Voiko vain herätä homona

Itseäänetsimässä1

Olen 16v miehenalku, ja tähän saakka olen enemmänkin kammoksunut homoja ja olen pitänyt tytöistä. Yksi päivä telkkaria katsoessani aloin kiinnittämään huomiota, että ovatpas nuo näyttelijöt komeita. Tajusin heti että en ennen olisi edes ajatellut tollaista! Osaisiko kukaan kertoa, onko tää vaan joku elämänvaihe, vai voiko vaan yhtäkkiä kääntyä heterosta homoksi

4

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aqre

      Mä olin itse vannoutunut hetero ja aivan totaalisen varma, että enhän mä nyt voi bi/lesbo olla. Sitten mä yhtenä päivänä vaan tajusin, että ei perkele, mitä mä oon itselleni väittänyt. Siitä sitten pikku hiljaa mulle alko tulla tosi selkeeksi, etten mä ole hetero. En mä ole varma mikä olis tarkka määritelmä mun suuntautumiselle, mutta se on ihan okei.

      Ihan nyt kuitenkin sanon, että jonkun ihmisen pitäminen kauniina tai komeana ei suoranaisesti kerro sun seksuaalisesta suuntautumisesta. Ihan varmasti kaikki ovat pitäneet jotain asiaa kauniina, esimerkiksi vaikka kukkaa, auringon laskua tms ja se ei tarkoita, että saisit niistä mitään kiksejä seksuaalisessa mielessä. (Tällaisia ihmisiä kyllä varmaan jossain on, mutta se nyt ei ollut pointti. Ihan pilkunnussioille tiedoksi).

      Kaikilla, aivan kaikilla on jossain vaiheessa elämää jotain fiiliksiä samaa sukupuolta olevaan henkilöön. Se voi kestää ihan pari sekuntia tai olla iso osa sun identiteettiä. Se on osa ihmisyyttä. Ja sä oot vielä nuori, ihan niikun mäkin. Ei sun tarvii olla mistään vielä varma. Ihan vinkkinä kuitenkin kehotan sua olemaan avoin itses kanssa, se auttaa.

      Älä nyt ihmeessä homoja kammoksu! Mitä sä pelkäät? Sitä että joku pitäis sua niin hienona tyyppinä, että ihastuis suhun, vai? :D

      • Javvvist

        Kiitos vastauksesta! Enkä millääntavalla homoja kammoksunut ihmisinä, vaan en vain tajunnut miten joku voisi pitää miehistä. Ilmaisin vähän huonosti :D


    • En sanoisi tuon perusteella, että olet kääntymässä homoksi. Jonkinlaista bi-curious - heräämistä saattaa tietysti olla ilmassa.

      Ihmisen seksuaalisuus voi muuttua läpi elämän. Sinä olet vielä kasvava nuorukainen, joten muutokset mielenkiinnon kohteissa voivat olla kohdallasi hyvinkin mahdollisia.

    • Tuo on normaalia kehitystä ja lisää voit lukea täältä kehityksestä.
      http://www.vaestoliitto.fi/nuoret/murrosika/

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1469
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      155
      471
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe