Olen kuullut paljon hyvää sempun koulusta mutta nyt kun oma lapseni kyseistä koulua käy, en voi tasoa kauheasti kehua. Musiikin opetus on siellä ihan perseellään. Lapsi kertoo innoissaan koulusta tullessaan että hei mutsi, taas katottiin hyvä leffa tunnilla. Tarkemmin kun rupesin asiaa utelemaan, tulin siihen tulokseen ettei niillä tunneilla juurikaan musiikin opetusta harjoiteta, kaikkea muuta tämä herra videiolta näyttää. Poikani kaveri käy pienempää koulua ja siellä on syksy rämpytetty jo bassoa ja kitaraa. Rummutkin kuulemma tulleet tutuiksi. Onko tää osa tätä isojen koulujen ongelmaa mihin palkataan väkeä laput silmillä ja valvontaa opetuksen tasosta ei ole?
Seminaarin suurkoulun opettajien taso
1
94
Vastaukset
- ilmoja_pidellyt
Miksi uskoit huhuihin? Miksi laitoit lapsesi siihen kouluun? Oliko kaiken takana oman egosi pönkittäminen: "meidän Ville-Petteri" se opisikelee siellä Seminaarissa, on se vaan niin etevä ja hyvä ja se Seminaari on sitten paras jne.
Mitä mieltä olet, paraneeko opetuksen taso, jos kirjoitat tänne vaikkapa 2-3 kertaa? Vai riittääkö tämä yksi kerta? Vai pitääkö mennä toiselle kymmenelle?
Vai onko nyt niin, että musiikillisesti lahjaton (mikä ei ole mikään vika ihmisessä) lapsesi katsoo tunneilla mielummin videoita? Ja opettaja on suonut halukkaille tällaisen mahdollisuden, jotta saisi rauhassa keskittyä opettamiseen.
Annat niin vähän lähtötietoja, että kaikenlainen spekulointi on mahdollista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645150Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662347- 2622342
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362329Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191564Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191438Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai491028- 89996
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12929- 66927