av mammat keskustelee Gambiasta

Talvellamatkaan

5

178

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • thebosslady

Jokaisella gambian panoreissullani ne haluaa heti naimisiin ja käskee jättää pillerin ottamatta heti ekalla kerralla (eivät tiedä, että mulla kierukka). Tosin nää mun tapaukset mua vanhempia/mun ikäsiä/pari vuotta nuorempia. Juu, tietty sanon, että pilleriä en ota ja oon, että katsellaan sitä avioliittoakin....saan hyvää kohtelua koko lomani ajan ja jaksan taas suomessa hyvin pimeän jakson yli. Rahaakaan ei niihin panoihin ole uponnut yhtään.

• MitäVäliä

Just joo! Mikäs siinä vaikka vanhempi nainen ottaisikin nuoremman miehen. Nainen saa seksiä ja mies rahallista turvaa. Ei paskempi diili.

• saankunhaluan

Itse en kyllä maksaisisi seksistä rahana enkä minkäänlaisina hyödykkeinä, kuten siellä on tapana. Naiset kuskaavat miehille kännyköitä, läppäreitä ym. ja elättävät heitä lomansa ajan. Seksiä siitä kaikesta vastalahjaksi, ei kiitos, seksiä saa ilman lahjontaakin, ja jos ei saa niin on sitten ilman.

• suomimies80
        saankunhaluan kirjoitti:

Itse en kyllä maksaisisi seksistä rahana enkä minkäänlaisina hyödykkeinä, kuten siellä on tapana. Naiset kuskaavat miehille kännyköitä, läppäreitä ym. ja elättävät heitä lomansa ajan. Seksiä siitä kaikesta vastalahjaksi, ei kiitos, seksiä saa ilman lahjontaakin, ja jos ei saa niin on sitten ilman.

Ei se aina oo kiinni seksistä. Joillakin on siellä ne "rakkaat"! Eikä oo väliä onko harppu 20 vuotta vanhempi. Tottakai se nuori tikissä oleva adonis rakastuu johonkin mummoon.

• gambibambi
        suomimies80 kirjoitti:

Ei se aina oo kiinni seksistä. Joillakin on siellä ne "rakkaat"! Eikä oo väliä onko harppu 20 vuotta vanhempi. Tottakai se nuori tikissä oleva adonis rakastuu johonkin mummoon.

Kyllä mummot on siellä kovassa huudossa, heille löytyy nuoria miehiä, valinnan varaa on paljon. Miehet rakastuvat tosi nopeasti mummoikäisiin, aitoa rakkautta ensi silmäyksellä ja se tavallinen fraasi " olet minun ensimmäinen turistinainen ", se on paljon käytetty siellä, kun luulevat että mummot uskovat tuollaiseen höpönlöpöön. Hyvää matkaa Gambiaan menijöille!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      59
      1190
    2. Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle

Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1118
    3. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      116
      1054
    4. Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi

Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,
      Suomalaiset julkkikset
      7
      960
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle?

Jos joskus kohtaatte?
      Ikävä
      96
      940
    6. Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?

Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.
      Vain elämää
      5
      775
    7. Sinulle jota kaipaan!

Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista
      Ikävä
      27
      731
    8. Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?

Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it
      Sinkut
      192
      686
    9. Jos oltais joskus samoissa bileissä

Niin lähdettäiskö yhdessä ”jatkoille?”
      Ikävä
      71
      659
    10. Ehkä taidat

Luovuttaa.
      Ikävä
      73