Toivottavasti hallitus hajoaa

saisimmne.nauraa

sitten ehkä uudet vaalit, jos ei muuten selviä. Uudessa hallituksessa sitten todennäköisesti olisivat Kepu,demarit, vihreät ja takiaispuolue hurrien RKP.

Sen jälkeen Rinteen demut olisivat todella paskat housuissa, pitäisi saada jotain aikaan mutta tappeluksi menisi taas, ja päätökset jäisivät jälleen tekemättä - kuten viime kaudella.

Demujen kannatus romahtaisi jälleen totaalisesti, sille tasolle jolle se oikeasti kuuluu. Nämä kannatuslukemat kun ovat pelkkä kupla.

Demarit ovat nykyään täysin paskapuolue, joka ei duunarien asiaa aja.

14

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 16-7

      Persupuolue palaa normaalitilaansa eli pieneksi ja räksyttäväksi oppositiopuolueeksi. Soini ei selviä enää kansanedustajaksi.

      • hehehehehehhee

        Demarien kannatus on kupla.


      • Oenoneeeeeeeeeeeeeeen
        hehehehehehhee kirjoitti:

        Demarien kannatus on kupla.

        Perssujen ei enää edes sitä...


      • hehehehehehhee kirjoitti:

        Demarien kannatus on kupla.

        Persujen kupla on jo puhjennut.

        Siksi persujen pahin painajainen ovat ennenaikaiset vaalit. :D


    • hyvältä_näyttää

      Eihän nyt demareiden todellakaan kannata mennä kepun kanssa samaan hallitukseen.
      Demareiden kannattaa olla nyt oppositiossa vielä kolme ja puoli vuotta kannatustaan kasvattamassa.Niin demareiden kannatusluvut ovat silloin vuonna 2019 huippulukemissa.

      • ghdfhg

        ei kannata mennä eivätkä mene.


    • SoinilleKenkää

      Jos joudutaan uusiin vaaleihin, niin sitä ennen Soinille on annettava potkut puoluejohtajan pallilta, mielummin koko puolueesta. Soinilla ei ole enää jäljellä minkäänlaista uskottavuutta puoluejohtajana.

      • Ei ole myöskään muilla persministereillä. Ei myöskään perskansanedustajilla.

        Jos ja kun tulee uudet vaalit, persuilta katoaa puolet kansanedustajista.


    • Antipersux

      Voisitko kertoa miten persut ovat ajaneet duunareiden asiaa hallituksessa? Siis ihan kokreettisia esimerkkejä, kiitos.

      • sgfdsgf

        voisko joku kertoa miten persut ovat ajaneet yhtään mitään asiaa hallituksessa? lähinnä kepun perässä hiihtäneet kieli kiinni perseessä.


      • Odotellaan-rauhassa

        Ei ole ennätetty tehdä mitään näkyvää. Ei hallitus kaadu tähän ja PS saa vielä aikaan paljon. Olemme ainoa puolue Suomessa joka ajaa oikeasti Suomen asiaa. Joskus siinä saattaa joutua käymään vähän duunarin ja ihan vähän jopa eläkeläisenkin kukkarolla, mutta keskimääräisesti Suomessa on hyvät palkat ja duunari kestää pienen väliaikaisen tulojen alenemisen. Se voi kestää joitakin vuosia, mutta duunari palkitaan sitten kun talous on taas kunnossa.


      • atolki
        sgfdsgf kirjoitti:

        voisko joku kertoa miten persut ovat ajaneet yhtään mitään asiaa hallituksessa? lähinnä kepun perässä hiihtäneet kieli kiinni perseessä.

        yrittävät ajaa työehtosopimuksia alas
        se on persujen päätavoite.
        työministeri adolf pääosassa


      • Antipersux
        Odotellaan-rauhassa kirjoitti:

        Ei ole ennätetty tehdä mitään näkyvää. Ei hallitus kaadu tähän ja PS saa vielä aikaan paljon. Olemme ainoa puolue Suomessa joka ajaa oikeasti Suomen asiaa. Joskus siinä saattaa joutua käymään vähän duunarin ja ihan vähän jopa eläkeläisenkin kukkarolla, mutta keskimääräisesti Suomessa on hyvät palkat ja duunari kestää pienen väliaikaisen tulojen alenemisen. Se voi kestää joitakin vuosia, mutta duunari palkitaan sitten kun talous on taas kunnossa.

        Vai eivtä ole ehtineet? No kerro sitten kuka tai mikä on sen puolue joka on taannut duunareille mahdollisuudet "hyvään palkkaan"? Persut se ei voi olla kuten itse juuri äsken todisti....

        PS. Mitä pannaan vetoa niin sinulta ei tule vastausta.


    • Oenonneeeeeeeeeeeeeeeeen

      Pitäneekö tähän völiin muistuttaa että se puolue joka hyvinvointisuomen rakensi oli demarit... Sehän vasta perssua vituttaisi kun demarit saisivatkin Suomen taas nousuun kun ei ole hankalia oikeistopellejä pilaamassa tulosten tekoa. Viimeiset 4 hallitusta ovat olleet oikeistovetoisia ja tulos on ollut nykyinen. Sitten vasta naurattaisikin kun perssut vinkuisivat oppositiosta puolen prosentin kannatuksella, että ei mennä tarpeeksi EKn mielen mukaan...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      894
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      22
      828
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      723
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      33
      617
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe