Syyrialaisten nuorten kiinnostus venäjänkieltä kohtaan on kasvanut sen jälkeen, kun Venäjä aloitti Isisin vastaiset ilmaiskut Syyriassa. Viime vuonna venäjää opiskeli 80 oppilasta. Tänä vuonna heitä on 619 oppilasta. Syyrialaiset ovat kiitollisia Venäjälle avusta. He ovat ylpeitä ystävyydestä niin vahvan valtion kanssa.
Venäjänkieltä opettava Jelena sanoo: "Monet opiskelijat sanovat opiskelevansa venäjää voidakseen sanoa kiitos venäläisille lentäjille. He kysyvät minulta, miten sanoa: ´Olemme iloisia, että olette täällä.", kertoo Jelena.
Yli tuhat ihmistä kokoontui 4.11.15 juhlamielenosoitukseen Latakiassa, sanoakseen Venäjälle kiitos!
Syyrian nuoret kiitollisia Venäjälle!
2
<50
Vastaukset
Lähde edelliseen kirjoitukseeni unohtui: fi.sputniknews.com
- huihhuhhuhuuu
Ahhah hahhahhaaa hehhehhehheeh hyhhuijui hahhahah hahha hehvoi voi hahhah hahhhahhhaaaa ja hehhhaehhhehee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398