700 vanha.

Huolestunut.

Eikö 700-sarjasta ole kohtapuolin tulissa jo uusi malli? Ainakin pitäisi, sillä hiljattain näin uuden S-Mersun ja uuden 7-satasen vierekkäin parkissa, ja pakko minun oli itselleni myöntää että tuo Bemu alkaa näyttää aika vanhanaikaiselta siinä Mersun vireressä. Ei hyvä.

12

1196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JM

      Muistaakseni se esitellään vielä tämän vuoden loppupuoliskolla. 700-sarjan bemari todellakin alkaa olla aikansa elänyt. Tilat ovat auton kokoon nähden ahtaat. Lisäksi laatuvaikutelma ei ole parantunut merkittävästi. Ystävällä on 730i -91 vuoden malli ja 15 minuutin 740d -00 tutkiskelun jälkeen ei uskoisi, että 9 vuotta on kulunut noiden kahden auton välillä. Tuntuu, että kehitys on jäänyt hieman paikalleen.

      Uudelta mallilta odotetaan todella paljon. Mielenkiinnolla siis odotan, pystyykö uusi malli täyttämään hartaimmatkin toiveet. Sääli muuten, että nuo kirkkaimmat edustusluokan autot ovat takavetoisia. Etuveto ja neliveto alkavat olla nykypäivää.

      • .

        Ajatella!!!


      • tagagumisudi

        ja n. 350hp :) cooool !!! hehehehhe


    • Isoturpo

      Omasta mielestäni nykyinen 700-bemu on ihan tyylikäs. Toivottavasti ainakaan uudesta ei tule niin radikaalisti erilaista kuten S-mersulla kävi edellisessä uudistuksessa. Hieman liioitellen uusi S näyttää ihan pieneltä riisikupilta vanhaan verrattuna. Ko. luokassa tarkoitus ei kait ole sellainen. Sisustus on asia erikseen, mutta ulkoisesti nykyinenkin 700 on todella hieno iso auto. Toki lievää modernisointia kannattaa tehdä.

      Uuden S:n olen monesti äkkiä katsottua sekoittanut C-mersuun. Kertonee paljon auton muodoista...

      • Harry

        Kertoo heikentyneestä hahmottamiskyvystä!

        Ps. BMW 700 sarjan sisustus on asiallinen, S-sarjan asteen pari tahmea....


        "Uuden S:n olen monesti äkkiä katsottua sekoittanut C-mersuun. Kertonee paljon auton muodoista... "


      • Isoturpo
        Harry kirjoitti:

        Kertoo heikentyneestä hahmottamiskyvystä!

        Ps. BMW 700 sarjan sisustus on asiallinen, S-sarjan asteen pari tahmea....


        "Uuden S:n olen monesti äkkiä katsottua sekoittanut C-mersuun. Kertonee paljon auton muodoista... "

        Tuo hahmotuskyvyn heikkeneminen. Meinaan en ole ainoa, jolta mainitsemiani kommentteja on irronnut. En tosin ole mikään mersumies, eivätkä hekään. Täytyyhän japsiautonkin tunnistaakseen olla kiinnostunut kaukoidän tekniikasta =)


      • Harry, id
        Isoturpo kirjoitti:

        Tuo hahmotuskyvyn heikkeneminen. Meinaan en ole ainoa, jolta mainitsemiani kommentteja on irronnut. En tosin ole mikään mersumies, eivätkä hekään. Täytyyhän japsiautonkin tunnistaakseen olla kiinnostunut kaukoidän tekniikasta =)

        Sitä se keskijakauma teettää...
        Katsopa tarkemmin näenäisestä yhdennäköisyydestä huolimatta autojen muodot ovat mittasuhteiden takia aivan erilaiset; C on kapeahko, korkea ja suhteellisen lyhyt. Sanalla sanoen törppömäinen...Anteeksi C-fanit
        S taasen matalana ja leveänä linjakas.
        Auto on tarpeeksi pitkä, jolloin sen kylkilinja toimii muotoilussa.
        Molempien sisustuksessa on käsittämättömiä piirteitä, varsinkin C:ssä.


      • .

        Annoit ymmärtää että vanga S-Mersu olisi uutta hienompi!? Paljon rumempaa esustusautoa saa etsiä kun se vanha Mersun tankki. Uusi S on tyylikäs ja moderni. En myöskään ymmärrä että pidät yhtenevyyttä C-luokkaan mitenkään negateiivisena. Ellet sitten pidä tärkeänä että auto näyttää isolta... No, makunsa kullakin, ja tämähän oli BMW foorumi.
        7-satanen on kieltämättä tyylikäs, mutta niin on 30-luvun edustusautotkin tyylikkäitä joten siitä ei ole kyse. Kuulutin vain hieman uudistusta, jopa yhtä radikaalia kuin Mersulla. On ne Bayerilasiet sen verran osaavaa porukkaa että varmasti onnistuu. En vain malta odottaa.


