Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

MJ DYNASTIA KUOPIO

PPT12

Puhelinmyynti firma, kellään kokemuksia paikasta?

99

15991

Äänestä

    Vastaukset

    • Minävainmoi

      Ihan huippupaikka voittaa jonkuu pexin/finnactan 6-0! Joka viikko arvotaa pullo ja muutenki oikeesti hyvät kisat, ei mitää "jeeee täs on prinsessalehti sulle tsemii" Perusmyyntii mut niinhän ne kaikki, ainut vaa et vissii pienemmäs firmas riittää kunnon matskuu jokaiselle myyjälle eikä tarvii mitää kuralistoja soittaa.

      • Surkeaa

        Huippupaikkako. Kyllä, sen omistajille, muttei työntekijöille.


      • Anonyymi

        Lopeta huijaaminen. Kuitenkin vaan oot siel duunis tai jotain kun kehtaat sanoa sellaista. Ihan rehdisti olette maksamatta kunnon palkkoja ja yritätte saada työntekijöitä mukaan imaginaarisella tonnin kuukauspalkalla, jota ei koskaan anneta kenellekkään. Ihan oikeasti en ymmärrä miten sua ei hävetä. Yritätte saada ihmisiä tänne töihin parin euron tuntipalkalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta huijaaminen. Kuitenkin vaan oot siel duunis tai jotain kun kehtaat sanoa sellaista. Ihan rehdisti olette maksamatta kunnon palkkoja ja yritätte saada työntekijöitä mukaan imaginaarisella tonnin kuukauspalkalla, jota ei koskaan anneta kenellekkään. Ihan oikeasti en ymmärrä miten sua ei hävetä. Yritätte saada ihmisiä tänne töihin parin euron tuntipalkalla.

        Hei, itselläni alkaa työtä 12.7 oliko se mukamas noin pahaa? Voisitko kertoo enemmän sinun kokemuksesta? Minulle luvattiin ihan sama, mutta minulla on kesäseteli millä sain työtä.


    • Professorius

      Ihan asiallinen yritys. Aika hyvät provisiot (jopa lehdissä) ja yhteneväinen sisustus, ei niinku vihreä sermi, kirkkovene-sermi, sininen sermi jne.

      • Provisiot

        Vitsi, ihanko tosiaan hyvät provision. Surkeat!


      • Jooojooojoo
        Provisiot kirjoitti:

        Vitsi, ihanko tosiaan hyvät provision. Surkeat!

        Joo hyvät palkat, sitte huomasit että kun myyt, niin saat pisteitä.. Kukaan ei kerro peruutuksia, vaikka myyntejä tulee.. Palkassa näkyvät, pistemuodossa...


    • Ei_mitään_uutta

      Frendi oli töissä tuolla. Normimyyjälle tulee 1-2 kauppaa eli 5-20 egee illassa. Takuupalkka n.100e, jos ei saa 5e/tunti ei makseta sitäkään. Eli välttämättä ei saa edes takuupalkkaa eli sit pelkkä provisio pikkuhiluja.

      Soittolistat heittelee tosi paljon. Kaikki pitää soittaa, kun uuden matskun kanssa kitsastellaan. Katopa missä kaikkialla firma pyörii. On siinä miettimistä kelle antaa parhaat matskut.

      Kai noi lehtitalot laittaa uudenkin lafkan soittaa jotain heikompaa materiaalia, ja siis samaa listaa puhelimella moneen kertaan. Uusia työntekijöitä ja pomoja haetaan koko ajan ja edelliset lähtee kun tarttee saada oikeasti liksaakin. Ei se kiva työilmapiiri täytä vatsaa.

      Milloin jokin puhelinfirma tekis jotain oikeasti eri tavalla?

      Tässäkin olis ollu loistava mahis kehittää jotain uutta.

    • Kenen_aloitus

      Kuinkahan paljon näistäkin keskusteluista on firman omistajien kirjoittamia aloituksia ja kommentteja, joilla yritetään saada uusia työntekijöitä?

      Näyttää noi ekat kommentit vähän maksetuilta. ;)

      • Orja

        Nuo kehut tulee omistajilta.


    • myyntireino

      Kävin siellä kesällä pyörähtämässä ja ei se kyllä vakuuttanut. Radio huutaa korvanjuuressa täysillä ja pomoina jotain ihme hiippareita. Työvälineet ja kalusteet ei kyllä vakuuttaneet. Kännyköillä vedettiin paperilistaan. Takuupalkkaa ei ole ja legendaarinen pistejärjestelmä josta ei saa selvää edes kysymällä. Ei paljoa vakuuttanut näin aiempaa kokemusta olevalle.

