Päivää! Olen nyt vähän aikaa sitten täyttänyt 15. Minua on alkanut huolestuttaa, että onko minun peniksen paksuus liian suuri suurimmalle osille naisista? Peniksen pituus ei huoleta suuruudeltaan yhtään. Ilman seisokkia penikseni ympärysmitta on 11 cm, ja se näyttää ihan helvetin paksulta ainakin minun silmään. Sitten vielä stondiksen kanssa se on ihan helvetin paksu. Mutta niin, onko se ihan normaalikokoinen vai normaalia paljon suurempi? Tämä ei ole trolli/provo, vaan haluun iha oikeasti tietää.
Penis liian paksu
11
1395
Vastaukset
- juuentiiä
No onha se oikeesti aika iso ja saattaa tuottaa naiselle enemmän kipua kuin nautintoa.
- jogeroirh
3,5 cm paksu (11 : 3,14 = n. 3,5). Kyllä löytyy 20-vuotiaista ja vanhemmista naisia jotka tykkäävät siitä että penis on paksu. Panosta siis itseäsi vanhempiin seuralaisiin.
- matikkanero
Tuossahan juuri selitettiin se tonttu
- eqwrqwr
Mittaa faijas kyrpä, niin voit verrata. Tämä ei ole trolli/provo.
- 14-Vuotias
No itellä ei mahtuisi vielä sisää, mutta ei kai sitä oikeasti tiiä ennen ku kokeilee T.14,5 vuotias tyttö
- 14-Vuotias
Toki olen neitsyt ja en ole edes seurustellut koskaan. :D
- Hiljaa.hyvää.tulee
Kaikki ne penikset jotka ovat seisokissa halkaisijaltaan väliä 3-5 cm ovat juuri keskimittaisia ja sopivat ihan hyviin emättimeen, joka on erittäin joustava ja venyvä. Paksumpi penis toki vaatii hyvän esilämmittämisen, jotta eritteitä liukastamiseen kehittyy riittävästi, mutta myös liukuvoiteita voi käyttää apuna. Varovainen aloitus on aina hyve eli ei heti kovia työntöjä. Paksumpi penis myös tuottaa naiselle helpommin orkut, sanovat "asiantuntijat" ?????
- 14-vuotias
No se on varsin totta.
- Haluun.munaa
Aaah... Se ois ihanaa tuntea! Voisiks tulla panee mua vähä?!
- Miesmotoristi106
Minulla on penis keskivaiheilta mitattuna 16senttiä ympärys ja terskan alueelta paksumpi. Hyvin on mahtunut kunhan muistaa esileikit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362314Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381559
- 141372
- 1281310
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2681293Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275