Välien selvittäminen

sisarusongelmia

Eli olin 8v, just menny 2. luokalla (nyt oon 14v, 8 luokalla) nii isä oli just menny naimisiin erään naisen kanssa, eli mun nykysen äitipuolen, ja muutama kuukaus myöhemmin äitipuolen kaks lasta muutti meille äitipuolensa kanssa (kummatki tyttöjä), joista siis tuli mun siskopuolia. No siis tää toinen siskopuoli oli just menny 5. luokalle ja toinen 7. luokalle (toinen nykyään 17v ja toinen 19v). No ku siirryin 3. luokalle ja tää nuorempi siskopuoli siirty 6. luokalle ja vanhempi 8. luokalle, meiän välit oli iha semi hyvät, mut sitte yhen tapahtuman seurauksena pari viikkoo myöhemmin lakattiin puhumasta toisillemme tän nuoremman, ja sitä myötä vanhemman siskopuolen kanssa. Aluks aattelin et ei tässä mitää, meillä oli aika monesti riitojaki ja näin, ihan kiva et saa vähä omaa aikaaki, ja oon tähän asti miettiny et en mää ees ois halunnu mitää sisaruksia, mut nyt viimeaikoina oon miettiny et onko näin oikeesti parempi? Haluunko sittenki selvittää välit mun sisarusten kanssa? Haluunko sittenki et mulla ois taas oikeesti sisaruksia? Oon tullu siihen lopputulokseen että ei ole, ja haluun selvittää välini niitten, tai edes toisen siskouolen kanssa. Eli siis ei olla puhuttu ku vaa pari sanaa sen jälkee toisillemme, josta on nyt siis kulunu vähä yli 5 vuotta jos laskin oikeen, ja asutaan edelleen samassa talossa tän nuoremman siskopuolen kanssa. Eli tää toinenki siskopuoli muuttaa todennäkösesti omilleen ku pääsee lukiosta, ja haluisin selvittää välit ees toisen siskopuolen kanssa ennen ku on liian myöhästä, mut en tiiä oikeen miten alkasit asiasta puhumaan.
Kertokaa onko teillä ollu jotain samantyylistä, ja jos on, ootteko selvittäny välinne, vai pidättekö vieläki mykkäkoulua?
Haluaisin oikeesti selvittää tän asian joten kaikki apu on tervetullutta.

1

191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neuvokasta

Kauan ootte jaksanu pitää mykkäkouluu:D Yllätä ne siskopuolesi jonain päivänä kysymällä niiltä jotai:D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1914
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1266
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      53
      1145
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      852
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe