja se on riittänyt tähän asti ( 55 v), samoin kumppanit ovat olleet tyytyväisiä ja tyydytettyjä. Leikkiminen voi olla joskus kivaa mutta hyvä seksi minulle tarkoittaa intiimiä yhdessäoloa ja oikeasti yhtymistä, ei sirkustemppuja tai akrobatiaa. Eikä nuo sitomisleikitkään tunnu lainkaan omalta, lähinnä huvittavalta mutta ymmärrän, että joillakin seksuaalinen identiteetti tarvitsee tuollaista jos ei muutoin tyydytystä saa.

    • kakstoistynnäkakstoist

      Siksi, että parasta seksiä on se, kun "kylvetään siemenet ja juostaan" näin ei tapahdu jos otat aiheen etukäteen puheeksi.

    • normimiesei

      No naisista noin 60-70% ei saane yleensäkkään orgasmia. Miehistä luulen saavan lähes jokaisen.
      Olen mies ja minulle seksi tekee hyvää vain penistä stimuloimalla. Asennolla ei niinkään ole merkitystä, ainoastaan mulkulla saa orgasmin. Tuollaiset sitomiset yms. sairaan mielen häiriöt eivät kiinnosta yhtään. Ei myöskään pyllyseksi.

      • kkh

        Pelkkä erogeenistimulointi on hyvin pieni osa seksiä. Sitomisessa päästään jo syvemmälle mieleen. Huvittaa aina kun joku rupee huutamaan, että aah aah aah... kun vähän hivelee sieltä jostakin. Ei tosiaan tervettä. :)


      • NoJohanLykkäsit

        Varmaankin lähes sata prosenttia naisista SAA orgasmin, nuo luvut ovat ainoastaan omista harrasteluistasi, mitä en ihmettele, taidat olla yksitoikkoinen ja itsekäs rynkyttäjä. Ymmärrätkö oikeasta seksistä yhtään mitään, vai oletko asian suhteen kuin sävelkuuro? Voi naisparkoja.

        Ps. Pimppi on lisääntymistä varten, klitoris nautintoa.


    • eikiitosvsmielikuvitus

      Vastasin aikonaan deitti-ilmoitukseen aidolle blondille Hämeenlinnaan. Hän oli kokolailla kaiken kokenut omasta mielestään, mutta silti pussailu ja vähän pidempi esileikki oli vierasta. Jopa hänelle oli alkuun todella vaikeaa kertoa omista toiveistaan kuten saada piiskaa, olla sidottuna ja vielä pidempään kierteli aihetta että sai sanottua todella pitävänsä peppuseksistä.

      Kun sitten se alkukankeus oli voitettu niin muutaman kuukauden päästä oltiin hänen kysymyksensä kuului"Voitaisko vaihteeksi silleen ihan tavallisesti?". Eli siis se ottaa oman aikansa että oppii luottamaan toiseen ihmiseen. Sitten vielä täytyisi itse tietää mistä pystyy nauttimaan ja jos ei uskalla kokeilla tai ei ole kokeillut niin on aika mahdotonta toivoa sellaista mistä ei tiedä. Tietysti jotain voi päätellä jos esimerkiksi naisen sängyllä on jo ensi tapaamisella seksilelut sängyllä levällään.

      Jos puhuminen on vaikeaa niin toivelistan voi tehdä myös kirjallisena. Ainakaan minä en oleta tapaavani enää kolmatta naista jolla olisi parempi mielikuvitus pidemmälle menevä kokoilunhalu kuin itselläni. Varmasti niitä on, mutta ihmisillä on myös estoja, huonoja kokemuksia ja suorituspaineita niin paljon jää kokematta.

      Toisen seksuaalisuuteen on opittava ja sopeuduttava. Tietysti "sitten kun on seurusteltu muutama kuukausi" ja tahti "kerran kahdessa viikossa- kerran kuukaudessa"- siinä on pitkä matka ensitapaamisesta seitsemään erilliseen naisen orkkuun vuorokaudessa. Hänkin muuten blondi Hämeenlinnasta.

