Katsotaan ihastukseni kanssa ja parhaan kaverin ja hänen ihastuksen kanssa kaikki 14v. Kukaan ei ole parisuhteessa. Olemme ihastukseni kanssa lähetellyt snapchatilla kuvia eli keskusteltu (43 päivää snäppäilty). Aina kun toinen alkaa nukkumaan sanotaan "öitä❤
pitäisikö ottaa kädestä kiinni
4
<50
Vastaukset
- samapoika
Ei näy kokonaan
- 15-v
Mul on vähä sama juttu. Oon yhen mun luokkalaisen jätkän kaa jutellu about syyslomast asti joka päivä wapis ja aina ku mennää nukkuu ni laitetaa se öitä ja pusuhymiö perään. Jutellaa sillee aamust iltaa tyylii :'D Yhis bileis sit tutustuttii enne syyslomaa tosiaan et en ollu ees ikin puhunu sil enne tyylii :'D Ollaa oltu yökyläs ja aina ku oon niil ja katotaa leffoi ni maata sängyl iha kylki kyljes viime kerral olin sen kainaloski :3 En kyl tiiä onks mahollist et se tykkäis must sillai vai onks tää mun mielikuvitust vaa ? Koulus ei kummiskaa jutella kasvotuste iha koko aikaa mut sielki tunneil wappi auki :'D
Mut mun mielest jos te tuutte hyvin toimee ja sust tuntuu et teist saattais tulla jotai ni yritä olla rohkee vaa ! c: - Confusedgirl13
kysy siltä? jos se sanoo ei niin olkaa kavereita, jos se sanoo joo niin olkaa yhes ja pussailkaa pitäkää käest kii ja puhukaa. c:
Ei siitä koskaan saa selkoa jos ei kysy. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663195
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272253Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681839Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t261688Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161391- 281361
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61256Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281230Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101177Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631157