Kuinka monet homoparit

kumpionkumpi

noin suurin piirtein harrastavat anaaliseksiä? Katselin tässä yhtä ohjelmaa, jossa esiintyi homo. Tuli mieleen, että harrastaako hän kumppaninsa kanssa anaaliseksiä ja onko hän top vai bottom.

Yksi homo sanoi kerran, että kaikki homomiehet harrastavat anaaliseksiä, mutta jotkut eivät halua että kukaan saa tietää siitä.

Minusta nyt, kun homot on samalla viivalla avioliittolain edessä yhteiskunnallisesti kuin heterot, niin homoparien pitää kertoa suoraan, kumpi heistä on top ja kumpi bottom. Ylipäätään anaaliseksistä sen kaikkine kauheuksineen pitää käynnistää julkinen keskustelu. Eivät homot voi vaan eat the cake and save it too, vaan nyt he joutuvat puhumaan rehellisesti kaiken kansan edessä.

65

738

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ai sinä taas :D

      Kyllä. Mieti sitten iiiiiiiiiiiiiihan rauhassa kumpi on kampi.

      Mullekin yksi heterobottom sanoi kerran, että kaikki heteromiehet harrastavat anaaliseksiä, mutta jotkut eivät halua, että vaimo saa tietää siitä.

      :P

      Heteroseksin top ja bottom?

      Hetero mieslahna on siis top, jos hän makaa selällään sängyssä ja nainen tekee kaikki työt ja ratsastaa 30 sekuntia löysällä lerpalla? Koska takaapäinhän tosimies ei uskalla, vaikka silloin olisi korskea orhi - koska sitten vaimo epäilee homoksi ja aloittaa ketjun suomi24:ään.

      ;P

      • Mikä ketju sulle pitäisi aloittaa ? no kai se on ihan sama kun raivopiippari sen tuhansilla viesteillä pilaa ja postailee urakalla ylläpidolle :) ovat ihan kyllästyneet hänen valituksiin ja antavat raukan porskuttaa vaahtoaan :) kuten myöskin qx:n ylläpito vain odottaa kunnon syytä poistaa hänet taas kerran :)
        No eiköhän useimmalla heterolla sentään muna seiso, ei se ole ihme että sinuun seuraasi hakeutuvat impotentti heterot :) koska sinullakin on seisokki ongelmia pienellä pililläsi kuten raivolla myöskin :D


    • Ejurr

      Noin joka kolmas homopari. Pidemmissä suhteissa säännöllisten anaaliyhdyntöjen määrä laskee vielä merkittävästi.

    • Top ja bottom, määrittele ero?

    • VarovainenPulu

      Ootsä joku piilopervo?kun noin kiinnostaa kuka ottaa matoa perseeseensä?

    • Vuorovedoin

      Kaikki. Vuorolista on jääkaapin ovessa.

      • Anonyymi

        Ei vuorolista, mutta poika jättää lapun jääkaapin oveen päivistä kun jätkä kaveri on yötä. Mutsi tietää ostaa parsakaalin, pavut ja kananmunat.


    • Koska ne heterot kertoo mitä ne puuhaa sängyssään ? Jos homojen pitää ilmoittaa kumpi on kumpi, niin miksi hetrosuhteessa olevalla parilla on dildo jossa on valjaat jolla nainen panee perseeseen ukkoa ? Alloittajan mukaan : Minusta nyt, kun homot on samalla viivalla avioliittolain edessä yhteiskunnallisesti kuin heterot, niin homoparien pitää kertoa suoraan, kumpi heistä on top ja kumpi bottom. !!!!
      Mikä oikeutta aloittajaa vaatimaan homoilta selvitystä, eikö yhtään sinua kiinnosta selvitys miten heteroparit hoitavat seksin ?
      Olet aivan selvästi rasisti .
      Heterotkin panee perseeseen vai miten heteromiehet raiskaa poikia tai tyttöjä ? Heteronaiset tyttöjä ? Bisset miten ne raiskaa molempia sukupuolia ? Homot raiskaavat vai yhtä sukupuolta !
      Jos lasketaan kaikki maailman raiskatut pojat niin taitaa olla homoraiskaajia miehiä paljon ja kuinka monen pojan raiskaa nainen tai bisse jopa heteromieskin haluaa pojan pyllyä !
      Jospa nyt kaikki heteroparit julkisesti paljastavat omat salatut leikit aloittajan mieliksi :D

      • jdiasudiow

        Mutta raiskaavatko peepingtommi1 ja bear_nick2 lapsia pyllyyn vai suuhun?


      • jdiasudiow kirjoitti:

        Mutta raiskaavatko peepingtommi1 ja bear_nick2 lapsia pyllyyn vai suuhun?

        Hyvä kysymys, mutta en osaa vastata siihen, jospa arvon mestarit itse vastaisivat siihen :D
        Olisiko kysymykseen liitettävä, myös sekin, että raiskaavatko molempiin ja kimpassa :D


      • astro1
        aapolappi kirjoitti:

        Hyvä kysymys, mutta en osaa vastata siihen, jospa arvon mestarit itse vastaisivat siihen :D
        Olisiko kysymykseen liitettävä, myös sekin, että raiskaavatko molempiin ja kimpassa :D

        Aapo voiki ihan ite kertoo miten raiskailee kaikkia siellä lastenaltaalla. Siellä se viimeks raiskasi 3v lapsosii jdiasudiown kanssa kilpaa


      • astro1 kirjoitti:

        Aapo voiki ihan ite kertoo miten raiskailee kaikkia siellä lastenaltaalla. Siellä se viimeks raiskasi 3v lapsosii jdiasudiown kanssa kilpaa

        No jos näin on käynyt miksi vain sivusta seurasit etkä estänyt ? Tuntuu oudolta jos vain seurasit tilannetta ja nyt tänne tämän selityksen postasit :D oletko se myyrmäen pedofiili tommi alias peepingtommi1 vai millä nimellä sinua saa kutsua :D
        Hmm on muuten vähän yli 20v kun olen viimeksi käynnyt yleisessä uimahallissa joten sinulla on hyvä muisti ja voisit varmaan kertoa missä uimahallissa kävin kun näyttää olevan sinulla tuota ensikäden tietoa noinkin paljon :)
        jdiasudiown on muuten minulle tuntematon ja sinä näytät ihan tietävän miltä hän näyttää :) jos nyt kipität tekemään poliisille rikosilmoituksen minusta ja hänestä kun ihan tiedät ketä me olemme :D etkö uskalla ? vai pelkäätkö että pääset putkan kautta mielisairaalaan ? ehkä tutkivat sinun tekoset ensin :)


      • astro1

        Kuka sitä aapoa estäis kun siellä se vetelee lastenaltaassa kaikkia perseeseen samalla kun isänsä nussii ja suojelee? Sellanen se aapo o, joka pusikossa vahtaa aina lapsia ja tarhatädit pelkää, kun näkee epämuodostuneen naamas.

        Minä mikää tommi ole, oon astro, eiks se lue tarpeeks selvällä? Ite oot fantasioitas ja teoistas kertonu ja rehennelly miten monta oot kallistanu milläki viikolla


      • astro1 kirjoitti:

        Kuka sitä aapoa estäis kun siellä se vetelee lastenaltaassa kaikkia perseeseen samalla kun isänsä nussii ja suojelee? Sellanen se aapo o, joka pusikossa vahtaa aina lapsia ja tarhatädit pelkää, kun näkee epämuodostuneen naamas.

        Minä mikää tommi ole, oon astro, eiks se lue tarpeeks selvällä? Ite oot fantasioitas ja teoistas kertonu ja rehennelly miten monta oot kallistanu milläki viikolla

        No on ainakin sinulla isot fantasiat :D Nyt haluat jopa vainatkin nussimaan :)
        Eikä yhtään merkillästä piippatin toimintaa tämä ollut sinulta :D Vai olet ollut ihan tarhatätejä säikyttelemässä lasten lisäksi no sinultahan se onnistuu Suomen tunnetuimmalta pedo-bisseltä sekin.
        Muistaakseni siinä vaihessa kun astro rekisteröi nimimerkin peepingtommi sinä kiukustuit ja heti perään rekistöit nimen peepingtommi1 jota aikaisemmin käytti juuri tommi myyrmäki ja oli sillä nimellä aikoinaan rekisteröitynä kunnes ylläpito poisti kyseisen häirikön, noinko paljon sekin vieläkin vituttaa ? Johan olit itsesi munanut täällä tuhansilla viesteillä itsesi, myöskin olit qruiserissa munanut itsesi nimillä peepingtommi, raver ja nyt ihan viimeiseksi nimellä jacens :D
        Jospa oletkin lukenut sen peepingtommi1:sen postauksia ja luulet niiden olevan minun :)
        Ja lopuksi hahaa ei kukaan muu postaille sinun tapaasi, jossa aina kerrot "ite oot fantasioitas ja teoistas kertonut ja rehennelly" siitäkin sinut tunnistaa aina kuten isän mukaan vedot ja lasten altaat lasten raiskaukset, ihan normaalia toimintaa sinulta koska et tunnista mikä on onkein ja siksi luulet, että kaikki toimivat sinun tapaan lasten altailla ja lastentarhoilla :D
        Missä se kuuluisa touhutippa on kun unohdit mainita sen :D