    • Kehäraakki_

      Nuoriso - antaa palaa!
      Ompahan jotain muisteltavaa sitten kiikkustuolissa. Isommassa porukassa kannattaa ehdottomasti käyttää kortsua. Muovipussi-leikeissä muuten varuillaan. Kiinnityspöydät, kiristimet, riiput, öljyt, kumit ja ryhmäseksivariaatiot on kokeiltu ja joskus hauskaakin ollut. Nyt ei oikein jaksa enää edes tavallista pumppaamista, mutta onneksi elämässä on muutakin.

    • Mik_estää

      sanomasta? Mies anoo naiselle, että haluan vittua. Nainen sanoo miehelle, että haluan kyrpää.

    • Kaikkiselviääajallaan

      En puhu mieliteoistani siksi koska useampi nainen on itsekin ujo asian suhteen ja toisaalta jos ehdottaa jotain mikä naiselle ei olisi mieluisaa on taatusti seuraavassa riidassa esillä kohta "hae sellainen nainen jonka kanssa saat sellaista seksiä jota haluat" Esim yksi nainen kinuamalla kinusi peppuseksiä joka kerta mutta suurinosa taas vihaa koko juttua joten miksi antaa paineita tuollaisessa asiassa. Loppujenlopuksi se on nainen joka sanoo mitä saa tehdä ja mitä ei ja noi asiat selviää enempiä kyselemättä suhteen edetessä. Perus yhdenillanjutuissa sitten vedetään perus seksiäkin.

    • En nyt ihan allekirjoittaisi tuota, kulle, on meitä miehiäkin vielä olemassa jotka tykkää saada naiset vikisemään nautinnosta.

    • Pitkä-Pepe

      Mitä mitä sammakot kurnuttaa, onkos kutuaika? Täällä Suomessa ei ole kylmiä naisia vaan taitamattomia miehiä.

      • kkh

        Joku tämänkin kirjoitti....


    • hfgh

      tuossa aikasemmin joku jo sivus asiaa että mielihalut ja fantasiat on jokaisen henkilökohtaisia joista toinen tuskin tykkää! jos mies heittää naiselle jotain mistä nainen ei pidäkkään ni eikö se ole aikamoinen seksintappaja tilanne sitte! ja jos nainen ei anna edes persereikään naida ni tuskin siinä kannattaa mitään muutakaan ehdottaa sitte

    • dfgfgfdgd

      vastataan nyt vaikka aloittaja onkin mies todennäköisesti! eli miksi tässäkin asiassa miesten pitää tehdä ne ehdotukset? johan me kaikki työt tehdään muutenkin naiset on selällään vaikka 5 tuntia jos ei niitä pyydä liikkumaan. ja naisille vinkiks että se vasta kiihottaakin ku nnainen puhuu suoraan kyrvästä ja vitusta ja nussimisesta! eikä mitään tuutko "päiväkahville" sillä lauseella saatte velttoa mutta jos haluatte kovaa niin sanokaa että tuu nussimaan mua!

      • Matteuspa

        Niin justiinsa. Vaimoni makaa makaa selällään X-asennossa ja liikkuu vain sen verran, että saa pusuni suulleen väistetyksi. Hän ei halua antautua "väärälle" miehelle, vaikka olemme olleet koko ikämme ainoat seksipartnerimme toisillemme - yli 35 v.!


    • jepsjepsjepsjepsjeps

      Mikä on toiselle kiihottavaa, niin toiselle taas ei. En ole todellakaan kiinostunut satuttamis-, alistamis yms. leikeistä - sorry ei vaan kiinnosta! Mielestän aihe ei kuitenkaan enää ole mikään tabu.

      • kkh

        Kyllä se on melkoinen tabu, eivät ne ole leikkiä. Valtaolentoja kun olemme on luonnollista haluta valtaa käyttää. Sänky ei ole poikkeus. Tietoa pitää jakaa enemmän, että hyväksyntä saadaan asialle ja sitä kautta terve kiinnostus pyärimään. ;)


    • Matteuspa

      Hei.
      Olen sanonut toiveeni monesti suoraan. Mutta, koska puolisoni ei HALUA niitä toteuttaa, niin en enää sano. Yritän pärjätä ilman seksiä.

    • BlondiHämeestä nyt heräs kiinnostus nuoremmallakin, kiinnostaisiko ABDL-leikit? ;)

    • xector

      en ymmärrä.....ensimmäisestä suhteesta nykyiseen olen kysynyt mitä haluat mistä tykkäät mitä toiveita....etc. Harva tyttö/nainen osaa vastata mitään, yleistä on ooh tuo on ihanaa tai se oli upeaa kun..blaa blaa.

      Seksi on tabu vain niille jotka siitä sen tekee. On täysin toinen juttu yrittää saada seksuaalisesti täysin eri levelin ihmisiä toimimaan omalla. Se on vain itsekästä sokeutta. Rakastan seksiä, vapaamielisyyttä, avoimuutta, asioista puhumista ja hulluttelua. Suurin osa naisista ei pysty siihen, eikä se tee heistä huonompia eikä heitä "tarvi" parantaa.

    • Subson

      Vaimoni haluaa pelkästään panemista eri asennoissa. Minulle taas paneminen edustaa hyvin pientä osaa erotiikassa. Orgasmin pystyy saamaan omin käsin, mutta leikkeihin tarvii olla kaksi. Tämä on tehnyt koko avioliiton niin tylsäksi, että en jaksa tätä.

      On ilo nähdä että on olemassa myös naisia, jotka ovat halukkaita leikkimään ja kokeilemaan erilaisia asioita. Erityisesti fantasia naisten edessä alistumisesta on se. Haluaisikin tietää että pitääkö naiset sellaisesta?

      • Isännän_narttu

        Dominoiva nainen varmasti haluaakin miehen alistuvan, mutta alistuvalle naiselle kuten itselleni se olisi kauhistus ja totaalinen turn off. Taipumusten pitää kohdata.


      • kkh

        Kyllä se kuulkaas alistuva nainen vasta turnoff on näin alistuvalle miehelle.


    • kukin_tavallaan

      Seksi on vaikea aihe, jollei ole kosketuksissa omaan kehoonsa tai mieleensä. Toiset ehkä uskaltavat toimia satunnaisissa suhteissa rohkeammin, toiset rohkaistuvat vasta pitkässä suhteessa. Joka tapauksessa ihmiset ovat erilaisia. Eivät kaikki tarvitse mitään ekstreemeä. Harmi, että moni huomaa vasta kuherruskuukauden jälkeen valinneensa väärän partnerin.

      Itse olen mieleltäni kohtuullisen jäykkä, ja varsin "tylsä" seksi riittää. Onneksi on löytynyt mieleisiä partnereita. Ja näin vanhemmiten seksissä on alkanut arvostaa yllättävää puolta: läheisyyttä ja hellyyttä. Seksi ei ole vain temppusarja. Kun kummallakin osapuolella on elettyä elämää takana, on hyväksyttävä, että aina ei vain toimi. Itse ainakin pääsen parhaasee vireeseen pienillä läheisyyden eleillä ja hauskuudella. En halua suorittaa seksiä. Fantasiat ovat fantasioita, ja aina kaikki ei toimi käytännössä lainkaan siten, kuin mielikuvissa on kuvitellut. Suklaalla toistemme vuoraaminen oli vain hauskaa ja epäsiistiä, ei eroottista. Ryhmäseksiä en aio edes kokeilla.

    • kkh

      Jäykkä mieleltä. No onneksi on mielisairaala.
      Ja parannuskeinot.

    • Vapaaehtoista

      Seksissä pitää molempien hyväksyä mitä tehdään. Ei mitään pakkoa mihinkään.
      Yhteinen sopimus asioista oltava mitä hyväksyy.

