Seksi ällötävää

Caprica

Mikä siinä seksissä oikein on niin tärkeää?? Minusta se on ällöttävää!! Hyi hel.. niitä eritteitä, ettekö todella ymmärrä kuinka paskasta touhua se on! Jos tykkää paskasta räästä ja muista elimistön jätteistä niin kaippa se seksikin on sitten ihnaa. Ja ne hajut,, hyi hitto.

Sukuelinten hajut ovat todella kuvottavia. Minusta seksiä ei oikeasti tarvita. On kummaa että nykyaikana yleensä sallitaan yhdynnät, se pitäisi jollain lailla kieltää ja lisääntymine saada kontrolliin. Pari joka haluaa lapsia tekee anomuksen esim . viranomaisille jotka taustat tutkittuaan päättää voiko tämä pariskunta lisääntyä.
Jos päätös on myönteinen, niin nainen sitten hedelmöitetään esimerkiksi perustettavien lisääntymiskeskuksien kautta. Näillä toimilla pystytään jalostamaan ihmislajia hallitusti ja pitkällä aikajaksolla tästä hyötyisi kaikki.

12

193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siinä on mun näkökulmasta,enenpi positiivista kuin negatiivista.....sun täytyy tulla joskus maistamaan saunapuhdasta,ja nielemään laatu spermaa.niin pääset tuosta fobiasta eroon.....ja äkkiä!

    • Jorma16tuumaa

      Hahahahaaa.....:D

      Joo ehkä auttas jos vastaan tulis joku hygieniastaan huolehtiva nykyaikainen nuorempi mie, eikä mikään vanhankansan juustosuikero.

      Et ole selvästikkään rakastunut, koskaan? Kyllä siinä alkaa mieli muuttua...hahaha

    • Anneli47277374

      Turha sanoa, että se mieli vielä muuttuu. Kaikki eivät halua seksiä, eikä siinä ole mitään vikaa. En itsekään ikinä ole edes halunnut harrastaa seksiä, en vain koe sitä tärkeäksi. Enkä ole myöskään ihastunut koskaan, eikä se minua haittaa. Olen tässä hiljattain ymmärtänyt olevani aseksuaali. Ap taitaa olla myös, se on ihan ok.

      • köyhäakka

        Olen aloittajan kanssa samaa mieltä, 60 akka, viimeiset 16 vuotta naimisissa. Annan ukolle, onhan ne "aviolliset velvollisuudet," mutta ei tunnu miltää eikä ainakaan mukavalta. vaan rauhan ja sovun vuoksi. Eikä sitä ukkoakaan tarvittais muuhun kuin maksamaan puolet talon lainasta ja muista elämisen kuluista


      • mitäpäsemullekuuluu
        köyhäakka kirjoitti:

        Olen aloittajan kanssa samaa mieltä, 60 akka, viimeiset 16 vuotta naimisissa. Annan ukolle, onhan ne "aviolliset velvollisuudet," mutta ei tunnu miltää eikä ainakaan mukavalta. vaan rauhan ja sovun vuoksi. Eikä sitä ukkoakaan tarvittais muuhun kuin maksamaan puolet talon lainasta ja muista elämisen kuluista

        Olet siis käytännössä katsoen yhden miehen huora.


      • eitodkuulukaan
        mitäpäsemullekuuluu kirjoitti:

        Olet siis käytännössä katsoen yhden miehen huora.

        Eli kun naista ei haluta, muuttuukin kuin taikaiskusta puolisosta huoraksi? Kyllä logiikka näyttää olevan pettämätön: Nainen ei koskaan saa haluta seksiä tai olla haluamatta, hänhän on huora teki sit miten päin vaan? Jösses.


    • 1säpappa

      Et ole ilmeisesti kuullut seksin lukuisista terveysvaikutuksista.

    • vph1005

      Oon 38v mies ja seksi ei ole koskaan kiinnostanut. Tuo joskus nuorempana vähän, mutta kolmenkympin jälkeen himot on kyllä kuolleet aika täysin. Tämä ei ole oma valintani, koska haluan kuitenkin läheisen parisuhteen naisen kanssa. Jos joku nainen haluaa vaihtaa tästä ajatuksia niin voipi kirjoitella [email protected] :)

      • TomOfPorvoo

        Otatko kakkoseen?


    • kovatontepressiöt

      Meitä ihmisiä, riittää jopa moneenkin erilaiseen junaan. Jos joku tykkää naijja. Eli tykkää seksistä. Ja kun tekee panohommat, vapaaehtoisen ja halukkaan partnerin kanssa. Ja kun siitä touhusta, molemmat pitää. Voiko?? kukaan silloin tuomita. Heidän hyvää kokemusta. Turha se on kovin korostaa. seksin ällöttävyyttä. Traumojahan maailmassa??? Riittää. Et sinäkään, olisi syntynyt ilman "seksuaalista" toimintaa.

    • Ndndndn

      Seksi kauniin alle kaksikymmppisen pimun kanssa on ihanaa.

    • mitäpäsemullekuuluu

      Seksittömät jäävät paitsi seksin lukuisista positiivisista terveysvaikutuksista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 129
      3521
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3219
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2388
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1841
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1476
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1390
    Aihe