      • Jaahas täällä on ihan tuttu meininki näemmä, eipä haitannut yhtään olla useampaa päivää täältä pois. Ja taas setämoonika näkee minut joka paikassa tapansa mukaan. Olenko jo paahtoleipään ehtinyt kanssa ilmestyä? :D En käytä kuin yhtä nimimerkkiä ja se lukee tässä sinisellä. Muita aliaksia ei ole, vaikka miten haluaisit toisin uskoa :) Sinullahan niitä jo omien sanojesi mukaan riittää :)

        Jaa, nyt siis olen Qruiserissa jäsenenä? Vaan kun en ole, joten ota asioista selkoa, ennenkuin alat inisemään :) Ja pakkomielteisesti taas väität Tommi olevan etunimeni, vaikka olen sanonut ettei ole. Et todellakaan edes tiedä nimeäni tai asuinpaikkaani, vaikka muuta kovasti yrität uskoa. Kannattaisi ottaa asioista selkoa, ennenkuin suunsa avaa, muttei se koskaan sinulta ole onnistunut. Nolaa vielä itseäsi lisää :D


      • peepingtommi1 kirjoitti:

        Jaahas täällä on ihan tuttu meininki näemmä, eipä haitannut yhtään olla useampaa päivää täältä pois. Ja taas setämoonika näkee minut joka paikassa tapansa mukaan. Olenko jo paahtoleipään ehtinyt kanssa ilmestyä? :D En käytä kuin yhtä nimimerkkiä ja se lukee tässä sinisellä. Muita aliaksia ei ole, vaikka miten haluaisit toisin uskoa :) Sinullahan niitä jo omien sanojesi mukaan riittää :)

        Jaa, nyt siis olen Qruiserissa jäsenenä? Vaan kun en ole, joten ota asioista selkoa, ennenkuin alat inisemään :) Ja pakkomielteisesti taas väität Tommi olevan etunimeni, vaikka olen sanonut ettei ole. Et todellakaan edes tiedä nimeäni tai asuinpaikkaani, vaikka muuta kovasti yrität uskoa. Kannattaisi ottaa asioista selkoa, ennenkuin suunsa avaa, muttei se koskaan sinulta ole onnistunut. Nolaa vielä itseäsi lisää :D

        Olet erityisen erikoinen tapaus, valheita postailet koska uskot puhuvasi totta, siihen monikaan pysty :D
        Ja aina osaat tuoda jotain Jesse juttuja esille kuten qruiserin ilmoitustaululla räyhäät tapaasi mukaan ollaanmiehikselle nyt jacens nimellä ja aikaisemmin nimellä raver ja ennen sitä nimellä peepingtommi.
        Olisi todellakin erittäin uskomatonta jos joku joka ei olisi tämä surullisen kuuluisa Tommi, ottaisi yllättäen käytöön hänen vanhan qruiser ja suomi24 nimimerkin ja jatkaisi ihan samoilla tarinoilla :D

        En ole koskaan kertonut, että minulla olisi lukuisia aliaksia, koska se "riittävästi" on tämä yksi rekisteröitynyt, muut joiksi olet minua väittänyt on niitä sinun fantasia valheitasi :D

        Elikkä ihan miten aina olet sanonut jo qruiserissa nimellä peepingtommina, raverina ja nyt jacensina, ottaisit itse selvää ennen ruikutustasi ja löytyy niitä samoja myöskin täältä suomi24:stä vanhoista keskusteluista jossa riehut perinteiseen tapaasi, kehoittamalla toisia "ottamaan asioista selvää".

        Sinä nyt et voi enempää itseäsi nola kun olet sen tehnyt jo vuosia sitten selväksi täällä ja qruiserissa "niillä monilla aliaksillasi" :D

        Raivoissasi toistat samaa asiaa useasti postauksessasi :D

        Kuten 3 minuuttia OM:n postauksen jälkeen tuli sinun raivonpurkauksesi Qruiserin ilmoitustaululla. Ennen ne samanlaiset purkaukset olivat ensin nimellä peepingtommi sittemmin ne jatkuivat nimellä raver ja nyt ihmeellisesti ovat nimellä jacens, eihän piippari ole yhtään outoa :D


      • aapolappi kirjoitti:

        Olet erityisen erikoinen tapaus, valheita postailet koska uskot puhuvasi totta, siihen monikaan pysty :D
        Ja aina osaat tuoda jotain Jesse juttuja esille kuten qruiserin ilmoitustaululla räyhäät tapaasi mukaan ollaanmiehikselle nyt jacens nimellä ja aikaisemmin nimellä raver ja ennen sitä nimellä peepingtommi.
        Olisi todellakin erittäin uskomatonta jos joku joka ei olisi tämä surullisen kuuluisa Tommi, ottaisi yllättäen käytöön hänen vanhan qruiser ja suomi24 nimimerkin ja jatkaisi ihan samoilla tarinoilla :D

        En ole koskaan kertonut, että minulla olisi lukuisia aliaksia, koska se "riittävästi" on tämä yksi rekisteröitynyt, muut joiksi olet minua väittänyt on niitä sinun fantasia valheitasi :D

        Elikkä ihan miten aina olet sanonut jo qruiserissa nimellä peepingtommina, raverina ja nyt jacensina, ottaisit itse selvää ennen ruikutustasi ja löytyy niitä samoja myöskin täältä suomi24:stä vanhoista keskusteluista jossa riehut perinteiseen tapaasi, kehoittamalla toisia "ottamaan asioista selvää".

        Sinä nyt et voi enempää itseäsi nola kun olet sen tehnyt jo vuosia sitten selväksi täällä ja qruiserissa "niillä monilla aliaksillasi" :D

        Raivoissasi toistat samaa asiaa useasti postauksessasi :D

        Kuten 3 minuuttia OM:n postauksen jälkeen tuli sinun raivonpurkauksesi Qruiserin ilmoitustaululla. Ennen ne samanlaiset purkaukset olivat ensin nimellä peepingtommi sittemmin ne jatkuivat nimellä raver ja nyt ihmeellisesti ovat nimellä jacens, eihän piippari ole yhtään outoa :D

        kyllä sinua taas vaivaa vainoharhaisuus, kannattaa mennä lääkäriin, kun on noin pahana. Etpä ole totuuksia täällä koskaan kertonut mistään asiasta, etenkään minusta, vaikka turpavärkki vaahdossa muuta väität :D

        Ai räyhään saitilla, jossa en edes ole? Sangen mielenkiintoista :D Oisko aika hakeutua sinun hoitoon? Monestiko olen sanonut, etten ole Qruiserin jäsen? Tiedätkö sinä muka asiani paremmin kuin minä? :D

        Olet jäänyt aiemmin mm. Qruiserissa kiinni lukuisista aliaksista ja sama pätee täällä. Kiistä ja valehtele, kun et muuta osaa. Voi voi.

        Ai nuo kaikki ovat aliaksiani Qruiserissa? Mielenkiintoinen väitä :D Kun ei ole kuin 1 ollut siellä ja loppuja en tunne. Eivät ole minun, mutta linkitä minuun vaan, jos olosi sillä paranee.

        Usko jo etten ole Qruiserissa. Ja vaikka joskus sinne eksyisin uudelleen, ei asia sinulle kuulu. Jos kuuluu, niin millä perusteella? Mitä edes tänne vaahtoat toisten foorumeiden asioita, jotka eivät tänne liity? Ja miten edellinen viestisi liittyi aiheeseen? Ei mitenkään.


      • peepingtommi1 kirjoitti:

        kyllä sinua taas vaivaa vainoharhaisuus, kannattaa mennä lääkäriin, kun on noin pahana. Etpä ole totuuksia täällä koskaan kertonut mistään asiasta, etenkään minusta, vaikka turpavärkki vaahdossa muuta väität :D

        Ai räyhään saitilla, jossa en edes ole? Sangen mielenkiintoista :D Oisko aika hakeutua sinun hoitoon? Monestiko olen sanonut, etten ole Qruiserin jäsen? Tiedätkö sinä muka asiani paremmin kuin minä? :D

        Olet jäänyt aiemmin mm. Qruiserissa kiinni lukuisista aliaksista ja sama pätee täällä. Kiistä ja valehtele, kun et muuta osaa. Voi voi.

        Ai nuo kaikki ovat aliaksiani Qruiserissa? Mielenkiintoinen väitä :D Kun ei ole kuin 1 ollut siellä ja loppuja en tunne. Eivät ole minun, mutta linkitä minuun vaan, jos olosi sillä paranee.

        Usko jo etten ole Qruiserissa. Ja vaikka joskus sinne eksyisin uudelleen, ei asia sinulle kuulu. Jos kuuluu, niin millä perusteella? Mitä edes tänne vaahtoat toisten foorumeiden asioita, jotka eivät tänne liity? Ja miten edellinen viestisi liittyi aiheeseen? Ei mitenkään.

        En ole missään vaihessa vastannut keskustelun alkuperäiseen aiheeseen ja ei ole kiellettyä vastailla keskustelusta eriäviin keskustelun osioihin, vaikka ne eivät olisi keskustelun aiheena.
        Ainostaan sinun sairaassa mielessä olen ollut qruiserissa varmaankin sadoilla nimimerkeillä ja täälläkin postaillut sadoilla, ainoastaan olet järjestänyt näille kaikille pitävät näytteet mielisairaudestasi. Masennus on myöskin mielisairaus, sukulaiseni mukaan joka teki elämäntyönsä mielisairaalassa kallonkutistajana ruukasi sanoa potilaistaan "kerran mielisairas aina mieleltään sairas, psykoosissa vain helpompia ja vaikeimpia aikoja" eli tulet aina olemaan mielisairas.
        Mielisairautesi ilmenee helposti kirjoituksesi toistavasta sisällöstä :)

        Ja tässä sinulle sitä sinun qruiser tekstiäsi joka on samanlaista töksähtelevää ja saman toistoa :D Tyylinäyte ala piipengtommi-raver-jacens Ketäs tämä peeppari on, johon linkität minut? En tunne. Enkä ole biseksuaali. Profiilissani tiedot sanoo muuta. Mistä kilpailusta miesparien suhteen puhut? En ymmärrä. Luuletko olevasi hauska? Et ole. Luuletko olevasi viisas? Et ole. Osaat ainoastaan jankata ja jauhaa homoudesta, joka määrittää sinut selvästi kokonaan, muuta et ole. Me muut koostumme muistakin asioista. Onhan se hienoa, miten hyvin osaat suvaita erilaisuutta :)
        19.31 2016-03-27
        jacensKundi, 35, Uusimaa/Nyland

        Myöskin tätä " Luuletko olevasi hauska? Et ole. Luuletko olevasi viisas? Et ole." itse vastailua olet kovastikin täällä suomi24:ssä harrastanut, kuten olen aikaemmin sanonut sinun kirjoitustyylisi lapsellista ja siitä syystä erittäin helposti tunnistettavissa. Oli siinä qx postauksessasi muitakin mistä sinut tunnistaa helposti.


      • Tässä näimmekin typeryytesi. Et osaa keskustella asiasta, vaan alat aina haukkumaan muita, oli aihe mikä tahansa. Kiitos kun tunnustit.

        Miksihän todella moni tietää kyllä Qruiser-aliaksesi ja ne ovat ihan yleisesti tiedossaolevia? Silti on kova tahto kiistaa aiemmat mokailusi, jotka johtivat noidankehääsi: bannit - > uusi alias - > haukut -> bannit - > uusi alias. Kuulostaako tutulta. Ai mielisairaudesta? Sinäkö sen pystyt diagnosoimaan toisille? Onko oikein tarvittava tutkinto asiaan? Mjaa miksihän ei sitten ole kukaan antanut diagnoosia minulle ja ovat kaikki eri mieltä kanssasi? :D

        Ai nyt olen oikein pyhä kolminaisuus? :D :D Tässä näemmä oman taudinkuvasi: Pakkomielteisyys. Etkä osaa edes tunnustaa olevasi väärässä koskaan. Kun en tunne vieläkään Raveria, paitsi Raver77:n, joka pitää blogia, muttei ole sama henkilö. Jacensia en tunne. Miksi tämä ei mahdu lahoon lanttuusi? Koska joutuisit tunnustamaan olevasi väärässä. Mielummin jankkaat samaa mantraa vuodesta toiseen.

        Sorry, ei ole postaukseni, koska en ole Qruiserin jäsen. Enköhän itse tiedä parhaiten millä foorumeilla olen jäsenenä?


      • peepingtommi1 kirjoitti:

        Tässä näimmekin typeryytesi. Et osaa keskustella asiasta, vaan alat aina haukkumaan muita, oli aihe mikä tahansa. Kiitos kun tunnustit.

        Miksihän todella moni tietää kyllä Qruiser-aliaksesi ja ne ovat ihan yleisesti tiedossaolevia? Silti on kova tahto kiistaa aiemmat mokailusi, jotka johtivat noidankehääsi: bannit - > uusi alias - > haukut -> bannit - > uusi alias. Kuulostaako tutulta. Ai mielisairaudesta? Sinäkö sen pystyt diagnosoimaan toisille? Onko oikein tarvittava tutkinto asiaan? Mjaa miksihän ei sitten ole kukaan antanut diagnoosia minulle ja ovat kaikki eri mieltä kanssasi? :D

        Ai nyt olen oikein pyhä kolminaisuus? :D :D Tässä näemmä oman taudinkuvasi: Pakkomielteisyys. Etkä osaa edes tunnustaa olevasi väärässä koskaan. Kun en tunne vieläkään Raveria, paitsi Raver77:n, joka pitää blogia, muttei ole sama henkilö. Jacensia en tunne. Miksi tämä ei mahdu lahoon lanttuusi? Koska joutuisit tunnustamaan olevasi väärässä. Mielummin jankkaat samaa mantraa vuodesta toiseen.

        Sorry, ei ole postaukseni, koska en ole Qruiserin jäsen. Enköhän itse tiedä parhaiten millä foorumeilla olen jäsenenä?

        Hyvin osasit taaskin "keskustella" raivoissasi purat pahaa mieltäsi jostain keksityistä käyttäjätunnuksista joita olet ilmoittanut minulla olleen qruiserissa :D
        Juurihan taas toistit matraasi jossa samat elementit itseään toistavat :D
        Et näytä tietävän kun kiellät kaiken aina vaikka itse aina paljastat kirjoituksissasi todellisuuden. En ole tehnyt sinusta diagnoosia vaan olet itse kertonut masennuksistasi ja kerroin vain mitä joku toinen on sanonut masennuksesta.
        Hyvin sinulla näyttää olevan "masennuspotilaana" (kuuluu mielisairauksiin) riittävä taito kertoa minusta diagnooseja olet vasta postaillut niitä täällä n. 6 vuotta ja sinulla on siihen tarvittava tunkinto :D
        Kukahan on ollut eri mieltä ? Sinun aliaksesi astro1 viimeiseksi ja hänkin vaikeni heti kun itse isäntä alias alkoi räyhäämään päätoimisesti, ainakin Ollaanmiehiks, bear-nick2 ja muutama muukin ovat qruiserissä sitä mieltä, että peepingtommi-raver-jacens ja s24:n peepingtommi1 ovat yksi ja sama henkilö.
        Johon olet alkanut tekemään itsesi tunnetuksi suomi24:ssä kohta 10v sitten jolloin postaillit kymmenillä tuhansilla viesteillä miten kaikki ovat olleet väärässä sinua kohtaan ja et itse koskaan ollut väärässä joten eiköhän kaikki tiedä jo miten sinun valheisiin pitää suhtautua.

        Vertaa tuota qx postausta ja sinun viimeistä täällä, varmaan huomaat tyylissä suurta yhteläisyyttä ja täydellistä sama kaavaa kuin astro1 postauksesi on "Kuka sitä aapoa estäis kun siellä se vetelee lastenaltaassa kaikkia perseeseen samalla kun isänsä nussii ja suojelee? Sellanen se aapo o, joka pusikossa vahtaa aina lapsia ja tarhatädit pelkää, kun näkee epämuodostuneen naamas.

        Minä mikää tommi ole, oon astro, eiks se lue tarpeeks selvällä? Ite oot fantasioitas ja teoistas kertonu ja rehennelly miten monta oot kallistanu milläki viikolla"

        Olet varmaankin sitä mieltä, että kaikki jotka täydellisesti tunnistavat sinun rikkomattoman tyylisi ovat täysin väärässä ?

        Voit kysellä bearilta niistä vanhoista suomi24 keskusteluissa johoin olet osallistunut ja tarkailla niitä miten niissä tyylisi on sama kuin nykyisin on ;D

        Olethan sinä diagnoosin ihan lääkäreiltä saanut useamman kerran ja taisi tulla ihan teini-ikäisenä jo ensimmäiset "masennus" diagnoosit, olet postaillut niistä juuri näissä vanhoissa keskusteluissa :D Turhaan yrität itsellesi uskotella jotain muuta sillä se ei paranna sinua eikä tilannettasi.