    • vaihteluvirkistää

      Monipuolisuus eduksi, kokeilunhalu, leikit, kevyt alistus, sidonta jne. Sain aikanaa alistaa ja sitoa naisystävääni ja molemmat tykkäs oli hyvää vaihtelua.

    • Hyväilijä

      Olet varmaan oikeassa....monikin haluaa asioita mennä perinteisellä kaavalla vissiinkin ilman kunnollisia nautintoja. Mielikuvitus kahden ihmisen välillä on yksi tärkein tekijä yhdessä nauttimisesta.
      Ihmisen "roppahan" on täynnä kohteita, josta ihminen voi saada voimakkaita kiihokkeita ja nautintoa tulevaan rakasteluun. Rakastelusta on löydettävä sen eri muodot..itse jo varttuneempana olen huomannut kuinka hienoa on kokea nautintoa ja seksiä muutakin kuin muutaman minuutin ajan. Parhaimmillaan ihminen on, kun toisen kanssa löytää siihen erilaisia tapoja nauttia....voimavarojakin löytyy, kun huomaa kaverinsa nauttivan.
      Rohkeasti vain yhteisillä ajatuksilla kokeilemaan kaikkea ja nauttimaan niistä ilman ennakkoluuloja. Anna toisen nauttia siitä mistä itsekin nautit!!!

    • Sitäjust

      Itse nyt neljäkymppisenä naisena haluaisin kokeilla muuta kuin perinteistä ja sanon suoraan mitä haluan ja mistä tykkään, niin minua vanhemmat miehet menevät puihin jo pelkästään siitä kun sanon että haluan et nuolet mua tai otat mut rajusti. Puheet ovet kyllä kovat mutta toteutus toista. Parasta tällä hetkellä minua nuorempi mies vaikka voisi kuvitella toisin

      • Sitäpäjust

        Voisin olla valmis puhumaan - ja toteuttamaan !


      • No missä te oikein pyöritte noine kuvitelminenne kun löytyy kaikenlaisia ihmisiä ja ne nuoret miehet lähinnä fantasoivat mutta totuuden hetkellä eivät ole mitä lupaavat. Vanhemmat miehet taas tekevät eivät fantasoivat koska tietävät mitä haluavat.

        Ei nämä jutut ole oikeastaan iästä kiinni vaan siitä mitä kukin haluaa ja pitää hyvänä juttuna. Ketään ei kuitenkaan voi pakottaa mihinkään mikä on vastenmielistä.


    • Blondi007

      Nauttikaa seksistä niin kauan kun vielä voitte. Olen 57-vuotias OK-näköinen nainen, enkä muista milloin olisin tavannut miehen joka A) haluaisi seksiä B) jolla seisoisi.

      • Stondi007

        Nyt saattaisit tavata...


    • Puumakuuma

      Olen hyvävartaloinen ns. aikuinen nainen ja haluisin monipuolista seksiä, leikillistä painia, hitaita helliä sivelyjä vartalolle, rajua ottamista, ehkä peppuseksiäkin. Huoh ! Mistä löytyisi seksikäs mies, jonka kanssa toteuttaa tuo ?

      • puumallekuuma

        Toteuttajaehdokas ilmoittautuu!


    • 1nimi

      joo, mä haluaisin ensin katsella kun toinen mies panisi mun vaimoa ja sitten yhtyä leikkiin, antaa suihin ja sitten samalla nuolla pillua kun toinen kulli panee pilussa,
      lisäksi työntää kulli vaimon pyllyyn samalla kun toinen kulli on pillussa. Välillä vois hieroa kulleja vastakkan ja vaimo sais nuolla niitä samalla. tällaista leikkiä ja sitten kun toinen kyrpä laukeaisi pilluun olisi ihanaa nuolla spemaista pillua samalla kun toinen mies imisi mun kullia. Lopuksi laukeisin pilluun ja saisin loppu imut kulliini ja voisin imeä toista kullia ja nuolla pillua ja kaikki ristiin samaa...:), eli tällaista 2m 1n seksiä, mutta luulempa ettei tämä tule ikinä tapahtumaan :(, haaveita vain. itse olisin kyllä valmis koittamaan...

