Kaverin vaimoa salaa...

James932

En varmaankaan ole paras kirjoittamaan mutta haluan kuitenkin muistella noin 10v taaksepäin ja jaata hienot silloiset hetket joita olen läpikäynyt useasti päässäni.Kaikki mitä kirjoitan on oikeasti tapahtunu.Paljon olen seikkailuja kokenut niin ei ole järkeä täällä keksiä ja valehdella.No,anyway...
Olin silloin 23v ja Asuin yksin pienessä vanhassa vuokrakämpässä,keskellä pientä kylää missä kaikki tunsivat toisensa. Hyvä kaverini(minua pari vuotta vanhempi) asui parin sadan metrin päässä isossa vuokrakämpässä erittäin upean 18v vaimonsa kanssa.Hengailtiin usein yhdessä kaikki kolme mutta monesti meitä oli myös useampia viettämässä viikonloppuisin kosteita iltoja.Yhtenä viikonloppuiltana kuitenkin pääsin sattumalta kaverin vaimonkaa kahestaan ajelulle autollani,koska kaverini oli lähteny firmajuhliinsa yksin taksilla,ja hänen vaimo ei halunnut viettää yksin iltaa kotona.Jouduimme kuitenkin lähtemään salaa ajelulle koska kaverini oli tosi mustasukkainen.Ajelu täysin hänen vaimonsa idea.Luulin että ajeltais vain ja kulutettais aikaa pitkin syrjäisiä teitä,mutta noin 10km ajelun jälkeen kesken ajon ja rupattelun hän laittoi käden jalkojeni väliin ja kysyi,jos minua kiinnostais ajaa auto jonnekkin syrjään,vaikka keskelle metsää...Päätös oli minulle vaikea koska kyseessä oli kaverini vaimo,mutta hänen lyhyt kroppa,vaaleat pitkät hiukset,siniset silmät ja kurvikkaat muodot veivät voiton! Tiesin että jos kieltäytyisin niin tulisin katumaan sitä loppuelämäni.Ajettiin pienen metsätien päähän joka loppui keskelle ei mitään(pellon viereen) ja pysäytin auton.Siirsin hänet etupenkiltä taakse,samalla hänen farkkujen nappeja availlen.Vedin hänen farkut jalasta ja työnsin pääni heti jalkojen väliin.Vastassa olivat litimärät mustat stringit jotka kielelläni siirsin sivuun, ja samalla näin kauneimman pimpsan jonka elämässäni olen nähnyt.Vaalean punaisen täysin karvattoman ja kiiltävän.Pidin stringejä sormilla sivussa ja työnsin kieleni edestakaisin hänen sisään.Uskomattoman tiukat paikat.Nuolin hetken mutta pillu oli jo niin märkä että oli pakko saada laittaa kalu hänen sisään.Riisuin viivana housuni,kiskasin hänen stringit jalasta ja työnsin kaluni suojaamattomana suoraan hänen alapään huulien väliin,mutta kaluni ei meinannut sopia sisälle mitenkään.Jokaisella varovaisella työnnöllä tunsin kaluni uppoavan hiljaa mutta varmasti syvemmälle ja syvemmälle...Näin hänen kasvoista että nyt tekee tiukkaa.Hetkenpäästä hän kuitenkin kannusti minua jatkamaan ja yrittämään ja pian alkoi homma jo melkeen luistaa.Siinä maattiin päällekkäin varmaan 30 min,vähän jalkoja ja asentoja muuttaen mutta kumpikaan ei tullut sinä iltana.Ajeltiin kämpilleni josta hän pimessä käveli kotiin kenenkään huomaamatta.Seuraavana aamuna hän lähetti minulle viestin jossa kertoi miettivänsä eilistä ja että homma jäi hänen mielestä puolitiehen.Niinpä sovittiin uudet treffit seuraavalle viikonlopulle.Hän sanoi menevänsä seuraavan viikonlopun lauantaina naapuri pitäjän yökerhoon mutta voisi hämätä kaveriani muka menevänsä tuttavallensa yöksi,ja tulisi oikeasti mun kämpille.Näin sovittiin!
Itse menin seuraavana lauantaina jo aika aikasin nukkumaan koska ajattelin että saan ehkä kokea kivan herätyksen yöllä...ja niin sain.Heräsin keskellä yötä siihen kun kaverin vaimo istui pääni päällä ja nenäni oli hänen pillun sisällä :) Kieli nopeaa ulos ja yrittää herätä.Sinä yönä akti meni aika rajuksi hänen korkean humalatilan vuoksi.Voin sanoa näin että joka reikä ja asento tuli läpikäytyä ja kullini uppos täysin kakkoseen mutta ykkönen teki tiukkaa vieläkin.Aamuyöstä noin parin ja puolen tunnin aktin jälkeen tyttö sammui,maaten mahallaan,peppu pystyssä ja minä sisällä pillussa takaapäin.Ajattelin että nyt on hyvä mahollisuus ja työnsin väkisin pohjaan asti noin varttitunnin verran edestakaisin.. lopuksi laukesin hänen sisään,käänsin hänet selälleen,puin stringit hänen jalkaan ja laitoin peiton päälle.Itse menin viereiselle sohvalle nukkumaan.Aamusta ku heräsin hän oli lähtenyt.Pari päivää tapahtuneen jälkeen hän kiitti viestillä yöpaikasta ja sanoi ettei ole pystynyt liikkumaan kotoa pois kun on niin alapää jumissa.Kaverini oli ihmetellyt ja kysäissyt monesti että mistä moinen kipu,mutta hänen vaimo oli sanonut että oli kaatunut portaissa kännissä ja lyönyt häntäluun.Pari kertaa sen jälkeen vielä harrastettiin mutta niistä tässä nyt sen enempää.Avioero siellä tuli jonku vuoden päästä mutta syrjähypyt ei koskaan tullu esille.
Itse en pettämistä tue vaikka sika tohon aikaan olinkin...ja ehkä vähän vieläkin :)

1

5919

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sikaaa

Niin olet ...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      60
      2007
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      166
      1688
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1408
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      241
      1367
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      232
      1313
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      339
      1179
    7. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      80
      1135
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      317
      1085
    10. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      342
      1082
    Aihe