Mikä liikunta sopis mulle?

Läskipalleroinen3

Vihaan liikuntaa mut kai täs ny ois korkee aika olla jo sixpack ja pygee vetää penkistä tuplasti oma paino (herrajumala oon jo 15)

Mitä lajia suosittelette? Just nyt teen vaa joku ilta vähä lihaskuntoo... Asun perukassa, et täällä ei oo sit mitää esim zumbaa

4

77

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Et sä mitään sixpäkkiä elämässäs tarvitse. Hyvä peruskunto riittää.

Tee ruumiillista työtä. Hakkaa vaikka halkoja. Talvella voit tehdä lumitöitä. Tai keksi joku juttu jota voit tehdä kaverin kanssa. Silloin se ei ole niin pitkäpiimäistä puuhaa.

• näinseon

Ala käymää lenkillä, katsomaan mitä syöt, ja milloin syöt. Sitten kun oot saanu ihan hyvän kunnon kannattaa sitt aloittaa punttis.

• Läskipallura3

No syömisiä ei tarvii onneks miettii ku jos on nälkä nii pitää juoda vettä jos on jo kaks ateriaa syöny.

Kuntoilussa ei noise muu ku kuume :(

• näinseon

Sun syömisrutiini on han pieles jos nälässä yrität juoda vaan vettä...kun on tervellinen ruokavalio ja säännölliset rupkailuajat niin nälkä ei pääse yllättämään :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe