Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Tyttöystäväni petti mua parhaan kaverinsa kanssa

petetty123

Elämäni ensirakkaus pettää minua en tiedä miten pääsen tästä yli... En haluaisi lopettaa suhdettamme edes yrittämättä koska suhteemme oli niin täyttä rakkautta se oli puhdasta ha rehellistä! Mutta nyt tyttöystäväni haluaa aikaa ja on myös sitä mieltä että eroamme... En vain tiedä miten minun pitää jatkaa tästä tai tehdä tyttöystäväni eteen että hän ymmärtäisi että meidän on tarkoitettu yhteen. Ps rakastan häntä enemmän kuin mitään muuta tässä maailmassa!

16

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokemustaon

      Onto paras kaveri tyttö valo poika. Jos tyttö, niin toivoa on vielä, jos poika, niin eiku uutta matoa koukkuun.

      • petetty123

        Paras kaveri on poika mut kävin juttelees sen kanssa niin hän haluaa olla vain kaveri hän ei voi kuvitellakkaan muuta eikä pystyisi suhteeseen hänen kanssaan tämän jälkee... Onko paljon pyydetty jos haluaisin vielä yrittää jollei toimi niin erotaan sen jälkeen...


    • 242q42

      Avioliitoistakin pääosa päättyy eroon, nuorten suhteista varmaan 99 prosenttia. Ihmiset on paskoja, ei kandee aloittaa suhteita jos ottaa iskua tommosista.

    • petetty123

      Totta tuokin...

    • Väsyttää

      Eikö sun ny pitäs olla ees vähän vihane molemmille?! Ei millään pahalla mut sä vaikutat helvetin nössöltä ja alistuvalta tyypiltä...

      • petetty12e

        Olin molemmille iha vitun vihanen mut nyt oon pistänyt asiat tärkeys järjestykseen ja se olli känni pettämistä ei mitään tunteellista selvinpäin tekoa! En tiiä oonko nössö jos yritän puhumalla selvittää asiat enkä lyömällä...


      • Väsyttää
        petetty12e kirjoitti:

        Olin molemmille iha vitun vihanen mut nyt oon pistänyt asiat tärkeys järjestykseen ja se olli känni pettämistä ei mitään tunteellista selvinpäin tekoa! En tiiä oonko nössö jos yritän puhumalla selvittää asiat enkä lyömällä...

        En mä meinaa et pitäis turpiin vetää, mut ite ainaki pitäisin vähän taukoo molempiin. Itteään ei pitäis juua niin känniin et vahingoittaa tolleen rakasta ihmistä. Voithan sä joskus myöhemmin yrittää sen kanssa uuestaan, mut älä ainakaan heti matele takas


      • petetty123

        Pidän tosta kiinni! Tää oli hyvä neuvo kiitos!


    • petetty123

      Tämän aikana kun en ollut kanssasi tajusin. Kun mennettää kaikein rakkainpansa, tajuaa ettei haluakaan enää mitään muuta kuin rakkainpansa takaisin. Näin mä sen ajattelen...

    • 4711

      Ei se järvi siitä kulu, jos joku siellä soutaa.
      Anna tyttöystäväsi iloita uudesta kokemuksesta, ehkä sullekkin tulee samanlainen tilanne, että tapaat tytön, joka vie sut.
      Tää tyttö tulee kyllä takaisin, jos hän on sitä mieltä, että sä olet best.
      Voi olla, että sä et ole best, niin silloin sä jäät ja se toinen kundi vie sun tyttikse.

      Ei siitä kannata märitä, sillä elämä on sellaista. Välillä sut jätetään ja välillä sä jätät

    • 1TimeNotEnough

      Ne ei vaan rakasta sua, ne on niitä "one time use" suhteita, älä harrasta niitä.

    • kkdjehgtrmd

      Viesti alottaja ei tarvi muuta kun kyrpää suuhun ja potkun perseelle, kun mokomaa juttua pitää oikein tänne tulla inisemään.

    • janzzas

      No oletko koittanut puhua asiasta tyttöystäväsi kanssa? :o on tuo vaikea tilanne mutta antakaa nyt aikaa toisillenne ja katsokaa mihin se johtaa!
      Mutta tietty, kun on tullu petetyks ni vaikea miettiä muuta kun et miks tai kui just minä.... mut hey naisia tulee naisia menee et kyl se siitä

    • eikö kaverit jaa asioita mää en voi käsittää mustasukkaisuutta ku ethän sää siinä menetä siinä mitään

    • Nytvittu

      Kuules nyt saatana, jos se on keran sua pettänyt niin kasvata pallit ja eroa siitä. Jos se ei sen verran kunnioita teidän välistä suhdetta että pysyy erossa muista, niin unohda se, etsi parempi. Lupaan sulle, että vaikka nyt saattaa tuntua että olet löytänyt elämäsi rakkauden, olet väärässä. Naisia tulee ja menee, ei yhtä kannata alkaa liikaa miettimään.

    • vinkkinä

      Mun ensirakkaus myös petti mua ja mä jätin sen. Mä en onneksi edes tuntenut sitä tyttöä, jonka kanssa mua petettiin, mutta eipä sillä nyt niin väliä mulle loppupeleissä ollut/ole.

      Sanoisin, että jatka vaan elämääs ilman tota. Sä löydät niin paljon parempaakin. Ensirakkaus konseptina vaan on nykyään väännetty niinkun se olis joku isoin ja puhtoisin asia mitä tuut kokemaan. Ei se oo, ne muutkin rakkaudet on ihan yhtä hienoja ja hyviä, ellei parempia. Joten ei kannata jumittaa ihmisen kanssa, joka voi tehdä sulle jotain tollaista.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2172
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      49
      1886
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1828
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1558
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      71
      1550
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1462
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      22
      1379
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1342
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1294
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1291
    Aihe