Eikö kukaaan kiinnittäisi huomiota siitä viestin kanssa, että aiheutin monia vuosia sitten (törkeän) kunnianloukkauksen autistiselle Marjut-nimiselle henkilölle netissä siksi, että välimme ovat tulehtuneita? Mitä sitten oikeus tekisi, jos tilanne pitäisi olla puolueeton? Joka tapauksessa he ovat ilkeitten puolella ja kostajat/viattomat saavat kärsiä, siinä kaikki!
"Puolueeton" tilanne
4
123
Vastaukset
- missämennäänsuomessa
Älä välitä. Poliisi aiheutti minulle törkeän kunnianloukkauksen sekä uhkasi laittomasti kaksi vuotta sitten. Tämä tilanne on nauhoitettu, mutta kukaan ei välitä . Poliisi uhkaa edelleen siksi en uskalla antaa nauhoitusta kenenkään ulkopuolisen kuultavaksi. Alun perin olin tehnyt ilmoituksen jatkuvasta häirinnästä ja minun seuraamisesta päivästä toiseen kadulla.En halua tehdä rikosilmoitusta. Haluan vain elää rauhassa ilman kenenkään ahdistelemista päivästä toiseen.
en ole pakolainen. olen suomen kansalainen ja autisti.- joku_muu_vastaa
"Tämä tilanne on nauhoitettu, mutta kukaan ei välitä."
Minä en oikein tajua tätä asiaa. Miksi kukaan ei välittäisi tilanteesi ollenkaan? Silloin heidän pitäisi myös joutua rangaistuksiin laiminlyönnin takia!
- lääkärisi
olet oman tilanteesi paras asiantuntija
- persmäkeen
kaik män liukkaiden tultua oijoon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1714867- 1691641
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)661457- 65970
Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte124797Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?6787- 56776
Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy191751En olisi uskonut et
Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.66739- 76731