Hei kaikki. Olen 18-vuotias jätkä, ja olen muutaman kaverin kanssa päättänyt tehdä GTA 5den pohjalta 007 elokuvan. Tahtoisimme kuitenkin apulaisia. Tarvitsisimme ainakin kaksi pahista, muutama ylimääräinen(esim. pahisten kätyreiksi), Q:n, M:n ja bond tytön. Sama henkilö voi vetää montaa roolia. Myös kuvaajat, äänittäjät, editoijat ja käsikirjoittajat otamme mielellämme mukaan. Kuvaus suoritetaan Playstation 4 ja ehkä myös 3 konsoleilla, rocstars editorin, elgato game capturen ja koneen eri muokkausohjelmien avulla. Kaikki osallistuvat saavat nimensä leffaan, joko oikean nimensä tai jos haluavat pelkän nimimerkin, niin sekin onnistuu. Jos saamme joskus tällä ja tulevilla elokuvilla rahaa, jaamme tämän tuotot osallistujien kesken.
Tulkaa mukaan :)
Laittakaa kik, wap, sähköposti, rockstar social club tunnus, psn, face, snäp, skype, tubetili tai mikä vain, niin otamme yhteyttä.
Yhteyttä voi ottaa myös psn, lahnavitch98, sähköposti [email protected], tai tubessa kmp suomi(videot tähän mennessä ovat olleet vasta harjoitusta)
007 GTA ELOKUVA
lvit
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu322790- 1332461
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti142041Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151863- 161376
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731327- 1061294
- 931007
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks144985Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon20923