Pyydän, auttakaa minua! Sopivatko sinirihmakala, taistelukala ja miekkapyrstö yhteen? mitkä laijit olisivat hyviä sinirihmakalan (koiras) ja miekkapyrstön (poikanen. ei tietoa sukupuolesta)yhteen 42litraseen akvaarioon?
AUTTAKAA nopeasti!!!
7
1342
Vastaukset
- -.-
Ainoa joka noista sopii 42litraseen on taistelukala.
- tetra91
Sun kannattas ensin lukee kirjallisuutta akvaarioista, ennenkuin sen hankit. Nuo kalat ei tod. sovi yhteen.
Miekkapyrstön sukupuolen erottaa siitä, että koiraalla on "miekka" ja naaraalla ei. - aka
Ei tosiaankaan voi ottaa sinirihmakalaa!!!!!!!!! (tuliko tarpeeksi monta huutomerkkiä)
Mulla on 120-litrasessa helmirihma ja kääpiörihma pariskunta ja jos sen tällä palstalla kertoisin, niin varmaan tulis hyökkäyksiä että niin pienessä akvassa!!
Kaverilla on Platyjä ja 1 taistelukala uros - eli ne ainakin tulevat juttuun. Miljoonakalat ja taistelukala ei tule juttuun koska taistelukala kokee miljoonakala urokset kilpailijoiksi ja tulee tappelu, jossa miljoonakala yleensä häviää.
ÄLÄ ota rihmakalaa noin pieneen. Tai jos sulla jo on, niin palauta/myy/lahjoita se kiireesti pois!!- taistelukalan omistaja
Heh, mitäs sanot siihen että mulla on taistelukala kalamaljassa (n.10 litraa)....? :)
- meikä
taistelukalan omistaja kirjoitti:
Heh, mitäs sanot siihen että mulla on taistelukala kalamaljassa (n.10 litraa)....? :)
No, mitäs muuta siihen voi sanoa kuin että julma ihminen olet. Sääliksi käy kalaparkaa mutta eiköhän se pian pääse tuskistaan, ei tuollaisessa mikään kala pysy kauaa hengissä. Ja sitten tietysti hankit uuden tilalle, sillä eiväthän kalat mitään tuntevia olentoja ole, vaan leluja kaltaisillesi lapsellisille ihmisille, eikö niin?
- Aurinko^
Kuinka hitossa sulla on noin pieni akvaario??? en ottas sinne ku yhen kalan...
- alw
rauhallisemmin kiitos!!!!!!!!!!!!! asian voi sanoa vähän hieno varaisemmi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64215Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1152546Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J681078Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2081011- 39952
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38911- 47884
- 36846
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke120836Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35802