Miksi mun hamsteri puree aina ku pistän käden/sormen häkkiin? Mutta sitku pistän hanskat käteen nii sit se ei pure. Mun hamsteri on ollu jo mulla varmaa jotain 1kk ja se on 6kk. Ja rotu on roborvski
Ja toinen kysymys miks mun hamsteri pissii aina sen juoksupuörää ja juoksu palloon. Ne on aina pississä!
Miksi hamsterini puree?
4
<50
Vastaukset
- Sedä
Se ei tiedä mikä ihminen on ja haluaa tutkia kättäsi. Monesti jyrsijä voi näykkiä napakastikin. Pidä kättäsi häkissä ihan paikallaan ja anna hamsusi tutkia sitä. Jos se puree, vinkaise kimeästi niin se tietää että suhun sattuu. Älä ota kättäsi pois tai se oppii että puremalla pääee eroon ikävästä kädestä. Jos turvaudut aina hanskoihin, hamsusi ei koskaan totu käteesi.
Robot ei ole yleensä kovin käsikesyjä vaan enemmän katseltavia eläimiä. Oletan että robosi on eläinkaupasta. Jos se on ollut ilman kunnon ihmiskontaktia elämänsä ensimmäiset 5kk, se tuskin kovin kesyksi tuleekaan, mutta puremttomaksi oppii kun jaksat totuttaa :)
Onhan perustiedot hallussa?
http://hamsterit.net/2012/11/roborovski-lemmikkina/
Hamsterit ei ole sisäsiistejä eläimiä, ne pissaa sinne missä ne sattuu olemaan. Juoksupallo ei ole välttämättä kovin kiva tapa ulkoiluttaa hamsteria, koska se ei pääse sieltä pois silloin kun itse haluaa. Oletko varma että hamsterisi ei juokse vain koska tahtoo pakoon oudosta pallosta? Robolle suosittelisin päääasialliseksi virikkeiden ja liikunnan lähteeksi oikeasti suurta terraariota jonka sisustusta muuttaa siivouksen yhteydessä, ennemmin kuin ulkoilua. - miksi124
Joo alan harjoitelemaan kiitos. Okei en käyttäkään hirveästi hamsteria juoksupallossa. MUTTA ISO KIITOS KUULUU SULLE
- MacHamster
Vanha hamsteri alkaa sokeutua vanhetessaan. Värinäkö heikkenee ja liikkuvien asioiden (esimerkiksi saalistajan,ihmisen) erottaminen on hankalaa.
Hamsteri ei siis enää tunnista ihmista muodon perusteella, vaan hajun ja maun.
Roborovski on (niinkuin edellinen mainitsi) aikalailla "katseluhamstereita", josta ei ehkä saa yhtä kesyä, kuin syrkistä.
Edellisen ohjeita noudattamalla tunnelin päässä on valoa.- roborowesz
Tota... mun kaikki Robot(4) on ollu käsikesyjä. ja 6kk hamstrei ei ole vanha.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau273165Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433050Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens342906Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4432597Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1621907Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431848Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat251445Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51251- 321230
- 751154