Miksi en saa pelkkää seksiä?

Ihmettelen

En kuulu miehiin joille useat eri naiset kävisivät antamassa seksiä. Tiedän että heitäkin on, mitä ominaisuuksia oikein sellaiseen tarvitaan? Olen hyväkroppainen ja hyvin varusteltu, mutta itse saan seksiä vain suhteessa, en mitenkään jatkuvasti eri naisilta, olenko liian kiltti naisille?

9

62

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kari34434

      Kuulostaa ihmeelliseltä. Itse olen varsin pienikaluinen, mutta komea, fiksu ja hyväkäytöksinen mies. Naisia käy naimassa useamman kerran vaikka kaluni on monelle "liian" pieni. Ehkä kyse ei olekaan sitten kalun koosta vaan jostain aivan muusta. Naisia käy sen verta, että pystyn onneksi valitsemaan tiukkapilluisimmat vakkareiksi, synnynttäneitä naisia en mielellään lähesty siinämielessä. Luulisin, että isolle olisi kysyntää ihan samalla tavalla kuin pienelle.

      Onko ulkonäkösi siisti? Tiedätkö haisetko jotenkin pahalle jota et itse huomaa (esim. hengitys)? Oletko ollut huonokäytöksinen?

    • Ihmettelen

      Olen siisti ja urheilullinen mies, en polta tupakkaa enkä juo viinaa, pidän myös suuhygieniastani hyvää huolta. Mielestäni kohtelen naisia hyvin ja myös arvostan heitä. En enää ymmärrä mistä on kyse, en tosin ole kovin puhelias ja sanavalmis, ehkä en sitten ole kovin kiinnostava persoona. Jos kerran ei kelpaa niin olen sitten kelpaamatta.

    • xdffgghh

      Kyllä vähän sellanen renttu äijä ajaa mennen tullen tollaset kiiltokuva pojat

      • Ihmettelen

        Olen entinen alkoholisti


      • raitistakaipaava

        Minkä ikäinen olet?Minä haluaisin sinut.


    • ggggghh

      Alkoholisti on loppuikänsä alkoholisti vaikka ei ottas tippaakaan

    • ajomieseikiirhi

      minulla on 3 vakiovuoroa yh ja naimissa olevaa ja sinkkua, välitöinä hemitän muita jos saa pillua niiltä mutta kuten ylläkin, vältän alatiesynnyttäneitä, sen huomaa eron, pillussa on lihasta ja se lypsää munaa ihan eri tavalla, kun pelkän panemisen takia en niitä naisia tapaa vaan siihen kuuluu muutakin hoitoa

    • raitistakaipaava

      Niin ihmetelen,siksi et ilmeisesti saa,ettet hoksaa asioita tai ole tarpeeksi tarkkaavainen:) Minä ilmoitin jo monta viestiä sitten että haluan seksiä sinulta....raittiilta mieheltä.....kotona kaikki on toisin!

      • Täälläkin ois raitis siisti hemmo tarjolla


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7598
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2832
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2422
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      116
      2139
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1809
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1563
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1426
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1414
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1341
    Aihe