Hei!
Suomen kansalaisena en pääse ainakaan kovin helposti suorittamaan palvelustani Yhdysvaltojen armeijassa, joten ajattelin hakeutua rauhanturvaajaksi, ovathan ne käytännössä USA:n joukkoja. Olen jo pienestä pitäen ihaillut Yhdysvaltojen uskonnon ja talouden (ja hyvän ruoan!) ympärille kietoutuvaa kulttuuria.
Itse en unohda 9/11 -iskuja ikinä, ja aion palvella rakastamaani maata niin kauan rauhanturvaajissa kunnes iskut ovat kostettu kymmenkertaisesti.
Kysyisinkin, onko täällä muita rauhanturvaamisesta, eli Yhdysvaltojen kulttuurin säilyttämistä, kiinnostuneita? Minne puolelle aiotte hakeutua?
Yhdysvaltojen ihannointi / rauhanturvaajat
NeverForget911
3
111
Vastaukset
- punapsepaviaani
Provoilusi on niin typön tyhmää, että tuskin itsekään olet selvillä, mitä asiaa ajat.
- alpokokonen
voit mennä yhdysvaltain kansalaisena yhdysvaltain armeijaan
- Ei_ole_yhtä_ainoaa
Yhdysvaltojen kulttuuria.
Yhdysvaltoja on myös kutsuttu "kulttuurien sulatusuuniksi" ja sen kulttuuri muuttuu jatkuvasti aina sinne päin, mistä tulee eniten ihmisiä. Tällä hetkellä eniten tulee Etelä Amerikasta, Aasiasta ja Lähi-idästä, jolloin kulttuuri omaksuu tapoja niiltä kulttuureilta.
Yhdysvaltojen uskonto?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL1542483- 582389
- 851441
- 2271427
Nainen, haluatko olla haluttava
Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,441151Olen niin pettynyt itseeni
Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi401110- 102992
Piuha poikki tällä kertaa Latvian ja Ruotsin välillä
Kyseessä Ventpilsin ja Gotlannin välinen datakaapeli. On syytä uskoa, että "vauriot johtuvat ulkoisista vaikutuksista"193954- 78828
Työnantajan kustannus palkasta
Palkka joka on brutto 3500,00 €/kk, joutuu työnantaja maksamme lisäksi 724,00 euroa työntekijän eläkemaksua. Vuosilomako136719