Meikäläisellä on tulossa Gatwickissä vaihto, vaihtoaikaa 3h ja siinä ajassa tulisi siirtyä Terminal S:tä terminal B:hen. Miten vaihto onnistuu käytännössä. Tämä on ensimmäisiä vaihtoja jota olen tekemässä itse.
Tämän lisäksi minkälaisia ravintoloita, kahviloita tms. Gatwickin kentältä löytyy? Onko jotain hampurilaisravintolaa tms. jossa voisi syödä halvalla ja saisi vatsan täyteen.
London Gatwick
7
188
Vastaukset
- Noviisimatkaaja
Olen saanut karttaa tutkimalla ja internetistä ohjeita lukemalla selville kuinka S:stä siirrytään B:hen, mutta minkälaisia ravintolouta Gatwickillä on?
Terminal B:ssä sijaitsevia ravintoloita kyseilisi ennen kaikkea. Minkä hintatasoisia paikkoja siellä on? - Noviisimatkaaja
Arvostaisin mikäli jollain kentällä käyneellä olisi hetki aikaa auttaa. Kyselen nyt siis Gatwickin North-terminaalin ruokapaikoissa. Onko iso terminaali?
- mdmdmmdm
Uskomatonta avuttomuutta. Löysin googlen avulla terminaalin ravintolat n. 30 sekunnissa. Oletko varma että pärjäät yksin lennoilla ja matkalla? Ylipäätään pidemmillä lennoilla hampurilaisroskaruoka ei ole suositeltavaa syömistä.
- Noviisimatkaaja
mdmdmmdm kirjoitti:
Uskomatonta avuttomuutta. Löysin googlen avulla terminaalin ravintolat n. 30 sekunnissa. Oletko varma että pärjäät yksin lennoilla ja matkalla? Ylipäätään pidemmillä lennoilla hampurilaisroskaruoka ei ole suositeltavaa syömistä.
Juu no sain kyllä itsekin selville, mutta kyselen myös täälläkin kuinka toimia, mikäli joku on tehnyt täällä saman vaihdon. Omaa kokemusta vaihtolennoista ei ole.
- perrito
En ole kentällä vielä käynyt eli en osaa auttaa mutta olethan vieraillut jo tässä linkissä..?Siitä löytyy ne kentän syömispaikat.
http://www.gatwickairport.com/at-the-airport/shopping-eating/restaurant-directory/
Siten kun kentällä käyt niin voisitko kertoa lyhyesti lisää,meillä on myös siellä vaihto helmikuussa ja aikomus on kentällä myös ruokailla..?
Luulisi että asia kiinnostaisi muitakin kun Norwegian kenttää käyttää.- Noviisimatkaaja
Joo olen linkissä vieraillut. Itselläni myös alkuvuodesta matka ja juuri siksi neuvoa kysyinkin.
- skotlantiin
olen itsekkin vaihtamassa terminaalia joulukuussa. Saavun eteläiseen ja lähtö eteenpäin pohjoisterminaalista enkä ole aiemmin ko kentällä ollut. Olenko ymmärtänyt oikein, että terminaalista täytyy poistua ulos josta lähtee "juna" terminaalista toiseen? Kysyisin siis käytännön neuvoa terminaalista toiseen vaihtoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387765Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381975Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071016- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812