      • mamal

        Joo olipahan paikka...huh....... hetken siellä minäkin viivähdin ja just ton surkean matskun ja lähes alkeellisten työvälineiden ja työolojen takia häippäsin vähin äänin ja herranjumala mikä meteli tosiaan,radio huutaa niin täysillä,että muut yritykset valittaa,jotka on samassa rakennuksessa,enkä ihmettele yhtään. Mutta onneks ei oo pakko jos ei halua,siis olla siellä töissä


      • siinse
        mamal kirjoitti:

        Joo olipahan paikka...huh....... hetken siellä minäkin viivähdin ja just ton surkean matskun ja lähes alkeellisten työvälineiden ja työolojen takia häippäsin vähin äänin ja herranjumala mikä meteli tosiaan,radio huutaa niin täysillä,että muut yritykset valittaa,jotka on samassa rakennuksessa,enkä ihmettele yhtään. Mutta onneks ei oo pakko jos ei halua,siis olla siellä töissä

        Niiin kesti kuukauden ja siinä


    • Kpoelegent

      Miten tässä firmassa kauppa käy?? ilmeisesti lehtiä myydään? pääseekö hyvin tienaamaan?

      • repalepa

        Ööö...tietokoneethan siellä oli? Ei aina jaksais et kaikki vuodattaa tänne! Ja totuus monesti kaukana...tai väritetty. Kävin haastattelussa, oli lukkokaappia, soittomutterit ja koneet. Kaikki siistiä, hyvän näköstä. Ei pitäs tulla paha mieli...


      • joojoojoooj

        paha mieli tuleekin vasta, kun näkee "kolikot tilillä"


    • MELKEINTYÖTÖN

      On se hyvä että on tällaisia keskustelu palstoja joista saa rehellisen kuvan esim. Ko firmasta. Ku olivat sieltä soitellu myydäkseen jotain mut en vastannu ja rupesin etsimään kenen numero, melkein kiinnostuin ja olin laittamassa hakemusta että menisin kokeilemaan puhelin myyntityötä....

      • Onneksi et mennyt


      • Vihainenäiti

        Nämä houkuttelevat nuoria virheellisesti houkutellen"koulutuspalkalla" jota ei mitenkään voi saada. Kusettavat ja nuori joutuu pahimmillaan ottamaan vippejä vuokraa varten ja elämiseen. Näitä kannattaa välttää!


      • Mikady
        Vihainenäiti kirjoitti:

        Nämä houkuttelevat nuoria virheellisesti houkutellen"koulutuspalkalla" jota ei mitenkään voi saada. Kusettavat ja nuori joutuu pahimmillaan ottamaan vippejä vuokraa varten ja elämiseen. Näitä kannattaa välttää!

        Juuri näin, kusettavat kaikintavoin päi naamaa, eikä todellakaan luotettava firma. Takuupalkan lupaavat, jota ei koskaan saa, matsku on täyttä paskaa ja kauppa ei käy koittakaa nuoret välttää tollasta paskaa ja etsikää jotain muuta.


    • Huhhuhhhu

      Joo kävin pyörähtää ja ei tosiaa jääny huvä kuva

    • Jeppuu

      Ihme pulju... hyville tyypeille hyvät listat ja huonoille ihan randomi aineistot :D pomo on aika jännä persoona. Puhuu paljon mutta mitä oon kuullu pitempään talossa olleilta nii mitään ei tapahu.

      • Tyggi0000

        Jos tuhlaat ni et tuhlaa ainakaa mun matskuja!!! :D Joku tekee tonnin jo joku zirran...hmm...


    • Meikäläinenvaan40100

      Kiva paikka ja olen töissä edelleen :) Pakko vaan kommentoida kun huomasin, että aika paljon kuraa myös aiheetta kirjotetaan. Eikä oo mikään maksettu mainos :D

      • Meikäläinenvaan40100

        AINIIN JA JOS JOKU SIELLÄ LUULEE ETTÄ TYÖAIKANA KIRJOTTELEN NI SAIN TAVOTTEEN JO TÄYTEE :D Ei kaikki tykkää kaikesta mut oikeesti parempaa paikkaa saatte puhmyynnistä ettiä!! Siinä kaikille epäluulosille!!!


      • Työtäetsimässä

        Saanko kysyä miten tämä paikka on parempi kuin muut paikat?


      • nasu1995

        Juu ihan hyvä työporukkq ja ilmapiirissä ei mitään vikaa, mutta kusetustahan tääki paikka sit on. Tosiaan listoja valikoidaan ihan ihmeellisesti kaikille ei ole samoja mahdollisuuksia samantasosiin provikoihin. Ja takuu palkkalle hirveesti ehtoja vaikka sitä hehkutellaan työpaikka ilmoituksessa yms. Mutta ei tästä sais työlleen vastinetta rahallisesti. Paskanmaku jää suuhun :(


      • Kookookooo

        Joo huomadin tosiaan saman. Jotkut soittaa päivästä toiseen paskoja soittolistoja ja jotkut saa "varmat" aineistot. Ja puhetta tuntuu olevan pomolla paljon, tekoja ei yhtään. Palkanmaksuissa häikkää ja palkintoja lupaillaan mutta niiden saaminen onkin sitten vähän työntakana. Toki jonkun suklaapatukan saa yleensä heti... Ihmettelen vaan miten pomo on saanut sellasn naisen itelleen :D


      • Työtäetsimässä kirjoitti:

        Saanko kysyä miten tämä paikka on parempi kuin muut paikat?

        Elä ihmeessä laita ittees tohon huijausfirmaan


    • huiputettu

      Suosittelen kaikkia kiertämään kyseisen puljun kaukaa, sillä lupailevat vaikka mitä mutta mitään ei tapahdu. Palkat ja palkinnot jätetään maksamatta, listat aivan täyttä paskaa. Ei enään ikinä puhelinmyyntiin.

      • 32311

        no huhhuh


      • JanipetteriHuurainen

        Tämä aivan totta!! Takuupalkat yms ihan huijausta


    • mattimaijameikäläinen

      Kylläpä jollaa on jääny hampaan koloon. Olin tuolla hommissa ja lopetin, koska en pärjänny. Mut paikas ei ole mitään vikaa ja porukka teki älyttömästi kauppaa (paitsi minä, mutta lumoutuneena katoin muita). Minusta ei tälläseen työhön ole, enkä esim oo tykänny olla kaupankassallakaa töissä luonteestani johtuen. Mut pitäkää lippu korkeella, ootte huippuja!!! :D ja näin kyllä omin silmin kun voittajat sai palkinnot ihan heti, usein ottaa jo siitä taululta ku rajat oli täynnä

    • MattiMaijjameiksi

      Kylläpä jollaa on jääny hampaan koloon. Olin tuolla hommissa ja lopetin, koska en pärjänny. Mut paikas ei ole mitään vikaa ja porukka teki älyttömästi kauppaa (paitsi minä, mutta lumoutuneena katoin muita). Minusta ei tälläseen työhön ole, enkä esim oo tykänny olla kaupankassallakaa töissä luonteestani johtuen. Mut pitäkää lippu korkeella, ootte huippuja!!! :D ja näin kyllä omin silmin kun voittajat sai palkinnot ihan heti, usein ottaa jo siitä taululta kun rajat oli täynnä

    • 401000

      Noh kyllähän sitä 2kk lehti jaksoja saa myytyä. Niistä jäääkin sitten se 4e käteen. Saa aika huolella naputella että pääsee tienaamaan. Kyllä itelläkin kauppa kävi pitemmissäkin jaksoissa hyvin mutta ei se jostain syystä palkassa näkynyt. Peruutukset olisi ollut kiva nähdä itse yms. Jäi tunne että tuli huijatuksi

    • Kaula_Poimuniemi

      Joo-o.... Musiikki huutaa ihan sika kovalla, myös muuallakin kuin kuopion pisteellä. Vissiin firman "juttu" oikein. Asiakkaat kyselee, että mistä ihmeestä soitan kun kuuluu niin kauhea mökä. Selitäppä siinä sitten jotakin. Työvälineet hyvät ja perus puhelinmyynti duunia. Ainut vaan mikä riipii on toi musa. Vaikee keskittyy ja saada äänensä kuulumaan. Kuormittaa siis ääntä paljon enempi kuin myynti hiljaisella toimistolla. Jos musa ei haittaa niin dynastia on silloin hyvä paikka, mut jos haittaa, kannattaa hakeutua muuhun lafkaan.

      • jere401

        no huhhuh


    • ettäniin

      Ihan hyvä työpaikka jos tekee koulun tai jonkin muun ohella. Kokopäivätyönä ei kannata. Mukavat pomot on mutta työ itsessään ei ole nautintoa.

      • Semmostajuuettä

        Telemarkkinoinnissa kannattaa olla sovitellulla päivärahalla/muulla vastaavalla, koska työvoimatoimisto ei hiillosta niskaan, mutta paras taloudellinen hyöty. En siis ole ko. firmassa töissä, mutta yleisesti vinkkinä tai näkökulmana. Monesti saa myös niin pienen veroprosentin, että JOS ois kokopäivätyössä niin palkan pitäisi olla oikeesti aika pitkälle yli 2000 euroa kuussa, että tavallaan kaiken jälkeen jäi "sama summa" (siis verojen, vuokran yms jälkeen) käteen, minkä sitten käyttää loppuelämiseen.


      • Jessssssse

        Ja opiskelujen ohessa niin miks ei. Mutta täyspäiväsenä ei pienintäkään järkeä.


    • 393020

      Itse kyseisessä firmassa pyörähtäneenä en pysty ymmärtämään miten aloitteleva puhelinmyyjä voi saada takuupalkan vaatimukset ensimmäisellä viikolla täyteen

      • Opiskelijs

        Ei saakkaan. Vaan muutaman kympin ekana viikkona palkaksi pakollisesta 40 tunnin työviikosta.