      • aapolappi kirjoitti:

        Hyvin osasit taaskin "keskustella" raivoissasi purat pahaa mieltäsi jostain keksityistä käyttäjätunnuksista joita olet ilmoittanut minulla olleen qruiserissa :D
        Juurihan taas toistit matraasi jossa samat elementit itseään toistavat :D
        Et näytä tietävän kun kiellät kaiken aina vaikka itse aina paljastat kirjoituksissasi todellisuuden. En ole tehnyt sinusta diagnoosia vaan olet itse kertonut masennuksistasi ja kerroin vain mitä joku toinen on sanonut masennuksesta.
        Hyvin sinulla näyttää olevan "masennuspotilaana" (kuuluu mielisairauksiin) riittävä taito kertoa minusta diagnooseja olet vasta postaillut niitä täällä n. 6 vuotta ja sinulla on siihen tarvittava tunkinto :D
        Kukahan on ollut eri mieltä ? Sinun aliaksesi astro1 viimeiseksi ja hänkin vaikeni heti kun itse isäntä alias alkoi räyhäämään päätoimisesti, ainakin Ollaanmiehiks, bear-nick2 ja muutama muukin ovat qruiserissä sitä mieltä, että peepingtommi-raver-jacens ja s24:n peepingtommi1 ovat yksi ja sama henkilö.
        Johon olet alkanut tekemään itsesi tunnetuksi suomi24:ssä kohta 10v sitten jolloin postaillit kymmenillä tuhansilla viesteillä miten kaikki ovat olleet väärässä sinua kohtaan ja et itse koskaan ollut väärässä joten eiköhän kaikki tiedä jo miten sinun valheisiin pitää suhtautua.

        Vertaa tuota qx postausta ja sinun viimeistä täällä, varmaan huomaat tyylissä suurta yhteläisyyttä ja täydellistä sama kaavaa kuin astro1 postauksesi on "Kuka sitä aapoa estäis kun siellä se vetelee lastenaltaassa kaikkia perseeseen samalla kun isänsä nussii ja suojelee? Sellanen se aapo o, joka pusikossa vahtaa aina lapsia ja tarhatädit pelkää, kun näkee epämuodostuneen naamas.

        Minä mikää tommi ole, oon astro, eiks se lue tarpeeks selvällä? Ite oot fantasioitas ja teoistas kertonu ja rehennelly miten monta oot kallistanu milläki viikolla"

        Olet varmaankin sitä mieltä, että kaikki jotka täydellisesti tunnistavat sinun rikkomattoman tyylisi ovat täysin väärässä ?

        Voit kysellä bearilta niistä vanhoista suomi24 keskusteluissa johoin olet osallistunut ja tarkailla niitä miten niissä tyylisi on sama kuin nykyisin on ;D

        Olethan sinä diagnoosin ihan lääkäreiltä saanut useamman kerran ja taisi tulla ihan teini-ikäisenä jo ensimmäiset "masennus" diagnoosit, olet postaillut niistä juuri näissä vanhoissa keskusteluissa :D Turhaan yrität itsellesi uskotella jotain muuta sillä se ei paranna sinua eikä tilannettasi.

        kyllä taas Aapopikkuneiti Lappi kilahti :D Ja kummasti kiistää tekonsa munattomana pikkuneitinä. Voi voi, noin paljonko harmittaa, kun kaikki tempauksesi ovat tasan tarkkaan kaikkien muistissa? Kyllä sinut siellä muistetaan kuule todella hyvin :D

        Ahaa, eli kerrot täysin tuntemattomasta ihmisestä asioita? Kiitos, todistit taas typeryytesi täysillä. Ai olen kertonut? Ja kerrot mitä joku "sukulaisesi tietää" asiasta. Noh, selvästikin hänen kannattaisi hankkia vähän konkreettisempaa tietoa, kun tiedot ovat noin väärässä.

        Ai astro1 on aliakseni? Soiko paranoid taas päässä ylikierroksilla? :D Itsehän tunnetusti olet astrona pelleillyt ja jäänyt siitäkin housut nilkassa kiinni. Minulle ei todellakaan ole kuin 1 alias käytössä ja se lukee tässä sinisellä. Muita aliaksia ei ole, vaikka muuta haluat uskotella itsellesi. Ainahan sitä saa mieltä olla, mutten ole kyseisen foorumin jäsen ollut enää pitempään aikaan, enkä koe tarvetta sinne liittyä.

        Ai olen? Mielenkiintoista. Tässäkin on vain sanasi, jonka painoarvo on alle pierun Saharassa :D Toisaalta kannattaisko sinun ihan muistaa omat kirjoituksesi täällä, joissa haukut pedofiiliksi ym? Ai juu, ethän sinä tietenkään niitä ole kirjoittanut, sehän on aina se Joku Muu, sivupersoonasi :D

        Sanon että ovat, ei ole kirjoitukseni. En aio vaipua tasollesi. Paha tunnustaa kirjoitusta omakseen, joka ei sitä ole.

        Ai olenko saanut? Tämäpäs oli uusi tieto minulle :D Kerro lisää fantasioistasi :D Ei kyllä ole kuule mitään diagnooseja paitsi allergia. Ja enköhän itse parhaiten asian tiedä, vai tiedätkö muka asiani paremmin kuin minä? Ja voisitko jo lopettaa itsesi nolaamisen ja jättää minut vaan rauhaan kiitos? Vai onko se liian vaikeaa, kun elämässäsi ei ole mitään muuta kuin nettihäiriköinti, paskan levittely ja valehtelu?


      • jankkaa.jankkaa.jankkaa
        peepingtommi1 kirjoitti:

        kyllä taas Aapopikkuneiti Lappi kilahti :D Ja kummasti kiistää tekonsa munattomana pikkuneitinä. Voi voi, noin paljonko harmittaa, kun kaikki tempauksesi ovat tasan tarkkaan kaikkien muistissa? Kyllä sinut siellä muistetaan kuule todella hyvin :D

        Ahaa, eli kerrot täysin tuntemattomasta ihmisestä asioita? Kiitos, todistit taas typeryytesi täysillä. Ai olen kertonut? Ja kerrot mitä joku "sukulaisesi tietää" asiasta. Noh, selvästikin hänen kannattaisi hankkia vähän konkreettisempaa tietoa, kun tiedot ovat noin väärässä.

        Ai astro1 on aliakseni? Soiko paranoid taas päässä ylikierroksilla? :D Itsehän tunnetusti olet astrona pelleillyt ja jäänyt siitäkin housut nilkassa kiinni. Minulle ei todellakaan ole kuin 1 alias käytössä ja se lukee tässä sinisellä. Muita aliaksia ei ole, vaikka muuta haluat uskotella itsellesi. Ainahan sitä saa mieltä olla, mutten ole kyseisen foorumin jäsen ollut enää pitempään aikaan, enkä koe tarvetta sinne liittyä.

        Ai olen? Mielenkiintoista. Tässäkin on vain sanasi, jonka painoarvo on alle pierun Saharassa :D Toisaalta kannattaisko sinun ihan muistaa omat kirjoituksesi täällä, joissa haukut pedofiiliksi ym? Ai juu, ethän sinä tietenkään niitä ole kirjoittanut, sehän on aina se Joku Muu, sivupersoonasi :D

        Sanon että ovat, ei ole kirjoitukseni. En aio vaipua tasollesi. Paha tunnustaa kirjoitusta omakseen, joka ei sitä ole.

        Ai olenko saanut? Tämäpäs oli uusi tieto minulle :D Kerro lisää fantasioistasi :D Ei kyllä ole kuule mitään diagnooseja paitsi allergia. Ja enköhän itse parhaiten asian tiedä, vai tiedätkö muka asiani paremmin kuin minä? Ja voisitko jo lopettaa itsesi nolaamisen ja jättää minut vaan rauhaan kiitos? Vai onko se liian vaikeaa, kun elämässäsi ei ole mitään muuta kuin nettihäiriköinti, paskan levittely ja valehtelu?

        http://www.iltasanomat.fi/terveys/art-2000001145232.html

        Kuusamolaisilla tietty käytöshäiriö tutkitusti ihan normaalia. Joissain tapauksissa esiintyy myös filosofisia harhoja ummetuksesta ja saksanhirvistä.

        Ei oo aapo vastannut onko tämä s24 LapinSomali sukulaisia :D


      • peepingtommi1 kirjoitti:

        kyllä taas Aapopikkuneiti Lappi kilahti :D Ja kummasti kiistää tekonsa munattomana pikkuneitinä. Voi voi, noin paljonko harmittaa, kun kaikki tempauksesi ovat tasan tarkkaan kaikkien muistissa? Kyllä sinut siellä muistetaan kuule todella hyvin :D

        Ahaa, eli kerrot täysin tuntemattomasta ihmisestä asioita? Kiitos, todistit taas typeryytesi täysillä. Ai olen kertonut? Ja kerrot mitä joku "sukulaisesi tietää" asiasta. Noh, selvästikin hänen kannattaisi hankkia vähän konkreettisempaa tietoa, kun tiedot ovat noin väärässä.

