Oli tytöllä kiire kun ei jaksanut odottaa. Tarkoitus oli pitää hauskaa, mutta kun otin housut veks: "sori, mä en usko että tuolla onnistuu" ja lähti menee. Ei varmaan onnistu kun ei ollut ees pystyssä! Onks jokin yleinen oletus että 7cm munasta ei tuu tarpeeks isoa? Jo muutamassa minuutissa olisi ollu 15 cm tanko valmiina. Mut hei... ei pakolla. Täytynee seuraavalla kerralla sanoo samaa toisen tisseistä! Onnea vaan amerikkalaisen unelman metsästyksessä!
Vastaukset 4
- Ihan-vinkkinä
Sun kannattais pistää painorajaksi 100kg niille naisille.
- isojalka
No onhan se 15cm melko pieni jos on vielä ohutkin, niin oikea neulakyrpä.
- lkdflkdflk
Kyllä Naisen pitää tietää mitä haluaa ja ilmeisesti tiesikin ;)
kiitos hyvistä nauruista:).....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1321452
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt5081280Miesten suusta kuultua
Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "167760- 50680
Sinkut-palstan suurin valhe
Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va203663Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"
Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l151658- 49647
Haluaisin mies tietää pari juttua
Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt22600- 42568
- 74563