Kuinka kukaan voi pystyä ajamaan tommosilla H4 umpioisilla valoilla ? Pitkien/lyhyiden valoteho kuin kynttilän valo. Huonoimmat valot mitä olen nähnyt 90-luvun autossa... -00 eteenpäin ilmeisesti paremmat h7 valot
Ruuvasin bilteman 9" kaukovalot johan rupes perkeles näkymään.
s40 -98 "valot"
3
172
Vastaukset
- LuxLuxLux
Hyvinhän noilla H4 valoilla pärjää paitsi jos on pahasti näkövammainen!
- Erkkithenimimerkki
Vanhemmiten tuppaa näissä heijastinpinta kellastumaan ja umpion lasi mänöö sameeksi kiveniskuista jolloin valoteho kärsii aikalailla. Yks kohta mikä kannattaa tarkastaa on noi H4 liittimet, mulla oli liittimet hapettuneet ja muovikuori sulanut kummastakin umpiosta.
Ei nuo H4:t kyllä tikissäkään mitkään häävit olleet, esmes seiska ja 800 sarjalaisessa huomattavasti paremmat. Olihan nuissa tosin isommat umpiotkin. - 2000
eihän "h4 valot" teini mitään korjaa se laittaa vaan lisää lamppuja keulille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦615888Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.2124843En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v194633- 603921
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k683787- 113531
- 993446
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah773280- 333001
Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362608