        Ai astro1 on aliakseni? Soiko paranoid taas päässä ylikierroksilla? :D Itsehän tunnetusti olet astrona pelleillyt ja jäänyt siitäkin housut nilkassa kiinni. Minulle ei todellakaan ole kuin 1 alias käytössä ja se lukee tässä sinisellä. Muita aliaksia ei ole, vaikka muuta haluat uskotella itsellesi. Ainahan sitä saa mieltä olla, mutten ole kyseisen foorumin jäsen ollut enää pitempään aikaan, enkä koe tarvetta sinne liittyä.

        Ai olen? Mielenkiintoista. Tässäkin on vain sanasi, jonka painoarvo on alle pierun Saharassa :D Toisaalta kannattaisko sinun ihan muistaa omat kirjoituksesi täällä, joissa haukut pedofiiliksi ym? Ai juu, ethän sinä tietenkään niitä ole kirjoittanut, sehän on aina se Joku Muu, sivupersoonasi :D

        Sanon että ovat, ei ole kirjoitukseni. En aio vaipua tasollesi. Paha tunnustaa kirjoitusta omakseen, joka ei sitä ole.

        Ai olenko saanut? Tämäpäs oli uusi tieto minulle :D Kerro lisää fantasioistasi :D Ei kyllä ole kuule mitään diagnooseja paitsi allergia. Ja enköhän itse parhaiten asian tiedä, vai tiedätkö muka asiani paremmin kuin minä? Ja voisitko jo lopettaa itsesi nolaamisen ja jättää minut vaan rauhaan kiitos? Vai onko se liian vaikeaa, kun elämässäsi ei ole mitään muuta kuin nettihäiriköinti, paskan levittely ja valehtelu?

        Kilahtelusi näykyy hyvin toistat samaa edelleen, astro näyttää olevan sinulle painajainen, kun "varasti" peepingtommi nimimerkin, kun rekisteröi sen ja sekö tekee minusta heti astron, onpa hauska tuo sinun mielenvikaisuus ;)
        Vai vielä haukun raukkaa pedofiiliksi, no kannattaa laskea kuinka monta ihmistä itse olet haukkunut pedofiiliksi ja palata sitten takaisin poliisien kanssa ruikutttamaan jos kunniasta, tuskin pääset kovinkaan helposti putkasta ulos, itkemään nonstoppina kurjaa mielisairaasta elämästäsi :D
        Itsehän olet valinnut tämän valehtelijan elämäntapasi.

        Muistutan kirjoituksi oli tyyliltään täysin samanlainen kuin "tuntemattoman" jacensin ;D
        No tietysti et halua, että jokut tunnistasi sinun sairaita vanhoja postauksia suomi24:ssä, mutta taitaa jokainen sen tehdä, kuten qruiserissa on tehty :D


      • jankkaa.jankkaa.jankkaa kirjoitti:

        http://www.iltasanomat.fi/terveys/art-2000001145232.html

        Kuusamolaisilla tietty käytöshäiriö tutkitusti ihan normaalia. Joissain tapauksissa esiintyy myös filosofisia harhoja ummetuksesta ja saksanhirvistä.

        Ei oo aapo vastannut onko tämä s24 LapinSomali sukulaisia :D

        Eipä ollut vaikeaa arvata, kuka on jälleen vauhdissa , kenenkäs sanailuun taas kuuluikaan toistaa sanaa jankkaa :D
        En tunne yntään kuusamolaista, enkä ole käynnyt ikinä Kuusamassa ja miten edes Kuusamo minuun liittyisi.
        Tiettävästi Kuusamossa ei ole saksanhirviä ja onko saksanhirvillä se ummetus vai sinulla .
        Oletko kuusamolaisia, kun asia kiinnostaa sinua noinkin henkilökohtaisella tavalla.
        En ole lapinsomaali sukua, olet kysellyt samaa muillakin nimimerkeillä, elikkä jankkaat tapasi mukaan. Näyttää sinulla myöskin olevan noita paranoid taipumuksia korvien välissä.


      • jankkaa.jankkaa.jankkaa
        aapolappi kirjoitti:

        Eipä ollut vaikeaa arvata, kuka on jälleen vauhdissa , kenenkäs sanailuun taas kuuluikaan toistaa sanaa jankkaa :D
        En tunne yntään kuusamolaista, enkä ole käynnyt ikinä Kuusamassa ja miten edes Kuusamo minuun liittyisi.
        Tiettävästi Kuusamossa ei ole saksanhirviä ja onko saksanhirvillä se ummetus vai sinulla .
        Oletko kuusamolaisia, kun asia kiinnostaa sinua noinkin henkilökohtaisella tavalla.
        En ole lapinsomaali sukua, olet kysellyt samaa muillakin nimimerkeillä, elikkä jankkaat tapasi mukaan. Näyttää sinulla myöskin olevan noita paranoid taipumuksia korvien välissä.

        Kainuustahan Qruiseriin heti löytyi yksi jacensille vastaanjankkaaja ja muistaakseni pellenperkelekin (se aapon aiempi persoona Qruiserissa noin 30 bannattua häirikköprofiiliaan sitten) piti aikoinaan majaansa Kajaanissa, jossa kiihkeänä vartioi kasarmin portilla homppelihoin ja heteropriden kera, josko joku lapsenkasvoinen lähtisi iltalomille.

        Aapo on uhonnut olevansa Qruiserissa jo vuosia ennen sekä bearia että peepparia ja aapon viimeisin Qruiser-persoona on kovin huolissaan siitä, että joku sanoo sanan vastaan tunnettua multipersoonaa OM/nottis/ROMjne:tä ;D jonka tapana on myös vaihtaa persoonaa kuin paitaa. Lyhyet on piuhat ja liitettynä samaan rautalankakieppiin :D

        Niuvanniemeenkin varmaan sieltä suunnalta ne aapo paranoid tapaukset ohjataan, lähin paikka. Ei sieltä Espanjaan päästetä, vaikka palmut kuinka huojuisivat ;D

        Ahistaahan se tietysti kun joku alkaa potkia vuosia valehenkilöllisyyksillä ja trollaamisella rakennettua korttitaloa, jossa aapo avohoito tai peeppari perämies luulee olevansa ylimpänä :D

        Mv-lehti varmaan tekee teistä vielä jutun :D


      • jankkaa.jankkaa.jankkaa kirjoitti:

        Kainuustahan Qruiseriin heti löytyi yksi jacensille vastaanjankkaaja ja muistaakseni pellenperkelekin (se aapon aiempi persoona Qruiserissa noin 30 bannattua häirikköprofiiliaan sitten) piti aikoinaan majaansa Kajaanissa, jossa kiihkeänä vartioi kasarmin portilla homppelihoin ja heteropriden kera, josko joku lapsenkasvoinen lähtisi iltalomille.

        Aapo on uhonnut olevansa Qruiserissa jo vuosia ennen sekä bearia että peepparia ja aapon viimeisin Qruiser-persoona on kovin huolissaan siitä, että joku sanoo sanan vastaan tunnettua multipersoonaa OM/nottis/ROMjne:tä ;D jonka tapana on myös vaihtaa persoonaa kuin paitaa. Lyhyet on piuhat ja liitettynä samaan rautalankakieppiin :D

        Niuvanniemeenkin varmaan sieltä suunnalta ne aapo paranoid tapaukset ohjataan, lähin paikka. Ei sieltä Espanjaan päästetä, vaikka palmut kuinka huojuisivat ;D

        Ahistaahan se tietysti kun joku alkaa potkia vuosia valehenkilöllisyyksillä ja trollaamisella rakennettua korttitaloa, jossa aapo avohoito tai peeppari perämies luulee olevansa ylimpänä :D

        Mv-lehti varmaan tekee teistä vielä jutun :D

        Muistaminen ei ole sinun vahva puolesi, mutta valehteleminen, fantasiat ja paranoidiset taipumukset ovat kylläkin, miksi et uskalla postailla sinun rekisteröidyllä nimimerkillä, jokainen tunnistaa tyylisi josta paistaa läpi, että olet vielä neisyt ja tuskin mistään löytyy niin epätoivoista bottomia joka ryhtyisi oppettaan vanhaa ukkoa ;D
        Pellenperkeleen kotipaikkanna ei ollut mikään Kuusamo ja eipä ole ollut 30:tä qx profiilia, kolme on lähempänä totuutta, mutta eihän sinulle ja jacens-peepingtommille kelpaa :) tiedän tarkalleen kuinka monta niitä on ollut ja kuinka monta on edelleen ja missän ei ole ollut sitä sinun fantasioimaa Kuusamoa.
        Se pitää paikansa, että olen qruiseriläinen ollut ennen bearia ja piippari-jacensia ja olen edelleen, varmaan voit tarkistaa sen oletun minun "kuusamolais käyttiksen" profiilista onko jäsenyys alkanut vuosia ennen bearia ja tarkista samalla onko verifioitu :D
        Vai ahistaa sinun korttipakkataloa Nottis ja joku kuusamolainen ?

