Bipon sekavuus!

Myrkkymieli

...Eli tunne kun on pelottavan pihalla, kaikki ei ole hyvin, pelkää yksin romahtavansa ja outo olo! Eli ke meni normaalisti, taisin valvoa illalla mutta sain nukuttua, ja torstain puolelle taisin nukkua normaalia pidempään, kai. Hääräsin jotain netissä, söin niukan ja paskan aterian, katsoin tv-ohjelman. En saanut tehtyä mitään tärkeää, mitä olisi pitänyt. Luulin käyneeni eilen ruokakaupassa ostamassa jotain, mutta kuittia ei löytynyt ja viimeisin sijoittui tiistain kohdalle. En siis kai viettänytkään aikaa ulkona. Bipon maniavaihe iski päälle ja onneksi tajusin olla kotona vastaamatta puheluihin. Tuli niin vahva ja sietämätön info/inspiraatiohyökyaalto että pää tuntui räjähtävän. (lääkitys tauolla) Otin Temestaa 2kpl kuudelta illalla, yritin arvioida vaikutusaikaa. Vaikutti puolesta tunnista 45 min välillä havaittavasti. Tuli huono olo mutta jotenkuten maan pinnalle, en tehnyt kolmea asiaa yhtä aikaa.

Televisioo katsellessani tajusin, etten seuraa tapahtumia ollenkaan ja olen ihan pihalla, väsytti ja lopetin. Viimeisen kerran katsoin kelloa yhdeksältä illalla, nukahdin jossain vaiheessa myöhäisiltaa. Nyt on hiton pelottava fiilis, kun on jo PE enkä ymmärrä miten eilinen koko vuorokausi meni niin nopeasti! Ns. kadonnut päivä, josta muistan jotain. Tosin Temesta vaikuttaa negatiivisesti muistiin? Epätodellisen jähmeä olo. Jos otan yhteyttä hoitotahoon, onko jokaisella avohoitotyypillä oikeus lääkkettömiin hoitokeinoihin? Inhoan lääkkeitä ja otan niitä vain jos seinät kaatuu päälle.

1

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bipopää

      Minulla on myös tuollaisia sekavuusjaksoja, jotka osin myös johtuvat dissosiaatiohäiriöstä. Lääkärini on neuvonut hoitokeinoiksi sellaisia maanpinnalle pudottavia toimia, joissa pitää hiukan käyttää päätä ja sitten kroppaa. Esimerkkeinä kellarin siivous, kaappien järjestäminen, puutarhan hoito jne. Jos nuo eivät ole mahdollisia sitten joko helppoa liikuntaa, esim. reipasta kävelyä ja/tai venyttelyä tai sitten erilaisia rentoutustekniikoita. Lääkäri käski minun tehdä sekavuustilanteiden varalle listan hommista, jotka voin tehdä. Siihen listaan piti laittaa kaikki mahdolliset kotityöt, jotka yleensä ovat rempallaan ja nuo liikuntahommelit. Pahan tilanteen iskiessä päälle vaan siitä listasta hommia.

      Pahinta mitä voit tehdä sekavuustilassa on juuri nettisurffailu ja tv:n katselu, molemmat vain lisäävät pään sekavuutta. Muutenkin tuollaiset vain aivoja käyttävät toimet ovat pahaksi.

      Voithan ottaa yheyttä hoitotahoon. Luullakseni saat kyllä lääkkeitä, mutta voithan sen hoidon sitten lopettaa. Minulla sattui hvä lääkäri, joka neuvo myös noita lääkkeettömiä hoitoja, joten ei se mahdotonta ole.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1729
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1644
    3. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1482
    4. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1478
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1370
    6. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      1344
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      17
      1332
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      18
      1186
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe