Kaverin vaimoa salaa...

James932

En varmaankaan ole paras kirjoittamaan mutta haluan kuitenkin muistella noin 10v taaksepäin ja jaata hienot silloiset hetket joita olen läpikäynyt useasti päässäni.Kaikki mitä kirjoitan on oikeasti tapahtunu.Paljon olen seikkailuja kokenut niin ei ole järkeä täällä keksiä ja valehdella.No,anyway...
Olin silloin 23v ja Asuin yksin pienessä vanhassa vuokrakämpässä,keskellä pientä kylää missä kaikki tunsivat toisensa. Hyvä kaverini(minua pari vuotta vanhempi) asui parin sadan metrin päässä isossa vuokrakämpässä erittäin upean 18v vaimonsa kanssa.Hengailtiin usein yhdessä kaikki kolme mutta monesti meitä oli myös useampia viettämässä viikonloppuisin kosteita iltoja.Yhtenä viikonloppuiltana kuitenkin pääsin sattumalta kaverin vaimonkaa kahestaan ajelulle autollani,koska kaverini oli lähteny firmajuhliinsa yksin taksilla,ja hänen vaimo ei halunnut viettää yksin iltaa kotona.Jouduimme kuitenkin lähtemään salaa ajelulle koska kaverini oli tosi mustasukkainen.Ajelu täysin hänen vaimonsa idea.Luulin että ajeltais vain ja kulutettais aikaa pitkin syrjäisiä teitä,mutta noin 10km ajelun jälkeen kesken ajon ja rupattelun hän laittoi käden jalkojeni väliin ja kysyi,jos minua kiinnostais ajaa auto jonnekkin syrjään,vaikka keskelle metsää...Päätös oli minulle vaikea koska kyseessä oli kaverini vaimo,mutta hänen lyhyt kroppa,vaaleat pitkät hiukset,siniset silmät ja kurvikkaat muodot veivät voiton! Tiesin että jos kieltäytyisin niin tulisin katumaan sitä loppuelämäni.Ajettiin pienen metsätien päähän joka loppui keskelle ei mitään(pellon viereen) ja pysäytin auton.Siirsin hänet etupenkiltä taakse,samalla hänen farkkujen nappeja availlen.Vedin hänen farkut jalasta ja työnsin pääni heti jalkojen väliin.Vastassa olivat litimärät mustat stringit jotka kielelläni siirsin sivuun, ja samalla näin kauneimman pimpsan jonka elämässäni olen nähnyt.Vaalean punaisen täysin karvattoman ja kiiltävän.Pidin stringejä sormilla sivussa ja työnsin kieleni edestakaisin hänen sisään.Uskomattoman tiukat paikat.Nuolin hetken mutta pillu oli jo niin märkä että oli pakko saada laittaa kalu hänen sisään.Riisuin viivana housuni,kiskasin hänen stringit jalasta ja työnsin kaluni suojaamattomana suoraan hänen alapään huulien väliin,mutta kaluni ei meinannut sopia sisälle mitenkään.Jokaisella varovaisella työnnöllä tunsin kaluni uppoavan hiljaa mutta varmasti syvemmälle ja syvemmälle...Näin hänen kasvoista että nyt tekee tiukkaa.Hetkenpäästä hän kuitenkin kannusti minua jatkamaan ja yrittämään ja pian alkoi homma jo melkeen luistaa.Siinä maattiin päällekkäin varmaan 30 min,vähän jalkoja ja asentoja muuttaen mutta kumpikaan ei tullut sinä iltana.Ajeltiin kämpilleni josta hän pimessä käveli kotiin kenenkään huomaamatta.Seuraavana aamuna hän lähetti minulle viestin jossa kertoi miettivänsä eilistä ja että homma jäi hänen mielestä puolitiehen.Niinpä sovittiin uudet treffit seuraavalle viikonlopulle.Hän sanoi menevänsä seuraavan viikonlopun lauantaina naapuri pitäjän yökerhoon mutta voisi hämätä kaveriani muka menevänsä tuttavallensa yöksi,ja tulisi oikeasti mun kämpille.Näin sovittiin!
Itse menin seuraavana lauantaina jo aika aikasin nukkumaan koska ajattelin että saan ehkä kokea kivan herätyksen yöllä...ja niin sain.Heräsin keskellä yötä siihen kun kaverin vaimo istui pääni päällä ja nenäni oli hänen pillun sisällä :) Kieli nopeaa ulos ja yrittää herätä.Sinä yönä akti meni aika rajuksi hänen korkean humalatilan vuoksi.Voin sanoa näin että joka reikä ja asento tuli läpikäytyä ja kullini uppos täysin kakkoseen mutta ykkönen teki tiukkaa vieläkin.Aamuyöstä noin parin ja puolen tunnin aktin jälkeen tyttö sammui,maaten mahallaan,peppu pystyssä ja minä sisällä pillussa takaapäin.Ajattelin että nyt on hyvä mahollisuus ja työnsin väkisin pohjaan asti noin varttitunnin verran edestakaisin.. lopuksi laukesin hänen sisään,käänsin hänet selälleen,puin stringit hänen jalkaan ja laitoin peiton päälle.Itse menin viereiselle sohvalle nukkumaan.Aamusta ku heräsin hän oli lähtenyt.Pari päivää tapahtuneen jälkeen hän kiitti viestillä yöpaikasta ja sanoi ettei ole pystynyt liikkumaan kotoa pois kun on niin alapää jumissa.Kaverini oli ihmetellyt ja kysäissyt monesti että mistä moinen kipu,mutta hänen vaimo oli sanonut että oli kaatunut portaissa kännissä ja lyönyt häntäluun.Pari kertaa sen jälkeen vielä harrastettiin mutta niistä tässä nyt sen enempää.Avioero siellä tuli jonku vuoden päästä mutta syrjähypyt ei koskaan tullu esille.
Itse en pettämistä tue vaikka sika tohon aikaan olinkin...ja ehkä vähän vieläkin :)

1

4872

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sikaaa

      Niin olet ...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      313
      2859
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      106
      2203
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      84
      1651
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      189
      1541
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      67
      1345
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      55
      1243
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1094
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      20
      1092
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1039
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      921
    Aihe