        En usko ihan heti, että minua oltaisiin Niuvanniemelle kiikuttamassa, sillä kai Suomessa vielä lakeja noudatetaan ja ei etsitä ulkomailta ulkomaiden kansalaisia, eikö heille riitä enää Suomen kansalaiset, kuten mainitsemasi bear ja jacens-peepingtommi1 jotka ovat kipeästi pikaisen hoidon tarpeessa, voisit ilmoittaa Niuvanniemeen, kun yhteydet sinulla sinne ovat noinkin lämpimät, kipaiset vain ilmoittamassa osaston tytöille, niin homma on hoidettu, eikö se ole helppoa :D

        Muna rikasta pääsiäistä kerkiät vielä saamaan munapakestista, mutta aitoja et tule koskaan saamaan ;D Suosittelen ostamaan munankeittimen,tiedän ettei sinulla sitä ole ;D

        Etkö itse tunnista qruiserista kuka on sitten se jacens, kun haluat minut liittää johonkin Om.nottis puolustaja-jankkaajaan ? Vai oliko edellen postauksen tarkoitus ilmoittaa, että olet tunnistanut legendaarisen peepingtommi alias raver-tommi myyrmäen jacensiksi ?

        Hahaa olet todellakin yhtä lapsellinen ressukka kuin jacens-raver-peepingtommi1 :)

        Voit kysellä ihan ylläpidolta minun ip-numeroa jos se helpottaa, tässä alku sille Espanja (37.46.7x.x3) 14.03 (21 minuuttia sitten) voivat täydentää sinulle sen ihan minun luvallani ;)


      • jankkaa.jankkaa.jankkaa
        aapolappi kirjoitti:

        Muistaminen ei ole sinun vahva puolesi, mutta valehteleminen, fantasiat ja paranoidiset taipumukset ovat kylläkin, miksi et uskalla postailla sinun rekisteröidyllä nimimerkillä, jokainen tunnistaa tyylisi josta paistaa läpi, että olet vielä neisyt ja tuskin mistään löytyy niin epätoivoista bottomia joka ryhtyisi oppettaan vanhaa ukkoa ;D
        Pellenperkeleen kotipaikkanna ei ollut mikään Kuusamo ja eipä ole ollut 30:tä qx profiilia, kolme on lähempänä totuutta, mutta eihän sinulle ja jacens-peepingtommille kelpaa :) tiedän tarkalleen kuinka monta niitä on ollut ja kuinka monta on edelleen ja missän ei ole ollut sitä sinun fantasioimaa Kuusamoa.
        Se pitää paikansa, että olen qruiseriläinen ollut ennen bearia ja piippari-jacensia ja olen edelleen, varmaan voit tarkistaa sen oletun minun "kuusamolais käyttiksen" profiilista onko jäsenyys alkanut vuosia ennen bearia ja tarkista samalla onko verifioitu :D
        Vai ahistaa sinun korttipakkataloa Nottis ja joku kuusamolainen ?

        En usko ihan heti, että minua oltaisiin Niuvanniemelle kiikuttamassa, sillä kai Suomessa vielä lakeja noudatetaan ja ei etsitä ulkomailta ulkomaiden kansalaisia, eikö heille riitä enää Suomen kansalaiset, kuten mainitsemasi bear ja jacens-peepingtommi1 jotka ovat kipeästi pikaisen hoidon tarpeessa, voisit ilmoittaa Niuvanniemeen, kun yhteydet sinulla sinne ovat noinkin lämpimät, kipaiset vain ilmoittamassa osaston tytöille, niin homma on hoidettu, eikö se ole helppoa :D

        Muna rikasta pääsiäistä kerkiät vielä saamaan munapakestista, mutta aitoja et tule koskaan saamaan ;D Suosittelen ostamaan munankeittimen,tiedän ettei sinulla sitä ole ;D

        Etkö itse tunnista qruiserista kuka on sitten se jacens, kun haluat minut liittää johonkin Om.nottis puolustaja-jankkaajaan ? Vai oliko edellen postauksen tarkoitus ilmoittaa, että olet tunnistanut legendaarisen peepingtommi alias raver-tommi myyrmäen jacensiksi ?

        Hahaa olet todellakin yhtä lapsellinen ressukka kuin jacens-raver-peepingtommi1 :)

        Voit kysellä ihan ylläpidolta minun ip-numeroa jos se helpottaa, tässä alku sille Espanja (37.46.7x.x3) 14.03 (21 minuuttia sitten) voivat täydentää sinulle sen ihan minun luvallani ;)

        Eli sun ip-numerosi on Espanjassa. Sinä olet ihan muualla. Turvassa omassa maailmassasi, korpikuusen kannon alla Trollhättanilla.

        Ei onnistu totuudessa pysyminen aapolla, ei peepparilla, eikä onnistu nottiksella. Joko kaikilla on sama oireyhtymä tai sitten mitä todennäköisimmin olette kaikki sama henkilö.

        Kainuulainen aloitti bearin keskustelussa Qruiserissa kinan jacensin kanssa ihan samoilla sanoilla kuin sinä täällä ja tehän puhutte niin paljon päällekkäin peepparin kanssa, että siinäkin todennäköisesti riitelet itsesi peeppariversion kanssa kun ei sinulla ole muutakaan elämää. Olette saman henkilön yksinpuhelua, joka yltyy aina pyhinä, on sitten pääsiäinen tai joulu.


      • jankkaa.jankkaa.jankkaa
        jankkaa.jankkaa.jankkaa kirjoitti:

        Eli sun ip-numerosi on Espanjassa. Sinä olet ihan muualla. Turvassa omassa maailmassasi, korpikuusen kannon alla Trollhättanilla.

        Ei onnistu totuudessa pysyminen aapolla, ei peepparilla, eikä onnistu nottiksella. Joko kaikilla on sama oireyhtymä tai sitten mitä todennäköisimmin olette kaikki sama henkilö.

        Kainuulainen aloitti bearin keskustelussa Qruiserissa kinan jacensin kanssa ihan samoilla sanoilla kuin sinä täällä ja tehän puhutte niin paljon päällekkäin peepparin kanssa, että siinäkin todennäköisesti riitelet itsesi peeppariversion kanssa kun ei sinulla ole muutakaan elämää. Olette saman henkilön yksinpuhelua, joka yltyy aina pyhinä, on sitten pääsiäinen tai joulu.

        Sitä paitsi, vaikka olisit fyysisesti Espanjassa, niin voithan siitä huolimatta alunperin olla ihan paljasjalkainen geeniperimältään kuusamolainen skitsofreenikko :D


      • jankkaa.jankkaa.jankkaa kirjoitti:

        Sitä paitsi, vaikka olisit fyysisesti Espanjassa, niin voithan siitä huolimatta alunperin olla ihan paljasjalkainen geeniperimältään kuusamolainen skitsofreenikko :D

        Bear raukka se on ihan mahdottumuus, sillä siinä maassa ei ole Kuusamoa jossa olen syntynyt ja tuskin löytyy geenejä edes siihen geeniperimän saamiseen. No noinko paljon kismitti, että piti useammalla viestillä kilahtaa :) Nyt varmaan vituttaa kun jokainen qruiserilainen ja jopa ylläpitokin voi lukea mitä skitsofrenia paranoid tapaus bear_nick2 taas riehuu olan takaa ;) Joten voit ihan rauhassa jakaa suomalaisten yleisimmän mielisairauden jacens-piipparin kanssa.
        Koska olet löytänyt minulle 31 bannattua ja yhden bannaamattoman(?) qruiser profiilin, se pelkästään viittaa sinun mielisairauteesi ja vastaavasti jacens-raver-piippari on löytänyt täältäkin varmasti saman verran ;)
        Jos olet sitä mieltä ettei minulla ole muuta elämää, silloin ei ole sinulla ja piipparillakaan, ainakin sinulla on aikaa useisiin keskusteluihin ja haikuilla, joista ei yksikään ole edes haiku, katso vaikka wikistä mitä tarkoitetaan Japanin haiku-runoilla, kun et tiedä mikä haiku on.
        Siitä totuudesta sen verran, osoitin sinut valehtelijaksi ilmoitustaululla, jolloin herra katosi 3-4 päiväksi tehtailemaan uusia aliaksia joilla ruikutti ylläpidolle ;) Sellainen valehtijoiden vanhapoika-isäntä sinä olet :D
        Kun olet kiihkoissa niin varma, että olen tämä Kajaanin Kuusamon kainuulainen niin ilmoita hänet qruiserin ylläpidolle, johan sinulla on niitä aliaksia siihenkin sopiva määrä ja kokemusta sinulla riittävästi valehdella ylläpidolle :D Saavat ylläpidossa nauraa :) Ja oletkin sellainen raukka ettet uskalla mitään sanoa jacens-raver-piipparista :) et uskalla edes sitä ilmiantaa, vaikka kyseessä on 100% varmuudella bannattu peepingtommi ala myyrmäki :)