      • Kiihoittavaa

        Olisi ihanan kiihoittavaa tehdä sitä kanssasi, saisit katsella kun naisin vaimoasi. Kun olisit ihNn kiihoittunut niin saisit imeä kulliani ja saisit panna mun tiukkaan peppuuni isoa kyrpääsi. Halausitko?


    • 1nimi

      Joo, se olis hienoa painaa kullia juuria myöden sisään, samalla panisit vaimoani aika vaikeaa varmaan mutta onnistunee. Voisin välillä imeä kulliasi joka on ollut vaimoni sisällä ja ottaisin lopuksi lastit suuhununi samalla ottaisin kullini ulos sinusta, kumin pois ja laskisin spermat vaimoni pillun päälle jotka sinä nuolisit puhtaaksi...

      • Kiihoittavaa

        Se tuntuisi kiihoittavalta, kullisi työntyisi sisääni samalla kun naisin vaimoasi. Ottaisin kullini kiimaisesta pillusta pois ja antaisin sen suuhusi. Ottaisit kullisita kondomin pois ja imisin sua samalla... vaimosi katselisi kun laukeaisimme toistemme suuhun...


      • Kiihoittavaa

        Voisit myös antaa vaimosi imeä kulliasi ja mä samalla työntyisin hitaasti sisääsi. haluaisit nesteeni peppuusi samalla kun laukeaisit vaimosi suuhun.


    • nauttikaaupeasti

      Tässä kans yks vanhempi ihmettelijä-nainen.Sen myötä,kun itse vapautuu ja kehkeytyy naiseksi,joka osaisi ja haluaisi nauttia seksistä,partnerit rapautuvat.Niin oma kumppani,kuin myös hetkellinen "lainamies".
      Näillä vuosilla on turha enää haaveilla uusista ihanista haasteista,joita monipuolisempi nautinto-maailma ja opettamaan kykenevä mies voisi tuoda.

    • 50years

      Voi kuinka oletkaan oikeassa. On todella vaikeaa löytää vähän vanhempaa viriiliä miestä, joka näyttäisi vielä haluttavalta (koska se ulkonäkö nyt vaan vähän vaikuttaa ainakin aluksi) ja joka olisi niin vapaamielinen että lähtisi vähän rajumpaankin leikkiin mukaan kokeilemaan kaikkea ihanaa mutta ei kuitenkaan olisi ihan pervertikko.

      Ei anneta periksi - olen ajatellut että ehkä pitää alkaa madaltaa rimaa että saa vielä niitä uusia kokemuksia.

      • 1nimi

        viriiliä miestä löytyy kyllä, ja(tämä) näyttää hyvältä, mä lähden vähän rajumpaankin leikkiin mukaan, vaikka; anaalia , tupla panoja(haave)samalla kun toinen kulli on sisällä nin toinen on suussa, on haaveena
        saada toistaa kimppa pano jonka olen kerran nuorena kokenut, oli huimaa, yksi nainen ja kaksi miestä, kulli pilllussa ja toinene suussa ja nainen vaan halusi lisää...kokoajan...ja sai niin kauan kun jaksetttiin panna


      • Kiihoittavaa

        Haluaisin myös tuntea naidessani tpisen miehen kalun pepussani ;-)


    • Suklaaseksi

      Mitä ihmettä on vaniljaseksi josta joku jankuttaa koko ajan?

      • Vaniljanaine

        "Mitä ihmettä on vaniljaseksi josta joku jankuttaa koko ajan?"
        No ilmeisesti sitä, että levitetään vaniljakastiketta toisen päälle ja sitten naidaan.


    • nauttikaaupeasti

      Piiukko,kertoisitko muutamalla sanalla itsestäsi.Miks ihmeessä sua lykästä....siellä täällä olen huomannut kutsusi.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1947
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1669
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      15
      1618
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1517
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1475
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1390
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1357
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      650
      1271
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      17
      1203
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      10
      1158
    Aihe