    • Voijumataas

      "Annamme sinulle jopa 1125euron takuupalkan ja lisäksi 500euroa taloontulo bonusta" hahahahahah. Takuu palkan saa jos myy tietyn määrän ja se on aika vaikee saada ainakaan ekoina kuukausina täyteen. Hyvä takuupalkka. 500e saa 3kk päästä jos olet tehnyt täyttä päivää että tunnit tulee täyteen (osa-aikasena ei onnistu) ja myynyt tarpeeksi. Hyviä booonuksia :D

      • naminamiiiiiii

        Jestas, koen ehdot _aika_ maltillisiksi, mutta meikäläiselle ei toki ole homma eikä mikään tehä ekaa viikkoa parin kaupan päivä keskiarvolla (varsinkin ku tähtään joka päivä 10 kauppaa). Oon viihtyny ja ne ketkä ei opi myymää ni itkekää äitinne helmaan, suomi24 ei lohduta tai sit kannattaa hakeutua eri osastolle täällä :D:DD Ja taloontulo bonarit maksellaan osissa "jos olet tehny täyttä päivää" hahahaha kukas nyt ei tekis täyttä päivää? Ei terrrveeeeee:DD osapäiväsillä näytti ihan olevan oma pienempi bonari mol.fi osotteessa (mistä ei sinulle ehkä löydy mitään, koska kaikissa paikoissa varmaan tehää sitä täyttä päivää). Toivotan onnea tulevaisuuteen, vaikutat olevan tosi hyvä tyyppi <3<3 Loppuun lisätään vielä, että BONUS yleensä on palkinto jostain siis hyvästä työstä, tai hyvästä myymisestä. Kai pyysit suosituksia?


    • superpettynyt

      Lupaillaan liikoja tosta takuu palkasta . Yksin sain soittaa pikkupakettia ja huonompaa listaa. Usko meni yritykseen. Vastaus vain "ei voida auttaa sua"😂😂😂😂siis uskomaan yritykseen. Kohta pois

    • PalkkaPanostuksenMukaan

      "Jestas, koen ehdot _aika_ maltillisiksi, mutta meikäläiselle ei toki ole homma eikä mikään tehä ekaa viikkoa parin kaupan päivä keskiarvolla (varsinkin ku tähtään joka päivä 10 kauppaa). Oon viihtyny ja ne ketkä ei opi myymää ni itkekää äitinne helmaan, suomi24 ei lohduta tai sit kannattaa hakeutua eri osastolle täällä :D:DD Ja taloontulo bonarit maksellaan osissa "jos olet tehny täyttä päivää" hahahaha kukas nyt ei tekis täyttä päivää? Ei terrrveeeeee:DD osapäiväsillä näytti ihan olevan oma pienempi bonari mol.fi osotteessa (mistä ei sinulle ehkä löydy mitään, koska kaikissa paikoissa varmaan tehää sitä täyttä päivää). Toivotan onnea tulevaisuuteen, vaikutat olevan tosi hyvä tyyppi <3<3 Loppuun lisätään vielä, että BONUS yleensä on palkinto jostain siis hyvästä työstä, tai hyvästä myymisestä. Kai pyysit suosituksia?"


      Heh. Näinpä. Kyllä riittää paskanjauhajia ja toki näitä joille palkaa pitäis maksaa tekemättä mitään. Missä duunissa saa rahaa tekemättä mitään? Olen itse ollut telemarkkinointi alalla useassa eri paikassa ja tiedän että tavoitteiden ja bonuksien saavuttamaksi pitää tehdä töitä, ja sitä kautta saa rahaakin huomattavasti sitten enempi. Jos ei homma kiinnosta tai ei osaa niin tuskin kannattaa moisia bonuksia ja takuupalkkoja lähteä tavoitteleen. Sama se missä on töissä, niin joka paikassa pitää tehdä RAHAN eteen TÖITÄ! Näin se on. Olen ollut kaikissa yllämainituissa töissä ja eniten tykkäsin Dynastiasta. Reilua ja rentoa menoa omasta mielestä. Helpointa oli rahaa tehä Dynastiassa. Hyvät provikat

      • eienääikinä

        Itse taas olen ollut kilpailijoilla, joissa takuupalkan ehdot kerrotaan selvästi haastattelussa. Tuolla lukee pienellä sopparissa, eikä vastaava mitään maininnut. Syöhän se motivaatiota jos ei ole samat mahikset provikkaan ja listoihin kaikilla.

        Myös tilat muualla paremmat. Kyllä mulla kauppa on muualla käynyt.Tilinauhakin ja verokortti tuli viikon myöhässä, kun lopetin ja vaihdoin firmaa.


      • pitkänlinjankonkari

        Ei varmasti oo samat mahikset kaikilla, koska jotkut osaa myydä ja jotkut ei opi vaikka mitä koittaisi.Siinäkään ei ole mitään pahaa, mutta ei pidä ryhtyä sotatoimiin sen vuoksi. Mihin tämäkin maa on menossa tällä menolla, mietin vaan, kun kaikki lopettaa heti alkuunsa, kirjoittaa nimen paperiin ymmärtämättä yhtään mitään tai luulee, että (etenkin myynnissä) palkka tulee istumalla, muka-työskentelemällä ja niin edespäin. Jos yrityksellä on takuupalkka, pohjapalkka, kiinteä tuntipalkka, niin yritys kyllä laittaa huonot työntekijät pois koska muuten yritys maksaa tyhjästä ja menettää kannattavuutensa. Sitä aina tietysti voi tietysti itkeä, että vika on työnantajassa, tai työkaverissa, tai missä tahansa. Huonossa istumatuolissa. Kunhan vika ei ole itsessäsi, se on pahinta myöntää.

        Näin itsenäisyyspäivän alla kannattaa tehdä reipas asennekorjaus ja ryhdistäytyä! Kyllä te nuoret vielä jotain tulette saavuttamaan!

        Kommenttini ei ole tarkoitettu pelkästään sinulle, vaan yleisesti kaikille tällä palstalla kirjoitteleville.


      • eienääikinä

        Sanon vaan että itse lähdin omasta tahdosta tästä firmasta pois . Ehkä ei ollut mun paikka. Muualla pärjäsin paremmin ja olen nytkin onnellisena kilpailijalla. Huom myös tässä paikassa on takuupalkka ja ehdot sille. Mutta ne kerrottiin rehellisesti jo haastattelussa. Omaa työaikaa ja myyntiä on helppo seurata koneelta tuolla.

        Olen ollut kolmessa puhelinmyynti firmassa, ja dynastia on pettymys. Muissa firmoissa palkkaus kyllä selitettiin , eikä annettu vain lappua.


    • Huijari-firma

      En tajua, mitä järkeä on kusettaa uusia työntekijöitä töihin.

      Olisi fiksumpaa yrittää kohdella nykyisiä paremmin, niin ei tarttis hakee koko ajan uusia. Tääkin työpaikkailmoitus on ihan täyttä paskaa. Sama teksti ollut jo vuosia, ja täältä tän keskustelun kommenteista voi lukea totuuden.

      Duunitorin työpaikkailmoitus:

      Meillä on kivaa olla töissä ja loistava työilmapiiri (olemmekin saaneet tästä paljon kehuja!) ja kaikki auttavat toinen toisiaan. Hyvät kisat ja mukavat palkinnot tuovat kivaa lisää päivittäiseen työhön! Meillä ei siis tätä työtä tarvitse jännittää, olemme saaneet hyvään vauhtiin täällä sellaisiakin, jotka muualla eivät ole pärjänneet ihan yhtä hyvin. Riittää, että tulet avoimin mielin ja valmiina oppimaan uutta.

      Kyllä tosta voi lukea, että hakevat uusia, kokemattomia huijattavia.

      Eli kokeneet, hyvät puhelinmyyjät lähtee muualle. Onpa loistava työilmapiiri, kun huomaa, että takuupalkkaa ei maksetakaan ihme sääntöjen perusteella. Eli toi takuupalkka on vaan huijausta ja keino yrittää saada joku onneton tulemaan töihin viilattavaksi linssiin.

      Jos myyt tarpeeksi, et tartte takuupalkkaa. Jos et myy, et saa takuupalkkaa, kun et täytä jotain ihme-ehtoa sille. Eli sitä ei saa sit oikeasti kukaan.

      Työpaikkailmoitus on huijausta.

      • Vihainenäiti

        Vihainen äiti komppaa tätä. Velkakierteseen joudut jos tämän firman "palkanmaksuun" luotat!


    • Ihan huijausfirma. Kusettavat työntekijöitä oikein kunnolla sanoivat te toimistosta että paikasta tullut paljon valituksia Ei kannata mennä edes kokeilemaan ilmeisesti joutuu Mustalle Listalle

    • Pena_75

      Minulle taas TE toimisto kertoi Buusterin ja Finnactan työntekijöiden valittaneen heille. M&J Dynastiaa suosittelivat minulle ja sielä myös alotin työni. Hämmästelen näitä kirjotuksia kun itse yllätyin kuinka hyvin omalla kohdalla kaikki mennyt. 2kk töissä jo olleena kauppakin käy ja tilit tulevat oikeen. Missään ei oo mua kusetettu. Minun mielestä täyttä paskaa täälä kirjotetaan. Kilpailijoiden maksamia kirjottelijoita tai muita kateellisia.

    • Ujjohdflk

      Buusteri myytiin ja surkeesti menee. Finnactalla ei makseta yhtään mitään jos vertaa M&J Dynastiaan. Tällä alalla jos vielä jatkan niin pysyn ilomielin Dynastialla! Palkinnot hyviä ja kaikessa voi saavuttaa edellä mainitut tavoitteet helposti. Itestä kii!

    • Ujjohdflk

      Suosittelen! Kannattaa liittyä voittajiin!

      • Voittajako

        Oletko omistaja? Kuka oikeasti kokee olevansa Dynastian kaltaisessa firmassa voittaja? Haloo, miten pienellä palkalla oikeasti koet olevasi voittaja?


    • jorma59292

      Tiistain kunniaksi startattiin loppuvuoden kestävä "välipäivät"kisa!
      Palkintoina mm. arvokkaita koruja, PowerBank latureita, keraamisia veitsiä! <- huutonaurua :D A-lehtien krääsää palkintoina :DD

      kovat on palkinnot :D

      ei muuten oo takuupalkka täällä, nimittäi jos et myy nii et saa takuupalkkaa :D

      • Finnakne

        Ilomielin ottaisin mielummin vastaan esineitä tai tavaroita kuin hikisiä lehtiä mitä muualla saa. Buusterissa viimeistä päivää töissä. Finnaknetkin kokeiltu ( ei kiitos). Dynastia kutsuu.!


      • 172442

        taitaa pomo kirjotella siellä :D finnactat, dynastiat, buusterit on ny aivan paskaa. On olemassa paljon parempia firmoja


      • nimistäverrata

        Kyllä buusterillakin saa tavaralahjoja. Samoin kuin pasilla. MolemmAt paikat voittaa tän


    • Jape20

      En suosittele kellekkää, yrittivät kusettaa palkassa.

    • Netti_on_petollinen

      Terveisiä entiseltä työntekijältä. Tienaan nyt keskimäärin 30e/tunti muualla. Tuolla keskituntipalkka jäi alle 10e/h, joskus jopa alle 5e/tunti.

      Olen pätevä, useita alan koulutuksia saanut, ja useita vuosia alalla työskennellyt. Tämä on ainoa yritys useista työnantajistani, joka huijasi lähes kaikessa.

      Onneksi myös te-toimisto on tietoinen firman toiminnasta.

      Jutut siitä, ettei jotkut soveltuisi noihin töihin tai miten loistava työpaikka on kyseessä, ovat varmasti firman omistajien kirjoittamia, kuten ekat kommentitkin. Hyvä yritys mainostaa firmaa ja saada uusia työntekijöitä netissä kaatui siihen, että totuus firmasta paljastuu. Eli kävikin ihan päinvastoin.

      Tsemppiä kaikille, jotka ovat pettyneet tässä firmassa! Ei kannata ottaa itseen, jos myynti ei tuolla suju. Ei ole aina itsestä kiinni, jos ei pärjää.

      • Jebajeeh

        Hienoa, onnittelut sinulle! Mulla on tuttuja töissä tässä kuuluisassa TE-toimistossa ja ihan hölynpölyä koko "ovat tietoisia"-asia. Päinvastoin! Jos itse maksaisin sinulle 30e/h, niin arvostaisin kyllä sitä että olet n.kello 11 täällä kirjoittelemassa ;) Dynastia on paras paikka missä olen ollu töissä (voi harmi ettet ole enään täällä)! Mutta kuten kirjoitit, tsemppiä kaikille (myös sinulle, joka täällä koitat mustamaalata)


      • Parastelemarkkinointi

        Oon just avaamassa toimistoa kuopijjoon ja toimin ko alalla. Nauran kaikkien edellä mainitut palkat suohon. Sillä jo muutaman viikon koulutella 5 hengen porukalle pystyimme maksamaan n. 40€/h ja plus pohjapalkka viel päälle. Tulemme maksamaan palkkaa työntekijöille ihan puhtaan peruspalkka 10€/h provisio. Meillä riittää tuotteita hyvien diilien ansiosta. Meillä on uusi lähestymistapa touhuun sillä maksamme jo pelkästä soittelusta, tulosta ei ole pakko tulla, sillä asiakasyritys maksaa meille myös soitetuitten puheluiden määrän mukaan. Omistajat ovat varaikkaita ja kokeneita kehäkettuja jo yli 40v kokemuksella alalla. Olemme sijoittaneet sen verran hulppeasti rahaa että meillä on varaa mennä muutama vuosi reippaasti tappion puolellakin. Yhdessä olemme sopineet , että maksamme aloittaville ja sittemmin koulutetuille kaiken sen rahan mitä jää kiinteiden kulujen jälkeen viivan alle. Homma on omistajistakin sen verran kivvoo et voidaan itellemmekin vuosi pari olla palkkaa maksamatta lainkaan, kun talkoilla sitä joka tapauksessa painetaan 8h jälkeen talkoilla kellon ympäri. Saimme vipuvoimaarahoja eeuulta sekä starttirahaa sen verran paljon että kyetään ostamaan viimeisen päälle kovat soittovehkeet, toimistopöydät, tuolit ja kannettavat apple tietokoneet. Toimistot tulee olemaan myös avarimmat ja valoisimmat mitä kilpailijoilla ei taatusti ole. Laitetaan myyntitiimi kuntoon tuota pikaa.