        Voin kertoa, sinun korttipakkatalosi ja haave maailmasi hajosi lopullisesti, kun qx:n ilmoitustaululla jäit jatkuvasti valheistasi kiinni :) Kuka sinulle qruiserissa edes vastaa ja kuinka moni edes mitään sinun keskusteluihisi kirjoittaa ? Yksinäinen on sinun ja piipparin elämä :)


      • jankkaa.jankkaa.jankkaa
        aapolappi kirjoitti:

        Bear raukka se on ihan mahdottumuus, sillä siinä maassa ei ole Kuusamoa jossa olen syntynyt ja tuskin löytyy geenejä edes siihen geeniperimän saamiseen. No noinko paljon kismitti, että piti useammalla viestillä kilahtaa :) Nyt varmaan vituttaa kun jokainen qruiserilainen ja jopa ylläpitokin voi lukea mitä skitsofrenia paranoid tapaus bear_nick2 taas riehuu olan takaa ;) Joten voit ihan rauhassa jakaa suomalaisten yleisimmän mielisairauden jacens-piipparin kanssa.
        Koska olet löytänyt minulle 31 bannattua ja yhden bannaamattoman(?) qruiser profiilin, se pelkästään viittaa sinun mielisairauteesi ja vastaavasti jacens-raver-piippari on löytänyt täältäkin varmasti saman verran ;)
        Jos olet sitä mieltä ettei minulla ole muuta elämää, silloin ei ole sinulla ja piipparillakaan, ainakin sinulla on aikaa useisiin keskusteluihin ja haikuilla, joista ei yksikään ole edes haiku, katso vaikka wikistä mitä tarkoitetaan Japanin haiku-runoilla, kun et tiedä mikä haiku on.
        Siitä totuudesta sen verran, osoitin sinut valehtelijaksi ilmoitustaululla, jolloin herra katosi 3-4 päiväksi tehtailemaan uusia aliaksia joilla ruikutti ylläpidolle ;) Sellainen valehtijoiden vanhapoika-isäntä sinä olet :D
        Kun olet kiihkoissa niin varma, että olen tämä Kajaanin Kuusamon kainuulainen niin ilmoita hänet qruiserin ylläpidolle, johan sinulla on niitä aliaksia siihenkin sopiva määrä ja kokemusta sinulla riittävästi valehdella ylläpidolle :D Saavat ylläpidossa nauraa :) Ja oletkin sellainen raukka ettet uskalla mitään sanoa jacens-raver-piipparista :) et uskalla edes sitä ilmiantaa, vaikka kyseessä on 100% varmuudella bannattu peepingtommi ala myyrmäki :)

        Voin kertoa, sinun korttipakkatalosi ja haave maailmasi hajosi lopullisesti, kun qx:n ilmoitustaululla jäit jatkuvasti valheistasi kiinni :) Kuka sinulle qruiserissa edes vastaa ja kuinka moni edes mitään sinun keskusteluihisi kirjoittaa ? Yksinäinen on sinun ja piipparin elämä :)

        Tärkeintä elämässä onkin sinun jakomielisairautesi avohoito näillä palstoilla ja mielelläni annan sinulle virikkeitä.

        Kuten kaikki näkevät sun kommenttihistoriastasi, niin hyvin on toiminut :DDDDD


      • jankkaa.jankkaa.jankkaa
        jankkaa.jankkaa.jankkaa kirjoitti:

        Tärkeintä elämässä onkin sinun jakomielisairautesi avohoito näillä palstoilla ja mielelläni annan sinulle virikkeitä.

        Kuten kaikki näkevät sun kommenttihistoriastasi, niin hyvin on toiminut :DDDDD

        Annan myös peepparille samaa hoitoa, se ei ole oikein toiminut :DDDDD
        Ihan tärkeintä se on minun avohoidolleni ja tuloksia ei ole vielä näkynyt :DDDDD
        Voitte tarkistaa qruiserista bear_nick2 onko avohoito minulle oikea hoito vai pitäisikö palata takaisin Niuvanniemelle :DDDD


      • jankkaa.jankkaa.jankkaa
        jankkaa.jankkaa.jankkaa kirjoitti:

        Tärkeintä elämässä onkin sinun jakomielisairautesi avohoito näillä palstoilla ja mielelläni annan sinulle virikkeitä.

        Kuten kaikki näkevät sun kommenttihistoriastasi, niin hyvin on toiminut :DDDDD

        Jankkaaminen jatkuu pienimmästäkin vinkistä :D ei auta Espanja tuohon tautiin :D

        Otahan kajjjaanin sissirasisti lissee kuppia, niin kyllä ne asiat siitä taas selkenevät.


      • jankkaa.jankkaa.jankkaa
        jankkaa.jankkaa.jankkaa kirjoitti:

        Jankkaaminen jatkuu pienimmästäkin vinkistä :D ei auta Espanja tuohon tautiin :D

        Otahan kajjjaanin sissirasisti lissee kuppia, niin kyllä ne asiat siitä taas selkenevät.

        Joo, hulluilla on halvat huvit.

        Aapo on kukkuu-osastolla, nyt luulee jo olevansa jankkaa.jankkaa.jankkaa ;D juttelee itselleen ;D

        Mites sitten aapo, jos olenkin peeppari, enkä bear? tai kenties heteropride tai homppelihoi? :DDDDDDD tai vaikka nottis?


      • jankkaa.jankkaa.jankkaa
        jankkaa.jankkaa.jankkaa kirjoitti:

        Joo, hulluilla on halvat huvit.

        Aapo on kukkuu-osastolla, nyt luulee jo olevansa jankkaa.jankkaa.jankkaa ;D juttelee itselleen ;D

        Mites sitten aapo, jos olenkin peeppari, enkä bear? tai kenties heteropride tai homppelihoi? :DDDDDDD tai vaikka nottis?

        --- ja kaikki aapon skitsoiluhan alkoi niinkin mitättömästä asiasta kuin että bear mainitsi, että hänellä on iiiiiiiihanaa anaalihomoseksiä, joka aapolle ilmeisesti on erittäin harvinaista :DDDDDDDD

        Aapo on jankkaamisen lisäksi siveellinen puritaani kaiken lisäksi :DDDDDD

        Heteropriden ja homppelihoin toivevävy :DDDDDDD


      • jankkaa.jankkaa.jankkaa
        jankkaa.jankkaa.jankkaa kirjoitti:

        Joo, hulluilla on halvat huvit.

        Aapo on kukkuu-osastolla, nyt luulee jo olevansa jankkaa.jankkaa.jankkaa ;D juttelee itselleen ;D

        Mites sitten aapo, jos olenkin peeppari, enkä bear? tai kenties heteropride tai homppelihoi? :DDDDDDD tai vaikka nottis?

        Aapopikkuneiti ei osaa lopettaa jankkausta :D Sehän me kaikki tiedämme aapon pitkän qruiserin bannihistorian ja kummasti kiistää tekonsa munattomana pikkuneitinä. Voi voi, noin paljonko harmittaa, kun kaikki tempauksesi ovat tasan tarkkaan kaikkien muistissa? Kyllä sinut siellä muistetaan kuule todella hyvin :D
        Popparit esiin draama on alkanut :DDDD


      • Näin paljon tuota jankkaa harmitti vielä tänäänkin, kun en vastannut hänelle eilen :)
        Ihan piti qruiserin tuherrustaulullakin tuoda harminsa julki, on ihan koukussa reppana 6-0
        " Kirjoittakaas tännekin palstalle jotain. Aapo Lapista voisi aloittaa kertomalla jotain arkista, vaikkapa millainen sää on ollut Kainuun käymättömässä korvessa, onko käynyt pilkillä ja tehnyt lumiukkoja?
        19.28 2016-03-28
        bear_nick2"
        Saman purkauksen alkuun kertoo mielenterveysongelmasilla olleen vilkas päivä hänen kanssaan. Oliko noissa vilkaissa keskusteluissa joku beaarin lisäksi ? No tietysti ystävänsä jacens-peeppari-raver. Näytti pikaisesti katsomalla bearilla olleen vilkas keskustelu itsensä kanssa, siis nyt on bear virallisesti qruiserissa tunnustanut olevansa mielenterveysongelmallinen, koska on vuorossa peepingtommi1:n vuoro tulla ulos kaapistaan ;)
        Peepingtommi1:n tunnistaa vaikka ei lue tekstiä sillä hän haluaa aina sanoa sen kuuluisan viimeisen sanan, keskustelut yleensä loppuvat siihen :D

        Tuntuu ihan siltä kun arvon neidit bear ja Tommi olisit hiukan tukkanuottasilla, peepparihan on kuuluisa väskyillä heiluja ja onkin varmaan paskannut bearia päin näköä väskyllään ;) bear mamma joutunut tempaisemaan korkkarin kintuistaan ja tarjoamaan Tommi-neitoselle uuden jakauksen otsaan :D
        No no tytsyt jospa pistäisitte painiksi ja nuolisitte toistenne persevitut, saisitte iiiihaaaanaaaaaaa lesbotytsyjen perseseksiä ;) panohommiin teistä ei ole koska ette osaa päättää kuka saa olla se "lady" ;)
        Kokeilkaa nyt jtn sovintoseksiä tasa-arvon merkeissä vaikka, jospa bear hyväksyisi bisseneiti-Tommin katsonnon bissejen alemmuudesta ja vastaavasti Tommi hyväksyy homojen ylimahdin :D


      • Anonyymi

        Kiva kun päivität itsestäsi joka paikkaan totuuden aapolappi.


