Taitamaton ylläpito

On kyllä surullista nähdä palstan tila:(

Miten on mahdollista että ylläpito on aseeton tuon pilkun-nussijan edessä? Heillä on varmasti aseet asian korjaamiseen mutta miksi mitään ei tapahdu? Tuo 'pilkkuterrorismi' on niin yksinkertainen juttu suorittaa että jokainen meistä voi siis vesittää haluamansa avauksen halutessaan.

Olen laittanut ilmiantoja kyseisistä pilkkuviesteistä ylläpidolle mutta asiat eivät näköjään korjaannu edes päivien viiveellä:(

Onko teillä vakkareilla ehdotuksia kirjoitusalustoista missä valvonta toimii, toisin kuin täällä tapahtuu? Mielelläni häivyn täältä mutta en ilman teitä... Hallinnoikoon ressu sitten palstaansa. Lukijoita jää kyllä vain hänen lisäksi luomansa 'ressunkaverit' ja muut keksimänsä hahmot.

31

139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elä ny lannistu tonttu..Kyllä toi uuno saa lähöt ku tarpeeks kauan jatkaa.Mä en ainakaa lähe minkää pilkunpanijan takia.Iski kyllä semmonen uhma..

• olis_asiaa

eipä oo meistäkään kukaan häipymässä et nussikoot saatana pilkkujaan vaikka maailman tappiin asti..

• olis_asiaa

tehään vastaisku.. ideoita

• olis_asiaa
        olis_asiaa kirjoitti:

tehään vastaisku.. ideoita

tää ei oo sitte jäbän käsialaa vaikka hyvä idea onki..

• olis_asiaa kirjoitti:

eipä oo meistäkään kukaan häipymässä et nussikoot saatana pilkkujaan vaikka maailman tappiin asti..

:)))) Tänks makeista nauruista.:)

• Mä uskon et tota pilkkukiusaa ei ole ylläpidossa otettu vielä tarpeeksi vakavasti siks,että ne aattelee sen olevan hetkellistä .Kun huomaavat että se vaan jatkuu,niin pakkohan niiden on toimia.Tarpeeksi vain ihmisiltä kunnon valituksia ylläpidolle.

• Hyvä juttu!!:)

• tinttu-liina kirjoitti:

Hyvä juttu!!:)

täyty sitte jäbänki rekata nimmari ku toi häirikkö alko käyttämään tota olis_asiaa. tästä etiäppäin jäbä on sitte temmirauta :)

• temmirauta kirjoitti:

täyty sitte jäbänki rekata nimmari ku toi häirikkö alko käyttämään tota olis_asiaa. tästä etiäppäin jäbä on sitte temmirauta :)

Ai missä sitä on käytetty??Älä vaa sano et tossa ressun alotuksessa ...:)) Hieno juttu muutesku rekkasit.Teletulemast turkoosien hullujen joukkoon.;)

Ai missä sitä on käytetty??Älä vaa sano et tossa ressun alotuksessa ...:)) Hieno juttu muutesku rekkasit.Teletulemast turkoosien hullujen joukkoon.;)

Teletulemast...höh..:D

kait vähä siellä sun täällä. tässäki ketjussa useassa kohin. mut kiitos.. :) eipä tässä vaihtoehtoja jäänny ku ei joka kohtaa kerkiä mitenkään oikaista..

• olis_asiaa
        temmirauta kirjoitti:

kait vähä siellä sun täällä. tässäki ketjussa useassa kohin. mut kiitos.. :) eipä tässä vaihtoehtoja jäänny ku ei joka kohtaa kerkiä mitenkään oikaista..

Hei. Olen kirjoitellut sinun nimimerkilläsi ja olen kovasti pahoillani siitä. Suomi24.fi sai taas uuden rekisteröityneen käyttäjän. Mukavia kirjoitteluhetkiä.

-Y

• temmirauta kirjoitti:

Miehekäs teko, miehekkään yläfemman saat:)

• temmirauta kirjoitti:

Mä aattelin katos et ku "sä" revittelit tos ressun alotuksessa,nii mäkin villiinnyin siinä..no ei voi mitään.:))

• jäbä olis rekannu ittensä jo aikoja sitte ku olisitte vaan kertonu et tässä ei tarvi käyttää enään tota lahoa laskupäätä :D

• Ei anneta periksi! Todella lapsellinen se, joka noita spämmejä laittaa.. Mutta pommitetaan ylläpitoa edelleen.

Mitäs tuo temmirauta muuten tarkoittaa?

• Ny on sit viis turkoosii hulluu ku mäki rekkasin ittein :D Toi nimmari tulee lapsuuden leikeist ku melskattiin metis ja oltiin olevinaan kolmee muskettisoturii... Mä siis oon entinen Kolmikymppinen_vaan :)

• sitte ei enään puutukkaan ku typykkä ja kkp.. ;D

• temmirauta kirjoitti:

sitte ei enään puutukkaan ku typykkä ja kkp.. ;D

Jopa on tunkua hullujen klaaniin:)

Muistakaa että hullun leima pysyy sitte koko elämän... Ite kannan tuota leimaa ylpeänä:)

• Oho.. :)) Kiva ku säkin liityit meihin hourupäihin.;) Vaikee nimi sulla...mä jo mietin et miten tuota sit kutsuis,jos tarvii nimee kirjottaa..Taidan lyhyesti vaa vetää arskaks...;))

Todella mukavaa,että hulluja piisaa...:))

• No en mä Arskasta pahastu. Sä voit kutsuu mua miten sä vaan tykkäät... ;) Saas nähä et minkä nimmarin toi muru itelleen keksii ku öötä ei voi käyttää eikä isoi kirjaimii...

• artagnan kirjoitti:

No en mä Arskasta pahastu. Sä voit kutsuu mua miten sä vaan tykkäät... ;) Saas nähä et minkä nimmarin toi muru itelleen keksii ku öötä ei voi käyttää eikä isoi kirjaimii...

Onks toi lupaus,et voi kutsua miten vaan? ;)))

Tossa rekkaamisessa on kyl huonoa toi,ku on nii monta juttua mitkä ei käy...:P Onks toi öö ainoo mikä ei käy..Jos ois 1000xyäk. ;))

Tossa rekkaamisessa on kyl huonoa toi,ku on nii monta juttua mitkä ei käy...:P Onks toi öö ainoo mikä ei käy..Jos ois 1000xyäk. ;))

Ei muutes käy ääkään mut kait toi meidän muru jotaki sit kumminki keksii ku me tällasii laumasielui ollaan nii mä oon melko varma tosta rekkaamisest :)

Varmaan sitte kirjain ä on myös kielletty.

Miten ois 'tuhatpuklua'...;)

• toljanter kirjoitti:

:))))))))) Toi oli kyl paha!!! :D Mite uskalsit..mä en kyllä olis. :))))

• artagnan kirjoitti:

Ei muutes käy ääkään mut kait toi meidän muru jotaki sit kumminki keksii ku me tällasii laumasielui ollaan nii mä oon melko varma tosta rekkaamisest :)

Juu...kyl hän keksii.Ja varmaan kyl rekkaa,ku muutes ois samas porukassa ku ressu ja sehän ei passaa. ;))

• toljanter kirjoitti:

Tota noin... Mä en kyl uskaltais tota ehdottaa. Pitääkös meidän ite pilkuttaa tää loppu piloil et meidän muru ei huomaa tota sun kömmähdyst ;D

• No sähän tuli ku tilauksest :D

• elluhallo

TOSI.......
      OOT TOSI HYVÄ
      JOKO SORMI TAIPUU?
      (nauraa vesi..............

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      130
      7054
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      4310
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      53
      3432
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      491
      3069
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      293
      2060
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1723
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      20
      1631
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1553
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      175
      1461
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1416
    Aihe