Kukahan idiootti vetelee Inksan keskustassa urku auki farkku volvolla?
Kuka leikkii rallikuskia vanhalla farkku volvolla?
14
232
Vastaukset
- surullinen.uutinen
Ei vetele enää. Jäi rekan alle Kouvolantiellä. Viimeinen slad, ensi viikolla olisi olut se oikeusenkäynti siitä kun ostoskärryjä työntänyt perhe jäi volvon alle s-marketin parkkiksella ja menehtyi.
- Pässiköoot
Höpö höpö juttuja.
- osanottoniomaisille
Oli kyllä pahannäköistä jälkeä, auto oli ajautunut kylki edellä rekan eteen.
- kysynvaan
Onks tää nyt faktaa=? Millon tapahtunut?
- ohiajoin
Aamulla vielä ainakin siivosivat tietä.
- joojojoojo
Taitaa olla paskapuhetta. Mitään tietoa ei löydy tilannehuoneesta eikä lehdistä.-
- niinpäniinv
Taisi löytyä Volvo kuski
- aikustujo
niinpäniinv kirjoitti:
Taisi löytyä Volvo kuski
Mulla on pakoputki viritteinen Volvo kattokaa mua jipii. Tää melkein sutii.
- keskusta
e.p ?Ainakin tällä kaverilla musta,vanha farkku volvo
- yliveto
Kyseinen Volvo on neliveto.
- Tunnistettuon
Keskusta - Mäkitupa kiihdytys rallille tulee ikävä loppu.
- lantavarpaat
Maalaisille auto on miehisyyden mitta.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial341982Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1771934Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3921822Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161258- 921133
Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip34990Unohdettu parannuksen kaste
Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?693935- 95775
Kiantama oy
Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.15708- 32694