Eikö kukaaan kiinnittäisi huomiota siitä viestin kanssa, että aiheutin monia vuosia sitten (törkeän) kunnianloukkauksen autistiselle Marjut-nimiselle henkilölle netissä siksi, että välimme ovat tulehtuneita? Mitä sitten oikeus tekisi, jos tilanne pitäisi olla puolueeton? Joka tapauksessa he ovat ilkeitten puolella ja kostajat/viattomat saavat kärsiä, siinä kaikki!
"Puolueeton" tilanne
4
84
Vastaukset
- missämennäänsuomessa
Älä välitä. Poliisi aiheutti minulle törkeän kunnianloukkauksen sekä uhkasi laittomasti kaksi vuotta sitten. Tämä tilanne on nauhoitettu, mutta kukaan ei välitä . Poliisi uhkaa edelleen siksi en uskalla antaa nauhoitusta kenenkään ulkopuolisen kuultavaksi. Alun perin olin tehnyt ilmoituksen jatkuvasta häirinnästä ja minun seuraamisesta päivästä toiseen kadulla.En halua tehdä rikosilmoitusta. Haluan vain elää rauhassa ilman kenenkään ahdistelemista päivästä toiseen.
en ole pakolainen. olen suomen kansalainen ja autisti.- joku_muu_vastaa
"Tämä tilanne on nauhoitettu, mutta kukaan ei välitä."
Minä en oikein tajua tätä asiaa. Miksi kukaan ei välittäisi tilanteesi ollenkaan? Silloin heidän pitäisi myös joutua rangaistuksiin laiminlyönnin takia!
- lääkärisi
olet oman tilanteesi paras asiantuntija
- persmäkeen
kaik män liukkaiden tultua oijoon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571195- 521105
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892