Hei kaikki. Olen 18-vuotias jätkä, ja olen muutaman kaverin kanssa päättänyt tehdä GTA 5den pohjalta 007 elokuvan. Tahtoisimme kuitenkin apulaisia. Tarvitsisimme ainakin kaksi pahista, muutama ylimääräinen(esim. pahisten kätyreiksi), Q:n, M:n ja bond tytön. Sama henkilö voi vetää montaa roolia. Myös kuvaajat, äänittäjät, editoijat ja käsikirjoittajat otamme mielellämme mukaan. Kuvaus suoritetaan Playstation 4 ja ehkä myös 3 konsoleilla, rocstars editorin, elgato game capturen ja koneen eri muokkausohjelmien avulla. Kaikki osallistuvat saavat nimensä leffaan, joko oikean nimensä tai jos haluavat pelkän nimimerkin, niin sekin onnistuu. Jos saamme joskus tällä ja tulevilla elokuvilla rahaa, jaamme tämän tuotot osallistujien kesken.
Tulkaa mukaan :)
Laittakaa kik, wap, sähköposti, rockstar social club tunnus, psn, face, snäp, skype, tubetili tai mikä vain, niin otamme yhteyttä.
Yhteyttä voi ottaa myös psn, lahnavitch98, sähköposti [email protected], tai tubessa kmp suomi(videot tähän mennessä ovat olleet vasta harjoitusta)
007 GTA ELOKUVA
lvit
0
63
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1102331Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???271085- 71932
- 105930
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha597887- 48855
- 85770
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76680- 69664
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31656