      • Timo L.
        . kirjoitti:

        Annoit ymmärtää että vanga S-Mersu olisi uutta hienompi!? Paljon rumempaa esustusautoa saa etsiä kun se vanha Mersun tankki. Uusi S on tyylikäs ja moderni. En myöskään ymmärrä että pidät yhtenevyyttä C-luokkaan mitenkään negateiivisena. Ellet sitten pidä tärkeänä että auto näyttää isolta... No, makunsa kullakin, ja tämähän oli BMW foorumi.
        7-satanen on kieltämättä tyylikäs, mutta niin on 30-luvun edustusautotkin tyylikkäitä joten siitä ei ole kyse. Kuulutin vain hieman uudistusta, jopa yhtä radikaalia kuin Mersulla. On ne Bayerilasiet sen verran osaavaa porukkaa että varmasti onnistuu. En vain malta odottaa.

        Eikös nämäkin ole niitä mielipideasioita, ja jokainenhan tietää kuinka niissä edetään:-). Nykyinen seiska oli komean näköinen aikanaan, ja klassisen BMW:n muotoinen vieläkin, mutta jos aikoo aika seurata muotoja on hyvä uusia silloin tällöin, kuten on tapahtunut ja tapahtuukin.
        Itse pidän W140:ä hyvän näköisenä autona, sekä alkusarjan massiivisemmalta näyttäviä kuin myös loppukauden "sipistelyjä" versioita.


      • Huolestunut.
        Timo L. kirjoitti:

        Eikös nämäkin ole niitä mielipideasioita, ja jokainenhan tietää kuinka niissä edetään:-). Nykyinen seiska oli komean näköinen aikanaan, ja klassisen BMW:n muotoinen vieläkin, mutta jos aikoo aika seurata muotoja on hyvä uusia silloin tällöin, kuten on tapahtunut ja tapahtuukin.
        Itse pidän W140:ä hyvän näköisenä autona, sekä alkusarjan massiivisemmalta näyttäviä kuin myös loppukauden "sipistelyjä" versioita.

        Makuasioista tosiaan on turha kiistellä. ;)


      • Isoturpo
        . kirjoitti:

        Annoit ymmärtää että vanga S-Mersu olisi uutta hienompi!? Paljon rumempaa esustusautoa saa etsiä kun se vanha Mersun tankki. Uusi S on tyylikäs ja moderni. En myöskään ymmärrä että pidät yhtenevyyttä C-luokkaan mitenkään negateiivisena. Ellet sitten pidä tärkeänä että auto näyttää isolta... No, makunsa kullakin, ja tämähän oli BMW foorumi.
        7-satanen on kieltämättä tyylikäs, mutta niin on 30-luvun edustusautotkin tyylikkäitä joten siitä ei ole kyse. Kuulutin vain hieman uudistusta, jopa yhtä radikaalia kuin Mersulla. On ne Bayerilasiet sen verran osaavaa porukkaa että varmasti onnistuu. En vain malta odottaa.

        Niin en varsinaisesti pidä itsekään vanhaa S:ää kokonaisuutena uutta hienompana. Mutta joiltain osin kyllä. Eli uusi S on ehkä hieman liiankin modernin näköinen, hieno se kyllä on silti. Etenkin tuossa luokassa pidän autosta, joka ei turhaan häpeile kokoaan. Vanhan ässän vierellä ajellessa tavallinen isokin auto tuntuu surkean pieneltä. Mitätön seikka sinänsä... Mutta siis tuon takia pidin yhteyttä C-mersuun huonona. C on suht tyylikäs, mutta todella hienojen kuvien jälkeen luonnossa hieman pettymys. Kuvankaunis malli siis :)

        Nykyinen 700 bemu sopii varmaan parhaiten omaan makuun. Se on esim. S:iin verrattuna hyvä välimuoto. Eli sopivan kokoisen näköinen. Parasta sen muodoissa on, että se näyttää suhteellisen leveältä ja matalalta. Pituus ei korostu, vaikka perusversiokin taitaa olla n. 5m. Mielestäni sen muodot on muutenkin suht ajattomat. Tosin enpä minäkään vastusta onnistuneita modernisointeja. Jossain (olikohan TL) veikkailtiin uudeksi keulaksi Z-mallien näköistä. Toivottavasti ei sentään. Tai no jos se vain hieman muistuttaa Zetoja. Ei roadsterin keulaa maantielaivaan kiitos.


    • Lape

      Luulin jo, että jollain ois asiaa e23-Bemuista. Harhaanjohtava otsikko.=(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tunnustusten lauantai

      Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      257
      3389
    2. Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?

      Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?
      Maailman menoa
      36
      2972
    3. Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?

      Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n
      Maailman menoa
      34
      2208
    4. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

      Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      42
      2122
    5. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

      Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      78
      1994
    6. Sofia Virta SUURI POLIITIKKO

      Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo
      Maailman menoa
      84
      1766
    7. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

      palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      49
      1687
    8. Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?

      Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?
      Ikävä
      122
      1547
    9. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

      "Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      56
      1444
    10. Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.

      Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä
      Kiuruvesi
      15
      1350
    Aihe