Savolainen paskapää. Onko kaikki savolaiset paskapäitä. Kai sanonnassa jotain perää on.
Mistä on peräisin sanonta
13
233
Vastaukset
- hilimasavosta
No sittenhän sinäkin olet savolainen. Vain pas kapää kirjoittaa tuollaista. Hyvä me.
- HankalaPäättää
Vaikeetahan meilläkin on välillä, mutta en ole koskaan käynyt kosmetologilla ja jos nyt haluat vaikka vähän muotoilla alapään karvotusta niin meetkö sä siis sinne kosmetologin sängylle vaan haarat levällään ilman alushousuja? Eikös se oo aika epämiellyttävää kummallekkin osapuolelle?
- jsklfjskljfskjd
En ole koskaan kuullut tuollaista sanontaa. Paskapää on paskapää olipa se missä päin tahansa Suomessa tai ulkomailla, paskapään ei tarvitse olla savolainen.
- Anonyymi00013
Prosentuaalisesti savolaisista on paskapäitä 47,0 % suuntaansa, muttei itään.
- TunteetTakaisin
Sanontoja on aika paljon, mutta millä tavoin teillä joilla kuukautiset on jääneet pois, tuo loppuminen tapahtui. Tuliko pikkuvuotoja, vai jäikö ihan yhtäkkiä ihan täysin vuodot pois?
Minulla on jo pidempään ollut, oman tulkintani mukaan , alkavia vaihdevuosioireita. Kuukautiset on olleet kuitenkin tosi säännölliset, 24 pv..joskus harvoin 26, jo vuosi kaudet. Nyt on kuitenkin menossa jo 31 kierron pv eikä kuukautisia näy. 26 kierron päivä tuli hiukka ruskeaa vuotoa, kuten yleensä aina päivä-puoltoista ennen kuin alkaa vuotamaan kunnolla (onko muilla muuten tällaista kuukautisten alkaessa?) mutta nyt ei tuota kunnollista vuotoa ole tullutkaan, vieläkään. Mietin että nytkö ne jää pois vai onko nyt jotain muuta vikaa... - Anonyymi
En mä ole ainakaan paskapää, paitsi jos joku kateellinen minulle. Mutta ei minua se kiinnosta. Tiedän itse olevani hyvä ja arvokas.
- Anonyymi
Jaahas..aloittaja mainitsee pään sekä perän.
Päällä tarkoitetaan yleensä ihmisen yläpäästä, päätä jossa todennäköisesti sijaitsee aivot ja ehkä korvatkin. Sitten tämä perä, sillä tarkoitetaan esim veneessä sitä takimmaistä päätä ja ihmisellä myös takimmaistä päätä josta tule kakkaa eli onko tämä paskapää nyt sitten se takimmainen pää eli perä.
Puu veneessä ekana lahoaa tämä peräpää eli siitä tulee sitten ihan paska, paskapää. - Anonyymi00010
Kuntavaalien tulosten perusteella paskapäitä kuopiolaisista on 5.3 prosenttia.
- Anonyymi00011
Korva kyllä välillä pyrkii tukkeetummaan paskasta nii jootuu putsoomaan sitä jollaen ruutalla.
- Anonyymi00012
Kyllä se maasta on. Tuskin Kuusta on.
- Anonyymi00014
Kuu on osittain maata.
Mieti sitä maatessasi kuutamossa.
- Anonyymi00015
Toispaikkakuntalaiset puoluetoverit käyttävät kyseistä nimitystä eräästä savolaisesta kaupunginvaltuustopudokkaasta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1718441KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4527590Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763880Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521603662Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183054Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään542785Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv432050- 1262046
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231883Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211751