Kuinka kukaan voi pystyä ajamaan tommosilla H4 umpioisilla valoilla ? Pitkien/lyhyiden valoteho kuin kynttilän valo. Huonoimmat valot mitä olen nähnyt 90-luvun autossa... -00 eteenpäin ilmeisesti paremmat h7 valot
Ruuvasin bilteman 9" kaukovalot johan rupes perkeles näkymään.
s40 -98 "valot"
3
144
Vastaukset
- LuxLuxLux
Hyvinhän noilla H4 valoilla pärjää paitsi jos on pahasti näkövammainen!
- Erkkithenimimerkki
Vanhemmiten tuppaa näissä heijastinpinta kellastumaan ja umpion lasi mänöö sameeksi kiveniskuista jolloin valoteho kärsii aikalailla. Yks kohta mikä kannattaa tarkastaa on noi H4 liittimet, mulla oli liittimet hapettuneet ja muovikuori sulanut kummastakin umpiosta.
Ei nuo H4:t kyllä tikissäkään mitkään häävit olleet, esmes seiska ja 800 sarjalaisessa huomattavasti paremmat. Olihan nuissa tosin isommat umpiotkin. - 2000
eihän "h4 valot" teini mitään korjaa se laittaa vaan lisää lamppuja keulille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774442Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112363- 1691544
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431466- 1211321
- 1151237
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721159Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81136- 641072
- 35956