Isot Pojat kuten terveyshoitaja kutsui heitä, antoivat minulle rokotteen, jonka jälkeen vaivuin psykoosiin. Sain yhtäkkisen kohtauksen jossa aika ja paikka alkoi hämärtyä. Mutta mielisairaalaan pääsin vasta vuoden kuluessa.
Suomen kielen opettaja V.Raivio todennäköisesti suositteli minua. Ja terveyshoitaja M. Collan ampui rokotteen.
M. Collanin aviomies R. C on anestesiologian lääkäri. R:llä on kaksi veljeä professori Yrjö Collan Kuopiosta ja (nimestä en ole varma ehkä) Seppo Collan, hänkin joku korkeasti oppinut. On yksi sisko L. Collan, joka on kuollut.
Raiviolla on kaksi veljeä: professori Simo Knuuttila ja ehkä Seppo etunimeltään, jos en erehdy Kuuttila, hänkin joku korkeastioppinut.
Minua on yritetty hoivata narkolempsian jälkeen mutta samassa rasismi pääsi esiin ja kun perustin oman perheeni niin samat arvot, mitä harrastettiin minulla silloin alkoivat jälleen. Perheelleni on asettu lasten suojelun päätös. Päätös on poliittinen eikä lasten suojelun tarvetta ollut.
Suomi hyväksikäyttää ulkomaalaisia. Isot Pojat järjestön takana ja järjestön M. C:n mukaan koostuu entisistä lukion oppilaista, jotka ovat vanhuksia ja sotilaita, arvelen. Ähtärin kasarmi ja Seinäjoki, uskon on yhteydessä koko maassa tapahtuviin rokoteohjelmiin, joiden mallia on tuotu ulkomailta mm. Venäjä, Usa, Israel, Ruotsi, Saksa.
Rokotteet vaikuttavat eri tavoin naisilla, lapsilla, vanhuksilla, taiteilijoilla, Zodiakissa pehmeitä arvoja omaavilla ihmisillä ym.
Rokote voi tappaa, eikä kukaan ota vastuuta. Yhteiskunnan on annettavaa hyväksyntänsä pehmeille arvoille muuten heitä suoranaisesti tapetaan uuden kosmisen syklin myötä joka alkoi 2012. Pitää siis hyväksyä erilaisuutta. Suomen ikäjakauma ja EU:n on sellainen, että nuorilla ei ole mitään vapuatta.
Rokotteilla voidaan tappaa. Rokotteilla pyritään luomaan toimintakykyisiä vahvoja ihmisiä puolustamaan maataan. Tämä on mahdottomuutta. Uimari Michael Pfeffer, joka voitti Olympiakultaa roppakaupalla on malliesimerkki Usan onnistuneesta doping käytöstä. Sellaiset ylivertaiset ihmiset myös tappavat muita. Varokaa ihmiskunta tätä paskaa!!
Helsingin Kuvataidelukiossa salajärjestö
5
98
Vastaukset
- HUONOINONPARAS
https://en.wikipedia.org/wiki/Michael_Phelps
MICHAEL PHELPS - huonoinOnParas
Nyt vaimoni ja lapseni saattavat käydä ohjelmia. Minulla eikä heilläkään ole takuja sitä vastaan, että näin ei asia ole.
Haluan myös varoittaa niitä, jotka ovat lasten kansaa tekemisissä, että kerran lasten kanssa yhteydessä kirjattu toiminta, voi asettaa toimijoita myöhemmin elämässä syytöksiin kun perheessä ilmenee ongelmia. Lasten erottaminen vanhemmista voi asettaa aina syytteeseen entisiä työntekijöitä. Lasten hoito on arka ala. Jos ihminen ei ole hullu, niin hän vapaaehtoisesti ei koskee toisten lapsiin.
Herätkää Suomalaiset hiljaiset vanhemmat, puolustamaan lapsianne onnea.
Valtiolla on selkeä mielipide, mikä on hyvää lasten hoitoa. Korkeasti oppinut arvo ei tiedä läheskään kaikkea lasten hoidosta. On edes tyhmää ajatella, että professori tietäisi kaiken. Länsi toi rutkasti tekniikkaa markkinoille, mutta länsi on ongelmissa humaanisuuden kanssa. Kehitysmaat ovat paljon humaanisempia kuin tyhmä Suomi ja Länsi. (Mutta toki kaikki muuttuu). Yliopisto tekijät saattavat olla myös vanhempaa perua kun kerran EUn alueella ikähaarukka on vanhuksiin kallistuvaa. Vihastuttaa se, että vanha pappa tietäisi toisen perheen puolesta mitä lapsi tahtoo.
Tai että päiväkotihoito on ainoa oikea keino
Tai jokaista rokotetaan
Tai isä ei kuuluu kotihoitoon
Tai rintaruokinta on vaarallista
Tai rakkaudesta ei saa puhua
Tai sotilaat määräävät kaiken
Tai että yksityinen ihminen ei tiedä mitään
Tai että Suomi on paras (Pohjoinen ajattelee tätä paljon) - MarraskuunLiike
Ota kuules yhteyttä Lokakuun liikkeeseen!! Siellä saat ymmärrystä.
- kuoppahymy
ja joulu on seuraava
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445219Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243430Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982822Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552618- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391