Vihaan liikuntaa mut kai täs ny ois korkee aika olla jo sixpack ja pygee vetää penkistä tuplasti oma paino (herrajumala oon jo 15)
Mitä lajia suosittelette? Just nyt teen vaa joku ilta vähä lihaskuntoo... Asun perukassa, et täällä ei oo sit mitää esim zumbaa
Mikä liikunta sopis mulle?
4
77
Vastaukset
Et sä mitään sixpäkkiä elämässäs tarvitse. Hyvä peruskunto riittää.
Tee ruumiillista työtä. Hakkaa vaikka halkoja. Talvella voit tehdä lumitöitä. Tai keksi joku juttu jota voit tehdä kaverin kanssa. Silloin se ei ole niin pitkäpiimäistä puuhaa.- näinseon
Ala käymää lenkillä, katsomaan mitä syöt, ja milloin syöt. Sitten kun oot saanu ihan hyvän kunnon kannattaa sitt aloittaa punttis.
- Läskipallura3
No syömisiä ei tarvii onneks miettii ku jos on nälkä nii pitää juoda vettä jos on jo kaks ateriaa syöny.
Kuntoilussa ei noise muu ku kuume :(
- näinseon
Sun syömisrutiini on han pieles jos nälässä yrität juoda vaan vettä...kun on tervellinen ruokavalio ja säännölliset rupkailuajat niin nälkä ei pääse yllättämään :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402