      • hahahahah

        Saankohan kysyä että mitähän vittua jäbä jauhaa?:D:D tommosen puljun minäkin haluun nähä:D:D


      • toimistotyttönen

        Minkäkin haluan 30€/h kun täällä kirjottelen. Pitää tiedustella, jos joku Dynastian kilpailijoista maksais kun morkkaan sitä aiheettomasti. :)

        Huvittuneena näitä saa lukea. Miten te jaksatte aikaa käyttää moiseen? Onneksi itellä on toimistotöissä kiinteä kuukausipalkkaus.


    • miukumauku79

      Ouluun avataan uusi toimisto? Onko tietoa mihin päin Oulua avataan? Aattelin hakea töihin.

    • jykä_88

      Näytti olevan asemakadulle. Kaveri haki sinne töihin.

      • piukkuujapaukkuu

        Oli muuten mahtijäbä siellä! Kyllä! :D


    • Mies222222222

      Luin itsekkin tuon ilmoituksen ja jos en ihan väärin lukenut, niin sen tonninkin saa vasta 2kk työskentelyn jälkeen eli ei hyvä päivää mikä firma!

      • Pocahontas00

        kävin haastattelussa ja olen ainakin tällä hetkellä eri mieltä näiden kommenttien kanssa, koska tuo summa on niinsanottu turva (kaupoissakin oon ollu pari 3 viikkoa parilla sadalla eurolla eli sama asia) mut tietysti summa ei jää tohon ku oppii saamaan kauppoja myydyiksi. näytti siltä et kauppa kävi hyvin ja hyvin oli porukkaa, et tuskin nyt kaikkia aina vaan kusetetaan. =) voin sitte kesän jälkeen tulla avautuu jos kävi huonosti, mut tuskin ku kaikki kyl selitettiin mulle tosi selväst


      • Lue_nää_sivut

        Vastuullinen kesäduuni - työnantaja ????!!! ;)

        Tosin ne sitoutuu maksaa kelvollista palkkaa. Oli varmaan unohtunut M&J Dynastialta. :) Ks. kesaduuni.org

        Suosittelen yllä mainittua sivustoa kaikille kesätyöntekijöille.


    • jari7697

      mitä ajanvarausta on? mikä tuote

      • huhuilijahuhhuu

        HUHHHUU?!


    • viime_kesän_työntekijä

      Jos jotkut kesätyötä etsivät eksyy tälle sivulle, niin heille kerrottakoon että ei välttämättä kannata. Voi tietysti olla että nykyään maksetaan reilua palkkaa, mutta minun aikanani ei. Luvattua takuupalkkaa ei makseta, mikäli tietty myyntimäärä ei ylity (ei ole helppo tavoite). Suosittelen siis hakemaan muuallekin, mutta jos tuonne päädytte niin varmistakaa että takuupalkka maksetaan varmasti. Jos on edes pieniä vaatimuksia takuupalkan saamiselle niin jättäkää menemättä.

      • tervonjussi

        kuultu juuri, että mikäli ei tee neljää kauppaa päivään, niin ei saa ollenkaan takuupalkkaa. Reilumeininki! Suosittelen siis jättämään tämän puljun suosiolla välistä.


      • Kikkeliskokkelis163733

        Minkäs sille tekee ettet pysty myymään ite oon kyseises firmas ja palkat tulee just niiku pitää ja ite rummuttelen 8-20kauppaa päivä.. et toi neljä on ihan liia helppo se tulee jo ekas tunnis


    • Ilmaiseksiko

      Firma, jonka työsopimuksesta ei saa selvää. Lupaa takuupalkka, mutta se ei pidäkään paikkaansa. Palkkiosysteemit aivan epäselvät. Kaveri pääsi palkkaan, joka vastaa paria euroa tunti.

    • casper1

      Minäki olin Dynastialla töissä. Lupasivat ekalta kuukaudelta 1000 e koulutuspalkkaa.
      Kun tuli tilipäivä sain vain 200 euroo. En suosittele kellekkään sitä paikkaa

    • Raippaksta

      Joo siis ekan kerran kun menin haastatteluun niin itse mika oli paialla lupamassa 300€rakuupalkka ilman mitään ehtoja(menin siis osaihan aikaiseksi) nohh sitten ku soppari piti kirjoitttaa nii tulii kauheesti vaatimuksia et pitää myyä tietyn verran et saa esimajattelemaan sen takuu palkan. Täyttä kusetusta. Tähän firmaan ei missään nimessa kannata luottaa eikä mennää töihin, toimistossa musiikkii huutaa aivan liian kovaa ja näi. Paskaa mikä paskaa.

    • Nipsutin35

      Ite onnistuin ajatuksissani heittämään M&J Dynastia Jyväskylään kesätyöhakemuksen

    • Eienäänikinä

      Kävin jokuaika sitten haastattelussa ja jo siinä vaiheessa tajusin et nyt kusetetaa hakijoita 100-0. Ja kun luin nämä niin voin vaan suositella ettei tänne hae kukaan töihin..

