AUTTAKAA nopeasti!!!

tyttö

Pyydän, auttakaa minua! Sopivatko sinirihmakala, taistelukala ja miekkapyrstö yhteen? mitkä laijit olisivat hyviä sinirihmakalan (koiras) ja miekkapyrstön (poikanen. ei tietoa sukupuolesta)yhteen 42litraseen akvaarioon?

7

1330

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -.-

Ainoa joka noista sopii 42litraseen on taistelukala.

• tetra91

Sun kannattas ensin lukee kirjallisuutta akvaarioista, ennenkuin sen hankit. Nuo kalat ei tod. sovi yhteen.
      Miekkapyrstön sukupuolen erottaa siitä, että koiraalla on "miekka" ja naaraalla ei.

• aka

Ei tosiaankaan voi ottaa sinirihmakalaa!!!!!!!!! (tuliko tarpeeksi monta huutomerkkiä)
      Mulla on 120-litrasessa helmirihma ja kääpiörihma pariskunta ja jos sen tällä palstalla kertoisin, niin varmaan tulis hyökkäyksiä että niin pienessä akvassa!!
      Kaverilla on Platyjä ja 1 taistelukala uros - eli ne ainakin tulevat juttuun. Miljoonakalat ja taistelukala ei tule juttuun koska taistelukala kokee miljoonakala urokset kilpailijoiksi ja tulee tappelu, jossa miljoonakala yleensä häviää.
      ÄLÄ ota rihmakalaa noin pieneen. Tai jos sulla jo on, niin palauta/myy/lahjoita se kiireesti pois!!

• taistelukalan omistaja

Heh, mitäs sanot siihen että mulla on taistelukala kalamaljassa (n.10 litraa)....? :)

• meikä
        taistelukalan omistaja kirjoitti:

Heh, mitäs sanot siihen että mulla on taistelukala kalamaljassa (n.10 litraa)....? :)

No, mitäs muuta siihen voi sanoa kuin että julma ihminen olet. Sääliksi käy kalaparkaa mutta eiköhän se pian pääse tuskistaan, ei tuollaisessa mikään kala pysy kauaa hengissä. Ja sitten tietysti hankit uuden tilalle, sillä eiväthän kalat mitään tuntevia olentoja ole, vaan leluja kaltaisillesi lapsellisille ihmisille, eikö niin?

• Aurinko^

Kuinka hitossa sulla on noin pieni akvaario??? en ottas sinne ku yhen kalan...

• alw

rauhallisemmin kiitos!!!!!!!!!!!!! asian voi sanoa vähän hieno varaisemmi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3255
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      27
      2323
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1869
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      30
      1809
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1431
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1381
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1276
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1276
    9. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1187
    10. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1187
    Aihe