    • Hed.eero

      Mitä se sulle kuuluu?

    • bulge

      Säännöllisesti, melkein vuoronperään, jotta pysyy paikat auki, kunliian pitkä tauko, kiristyy taas paikat ja menee sähläämiseksi. Hyvältä tuntuu kun on aina vähän auki, kulli jöpöttää

    • Ja.Sytytä.Se

      ALOITTAJA tunge dynamiittipötkö perseesees

    • Oliskos ehkä 10%

      Tyttöjen kanssa monestikin päädytty telmimmään ekana iltana, poikien kanssa ei ikinä johtunee asian vaikeudesta

      Sen sijaan kaikkea muuta tulee kyllä poikien kanssa tehtyä ekoilla tapaamisilla

    • infooooo88888888888

      Kaikki homot eivät harrasta seksiä.

      Jotkut homot ovat aseksuaalisia eli eivät pidä seksistä tai kokevat seksin ahdistavana, osa homoista harrastaa vain suuseksiä, osa vain anaaliseksiä ja osa taas harrastaa monimuotoisesti.

      Homoseksuaalien seksinharrastus muodot saatikka fetissit eivät poikkea heteroiden seksistä ja fetisseistä mitenkään (paitsi tietysti se, että seksikumppani on samaa sukupuolta).

      Jotkut käyttävät leluja, toiset harrastavat roolileikkejä ja osa nauttii ainoastaan yhdessä olosta.

      Mitä taas lasten raiskaamisiin yms. tulee, ei sekään ole ihan niin mustavalkoista, jotkut ovat tietysti mieltyneitä nuorempaan seuraan mutta löytyy niitäkin jotka pitävät vanhemmasta seurasta.

      Jos sinua mietityttää kovin paljon miten homot harrastaa seksiä, niin avaappa google ja ala etsiä homopornoa tai seksioppaita homoille.

      Anaaliseksi ja suuseksi ovat vain kaksi seksinharrastus muotoa joita voi harrastaa, hommaan löytyy roolileikit, masokismi, dominointi, sidonta, materialismi, masturbointi ja ylipäätänsä kaikki samat mitä heteroseksiinkin, erona on ettei pippeli mene pimpin sisään.

      • Anonyymi

        Eat the cake aluksi. Ihan täyteen. on saatava ja se onnistuu 4 kuulan lelulla jossa naru.


    • Anonyymi

      Maksullisista naisista 15,7 % suostuu anaaliseksiin. Onko vastaavaa tutkittu homoista? Tietyntyyppisillä homoilla se on yleistä. Se havaitaan, kun pakarat pyöristyvät ja reidet levenevät.

    • Anonyymi

      Stadin bottomit tekevät sitä vapaasta tahdostaan. Peruskoulun yläluokilla on seksivalistus.

    • Anonyymi

      Ammatinvalinnanohjausta myös: jätekuski, tiskaaja poliisiasemalle tai urheiluseuran välinehuoltaja.

    • Anonyymi

      Suurin osa tuntuu harrastavan, tosin huomattava osa on bottomeja.

    • Anonyymi

      Kun ne kropan alueet ovat siellä. Nyky-Eurooppa ja Amerikka eivät enää pakota säädyllisyyteen, jos on homo.

    • Anonyymi

      Ei kuulu miehen harjoittaa seksiä toisen miehen kanssa. Se on kauhistus, synti ja häpeä.

    • Anonyymi

      Mitä sit? Jossain raamattuvyöhykkeellä. Missä se on?

      • Anonyymi

        Yhdysvaltain raamattuvyöhyke.
        Alabama
        Arkansas
        Georgia
        Kentucky
        Louisiana
        Mississippi
        Missouri
        Pohjois-Carolina
        Oklahoma
        Etelä-Carolina
        Tennessee
        Texas
        Virginia
        Länsi-Virginia
        osittain raamattuvyöhykkeellä:
        Florida
        Illinois
        Indiana
        Kansas
        New Mexico
        Ohio

        Raamattuvyöhyke (engl. Bible belt) on kutsumanimi alueille, joilla evankelisprotestanttinen kristillisyys vallitseeselvennä kulttuuria.lähde? Monesti alueen nimitys johtuu alueen kirkkokuntien fundamentalistisesta suhtautumistavasta Raamattuun.lähde?

        Parhaiten tunnettu on Yhdysvaltain kaakkois- ja eteläosissa sekä Keskilännessä oleva laaja vyöhyke, jossa erityisen vahvana on baptistinen kirkko. Raamattuvyöhykkeiksi kutsuttuja alueita löytyy myös muista maista, muun muassa Kanadasta, Australiasta ja osista Eurooppaa (kuten Alankomaista, Ruotsista ja Norjasta).lähde? Suomessa osia Pohjanmaasta kutsutaan joskus raamattuvyöhykkeeksi.


    • Anonyymi

      95% ja loput 5% valehtelevat

    • Anonyymi

      Homon rooli miehen palvelijana panee vanhentuneet moraaliset ajatukset taka-slslle.

    • Anonyymi

      Kirjoitusvirhe taisi tulla. Taka-alalle. Ennen oli joku sublimaatio. Kuulostaa tosi hienolle. Ruusun ja Yankee videon leffoista näkee mitkä alat vetää homoja.

      • Anonyymi

        Nyt ei kyllä ymmärrä meikä mitään: 'Kirjoitusvirhe taisi tulla': mihin viestiin? 'Taka-alalle': Mikä? 'Ennen oli joku sublimaatio': mihinkä toi nyt liittyy (sublimaatio ilmiönä on tuttu ja olen käyttänytkin sublimaatiotulostinta)? 'Ruusun ja Yankee videon": Google-hakuu Yankee video -fraasilla ei tuottanut selittäviä tuloksia - cowboytko homoja kiinnostavat?


    • Anonyymi

      Ennen 2000-lukua kaappihomot kanavoivat seksuaaliviettiään (sublimaatio) opiskeluun ylioppilaiksi ja pidemmälle. Nuoremmat käyvät peruskoulun tai ammattikoulun. Rakennusala, kuljetusala ja varastointiala työllistävät miehiä ja myös homoja.

      • Anonyymi

        Kiitoksia sublimaatio-sanan merkityksen selvityksestä (tässä kontekstissa). Näköjään Nietzscheltä termi peräisin, mutta ilmeisesti Freudin teorioitten kautta tunnetaan parhaiten, jos uskaltaa Wikipedia-artikkelin pohjalta arvella... Vieläkö Sigmund Freudia pidetään psykologiassa vakavasti otettavana? Ei ole pahemmin tullut luettua hänen teorioitaan sitten lukiokurssien 80-luvulla.


      • Anonyymi

        Ovatko havaintosi omiasi vai löytyykö noista ihan tutkittua tietoa? Olisi ihan mielenkiitoista nähdä tutkimuksia aiheesta.


    • Anonyymi

      Joulumielisiä aloituksia ja keskusteluja.

      • Anonyymi

        Pikemminkin nostoja...


      • Anonyymi

        Joulu on antamisen aikaa


    • Anonyymi

      Mitä se sinun elämääsi vaikuttaa mitenkään miten kukin seksiä harrastaa. Eiköhä; se ole yksityis asia heteroillakin .
      Miksi aina kun puhutaan homoista on eräillä luulo että ovat seksi hulluja jotenkin. Eivät ole sen kummempia kun heterotkaan . Jossain vikaa kun on mietittävä toisten seksi elämää. Ja jos nyt saisit vastauksen siihen niin muuttaisiko se jotenkin sinun elämääsiääjossain on aina rajat pidettävä mikä on asiallista kerrontaa .
      Aiihen ei kulku kenenkään seksi elämän pohtiminen

    • Anonyymi

      anaalisexxi voi olla haitallista terveydelle, koska peppu voi alkaa venymään (ei ole väljä onko mies vai nainen!)

      Tämä voi johtaa siihen ettei kykene pidättämään pissaa tai kakkaa.

    • Anonyymi

      Sitten on vanhana vaippa.

    • Anonyymi

      Ja meillä kaikilla oli niin mukavaa jospa olisit saanut olla mukana.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      153
      10980
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3083
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      210
      2922
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2157
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1918
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1729
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1716
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. 84
      1603
    10. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      49
      1584
    Aihe