    • Anonyymi

      Jos menee tuonne kesätöihin, voiko sieltä ottaa loparit milloin vain ja lähteä vain pois ilman sen kummempia perusteluja?

      • Anonyymi

        Kyllä, itse näin tein


      • Anonyymi

        Hyvä! Kiitos vastauksestasi!


    • Anonyymi

      Olin töissä täällä kuukauden sain 80€ palkkaa koko ajalta. Huijausta koko paikka.

    • Anonyymi

      Itse olin töissä jyväskylän puodissa ja ei kyllä ollut sellainen kuin työilmoituksessa sanottiin. Ei tullut takuupalkkaa ellei juurikin täytä näitä ihme ehtoja, joihin kuului mm
      asiakkaiden peruutukset eikä niitäkään sitten kerrottu missään. Itse toimisto haisi pahalle ja oli muutenkin rähjäinen, esimerkkinä toimistotuolini veteli viimeisiään. Äänikin lähti kun joutui kuuntelemaan kokopäivän ysäri "hittejä" ja sen takia asiakkaalle täytyi melkeinpä huutaa. En suosittele kenellekkään paikkaa, nimittäin paljon parempiakin löytyy. Palkkakin perustuu pelkkään provikkaan.

    • Anonyymi

      LUKEKAA työsopimus kunnolla, oikeasti. Muuta en sano kuin tuon.

    • Anonyymi

      narinari turhasta valitusta
      ketään ei kiinnosta nykyään tehdä töitä

    • Anonyymi

      ÄLKÄÄ MISSÄÄN NIMESSÄ MENKÖ SINNE TÖIHIN!!!

      Ite oon siellä nyt työntekijä ja otan kohta loparit. Mun on pitänyt joka kerta soittaa pomolla palkoista, kun aina onnistuvat maksamaan alle sopparin ja näin tekevät kaikille opiskelijoille vissiin.

      Sun pitää sitten ite soitta niille ja alkaa sovittelee jokaikisen euron, että "huomaavatkin" että maksoivat 3 kertaa putkeen alle puolet sovitusta palkasta. Oon kyllä kuullut muiltakin huonoja kokemuksia täältä, ja vaikka lupaavatkin aloittelijoille sen 1000e takuupalkan, niin sen sit saa vaan jos tekee 8h.15min joka päivä 2päivää kuukaudessa jotain 10h. Yrittävät kaiken maailman kikkoja palkanmaksussa, että onnistuvatkin maksaa paljon vähemmän kuin mitä lupaavat.

      Ja sun pitäisi tehdä jotain 6 kauppaa päivässä että voit edes vittu tehdä yli sen 1000e/kk takuupalkan. Ja se on käytännössä mahdotonta kun porukka tekee keskimäärin sen 1-3 kauppaa ja hyvänä päivänä ehkä edes 5. Rekrytointiprosessi on yksi iso huijaus. Siellähän väitetään selvinpäin, että tehdään se 5 kauppaa helposti päivittäin ja että tienataan jotain 1500e kuussa sen ansiosta.

      Ei missään nimessä tienata senttiäkään yli sen 1000e. Olet onnekas saamaan edes ton 1000e takuupalkan täältä. Eli oot duunis jotain 6-7e/h tuntipalkal ja myös pitää saada kaiken maailman turhia edellytyksiä sitä varten täyteen esim. soittoajan asiakkaan kanssa pitää olla vähintään 35%, mutta kone pyörii sen 15min ilman vastausta miltään asiakkaalta. Ja tientenkin kun tuleekin vastaus niin suurimmaksi osaksi laitetaan puhelinmyyjälle muutenkin suoraan kiinni. Että tsemppiä edes tohon 1000e xD...

    • Anonyymi

      Työhaastattelu mukava ja selkeä. Sen jälkeen vaan paskaa koko eka viikko :D

      • Anonyymi

        Ou nou. Olin itekki työhaastattelussa ja oon menossa sinne kesätöihin. Onkoha tää virhe D:


    • Anonyymi

      kauhea paikka

    • Anonyymi

      Kannattaa välttää kuin ruttoa.
      Ongelmia työaikojen, palkan saamisen, palkan perusteena olevan pisteiden laskun, perehdytyksen ja johtamistyön kanssa (lukioikäisiä esimiesasemassa).

      Rekrytointivaiheessa luvattu yhtä sun toista, mutta todellakaan ei ole toteutunut se mitä luvattu.

      Suoraselkäistä, oikeudenmukaista tai rehellistä toimintaa turha odottaa. Ei kannata hukata aikaansa täällä - vain todetakseen ettei palkkaa tehdystä työstä saa kuin 0-20 euroa päivältä, 8-10 tunnin kovasta työstä.

    • Anonyymi

      Huippu paikka, mukavia ihmisiä talo täynnä. Ja palkkaa kyllä saa mukavasti kuhan itellä on asenne kohillaan

    Ketjusta on poistettu 46 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2485
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2183
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1847
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1621
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1575
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1528
    8. 63
      1415
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      93
      1336
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe