Sopu on ilmeisesti saavutettu, mutta joutuiko Stubb lopulta taipumaan ja tunnustamaan olevansa väärässä hengessä, jotta hallitus voi jatkaa?
https://fi.wikipedia.org/wiki/Hoitokokous_(lestadiolaisuus)#Y.C3.B6lliset_oikeudenk.C3.A4ynnit
Stubb väärässä hengessä?
6
84
Vastaukset
- JaskaPaakko
Stubido hyväksyi Sipilän ratkaisun sananmukaisesti pitkin hampain.
- nytriittinyt
nyt tuli kertaheitolla kokoomuksesta hallituksen apupuolue, stubin lähtölaskenta on alkanut jo ajat sitten ja yämä tiedettiiin kepussa, voi stubbi ruveta katselee euroopasta jäähyvirkaa.......ammattitaidottomia kokoomuksen ministereitä vietiin kuin litran mittaa,keskustan puolue koneisto näytti kuka määrää tässä hallituksessa, no stubb saa varmaa sai lohdutukseksi polvihousut ja uuden fillarin,,miten helvetti kokoomus on niin ryssinyt hallituksessa ja valinnut näin ammattitaidottomat ministerit ja avustajakunnan....en enää äänestä sekoomusta
- kansanidoli
Todennäköisesti ko.puolueella ei ole parempia vaihtoehtoja käytössään.
- Siionomit
Nyt tuo nähdään , miten Laestauduksen opin yölliset hoitokokoukset tepsii politiikassa, yksi yö Stubbille riiti ja Soini nukahti ja herättyään oli taas
uudestisyntynyt !
Uskonnossa se on antanut valtaa epänormaaleille vahvoille persoonille ja heikkoja sortanut ja alistanut , mutta on nuo hoitokokoukset nostaneet uusiakin johtajia ja kansansortajia kristinuskon harhassa , kaikki eivät ole raunioituneet mitään sanomattomiksi ,- noH sVITtI ei ole vitsi tänään Kokoomus ottaa kantaa ! - kepu_sion
lesta sipilän pyhä luku
6 6 6 = 18
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015110720629646_uu.shtml
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453