harrastaaks kukaa taidoa???

tyttö90

harrastaaks kukaa taidoo?? jos harrastaa nii mil vyöl ootte ja mis seuras???

9

1164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PiPi

      No theree!

      Minä harrastan. nyt helmikuun alussa suoritan ruskeen vyön. mitenkäs sinä?

      tykkäätkö lajista?

      Ja kuopiossa reenailen.

      • tyttö

        juuh.. tykkään lajist...

        mul on ollu varmaa puoltoist vuot nyt ruskee vyö...
        lajii on tullu harrastettuu koht 8 vuotta...

        mää treenailen järvenpääs...


      • tyttö
        tyttö kirjoitti:

        juuh.. tykkään lajist...

        mul on ollu varmaa puoltoist vuot nyt ruskee vyö...
        lajii on tullu harrastettuu koht 8 vuotta...

        mää treenailen järvenpääs...

        suoritatko kenties ruskeen siel kuopion seuran 20 vuotis leirin yhteydes ku on se vyökoe???
        saatanpa tulla sinne ku vanhemmat ainaki lähtee sinne ku on pyydetty vähä niinku kunnia vieraiks ku oli perustamas kuopion taidoseuraa...


      • PiPi
        tyttö kirjoitti:

        suoritatko kenties ruskeen siel kuopion seuran 20 vuotis leirin yhteydes ku on se vyökoe???
        saatanpa tulla sinne ku vanhemmat ainaki lähtee sinne ku on pyydetty vähä niinku kunnia vieraiks ku oli perustamas kuopion taidoseuraa...

        joops siellähän minä sitä ruskeeta yritän.. :)

        Intissä vaan oon tällä hetkellä ni vähä jääny reenailut vähälle... mutta kyllä se sieltä tulee... taidolla tietenki! ;)


      • Jake``
        PiPi kirjoitti:

        joops siellähän minä sitä ruskeeta yritän.. :)

        Intissä vaan oon tällä hetkellä ni vähä jääny reenailut vähälle... mutta kyllä se sieltä tulee... taidolla tietenki! ;)

        unohin sanoo oon muuten vihreel


    • ayumi

      Kuopiossa harrastelen.. tänä syksynä aloitin.. tykkäilen paljon.. ja nyt sinistä tavoittelen 20-vuotis leiril olevis vyökokeissa ;)

      • Jake``

        joo on tosi hyvä laji oon harrastan about 7v oon voittan cup kilpailuis pronssii, suomenmestaruuden 2001,sm pronssii 2000, 2002 kotikisois sm hopeeta ja ottelus 2003 sm hopeeta on tosi hyvä laji


      • PiPi
        Jake`` kirjoitti:

        joo on tosi hyvä laji oon harrastan about 7v oon voittan cup kilpailuis pronssii, suomenmestaruuden 2001,sm pronssii 2000, 2002 kotikisois sm hopeeta ja ottelus 2003 sm hopeeta on tosi hyvä laji

        Sitä ruvettiin nyt oikein ansioluetteloo kirjottelemaan. :D

        Kyllä meitsiltä sitä löytyy mut "tosibudokana" en viiti ruveta kehuskelemaan. ;DD


    • katie.bell

      oon mieki voittanu kilpailuissa muutamaan otteeseen...
      suurin saavutukseni tähän mennessä on sm kultaa hokeissa, mutta siitä on jo jokunen vuosi...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3604
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3288
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2418
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe