Terapioista

eikiitos_

Lyhyesti ja ytimekkäästi - älkää KOSKAAN hakeutuko mihinkään terapiaan psykiatrien manipuloitavaksi, ei kognitiiviseen eikä varsinkaan psykoanalyyttiseen. Miksi varoitan?

14

133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fheskjlöd

terapia loppuu siihen kun terapeutti suuttuu koska ei oo saanut tahtoaan lävitse ts.pystynyt manipuloimaan asiakastaan oman tahtonsa alaisuuteen jolloin tuntee epäonnistuneensa ihmisenä

• terapiantarpeessalol

Anteeksi kun olen niin empaattinen ja sinä terapeuttini olet niin epäonnistunut asiakkaasi manipuloinnissa, pahaa tekee katsella kun ironisesti yrität hypnotisoida mut pillerinvetäjäksi.

• Manipuloittautuminen

Tätä minäkin olen aina ihmetellyt. Miksi joskun satunnaisesti valitun ihmisen tahdon mukaisesti eläminen ja päänsä manipuloittaminen olisi terveellistä.
      Ei auta ainakaan, jos ongelmana on se, että on tullut elämässään manipuloiduksi.

• Yllä_taas

"Aspergerinfo" nimimerkillä "eikiitos_" tänään sunnuntaina 5.11.2015 klo 15:10 aloitti taas typerääkin typerämmän ketjun, ikään kuin hänellä olisi mitään kokemusta mistään terapioista tai vastaavanlaisesta aivomanipulaatiosta.

• liian_terve

Ei ole terapeutteihin luottamista. Hymistellään mukana, mutta kun jotain konkreettista apua pyydetään sulkeutuvat kaikki. Ei saa lausuntoa edes toimeentuloa varten...

• infoomena

mutta mitä ihmettä kuinka monet haksahtavat maksamaan pahan tiedon omenista kun täältä saa makeempia ilmaiseksi

• jjhhgkjfktugftuf

Mitäs jos antaisit ihmisten luoda oman käsityksensä asioista.

• Aspergerinfo

Minä olen luonut oman käsitykseni, kuten tässä ketjussa varmasti joku muukin, omakohtaisiin kokemuksiini perustuen siitä, ettei psykoterapeuttisin keinoin ole minua osattu juurikaan millään tavoin auttaa. Tämä on siis vain minun oma kokemukseni. En muodosta käsityksiä mistään asioista, ennen kuin ne itse koen henkilökohtaisesti. Myöskään psykiatrian poliklinikoilta en ole saanut silloin joskus kun olen sieltä yrittänyt hakea tukea, yhtään minkäänlaista apua, vointini on joka kerta pahentunut, sillä noissa paikoissa ei ole ammattitaitoista henkilökuntaa. Minulla on antaa vaikka kuinka paljon omakohtaisiin kokemuksiini perustuvaa faktaa aiheesta. Sekä tuttavieni luvalla, myös heidän samankaltaisista kokemuksistaan koskien julkista terveydenhuoltoa. En sairasta mitään mielisairautta, ei ole diagnoosia persoonallisuushäiriöistä, olen lähes lääkeresistetti lisäksi, olen kokenut masennukseni johtuvan ulkoisista tekijöistä 95 prosenttisesti. Tämän havainnon tein jo lapsena. Ainut mitä tarvitsen on ymmärrys erityispiirteistöäni kohtaan, joka vaikeuttaa jokapäiväistä elämääni muiden ihmisten parissa. Se ei näy ulospäin, useat tahtoisivat olla ystäviäni ja tutustua minuun, minun on kuitenkin todella vaikea luottaa kaiken kokemani jälkeen ihmisiin yleensäkään enää kovinkaan paljoa.

• yjttyiriooo

Ja juuri sitä ymmärrystä ei saa mistään.
        Harmittaa, että koskaan yritinkään, olo vaan huononi,

• Aspergerinfofani

Kiitos Aspergerinfolle (ke:lle) aloituksesta. Summa summarum; autismin kirjon ihmisiä ei ole mahdollista psykoterapeuttisin keinoin auttaa, koska psykoterapiat, olipa mikä tahansa suuntaus kyseessä, perustuvat ihmisten manipulaatioon. Koska ihminen on yksilö, jokainen omanlaisensa, ei ole yhtä, kahta eikä sataa oikeata tapaa "auttaa" psykiatrisin keinoin ketään. Neuro PSYKIATRISETkin "auttamismallit" ovat jo kauan olleet tarkkailun alla.

t. neurologi/biologi/fyysikko/kemisti -info

• ljhgfhjklöä

Itselläni on ongelma manipulaation tuloksena, mistään siihen ei apua saa, kun koko manipulaatio on varmaan sananakin tabu. Eikä sovi kritsoida kun kaikki manipuloijat tarkoittavat vain hyvää.

• kehari

Onko kenelläkään kokemusta akupunktiosta?

• Aspergerinfo

Minkälaisia oireita sinulla on, mihin tahtoisit helpotusta?

• kehari

on tämä päävamma

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      69
      3804
    2. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      88
      3189
    3. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      100
      2441
    4. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      15
      1659
    5. Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä

Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m
      Ikävä
      70
      1428
    6. Mikä tekee naisesta

Seksikkään ja viehättävän? Entä miehestä?
      Ikävä
      98
      1300
    7. Varusmiehen kuolema

Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä
      Kajaani
      50
      1246
    8. Mitä ajattelet rakkaastasi tällähetkellä?

Itse haluaisin jo hänen viereen..
      Ikävä
      51
      1043
    9. Huippu, kaupunki ostaa hotellin

Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä
      Ähtäri
      56
      1040
    10. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      1
      1031
    Aihe