huonon itsetunnon omaava mies löytää rakkaan?
Vastaukset 5
Mistä se huono itsetunto on tullut? Opettele ensin hyväksymään ja rakastamaan itseäsi sellaisena kuin olet. <3
- aloittajam
Epävakaa- ja eristäytyvä persoonallisuushäiriö veikkaisin. En hallitse sitä miten itseni näen. Välillä tunnen olevani kylmä empatiakyvytyn hirviö ja välillä olen lempeä nallekarhu, välillä vaan olematon. Yliajattelen myös, mokat ja virheet viikkokausia pyörivät mielessä.
- aloittajam
Niin ja ei ole mitään toivoa, että voisin itseäni rakastaa kun tuo käsitys itsestä on niin hakusessa jatkuvasti.
- eiitseluottamusta
Kokemuksesta voin sanoa, ettei yhtään mistään. Siksi olen lopettanut haaveilun ja toivomisen.
- aloittajam
Menee kyllä kinkkiseksi. Jos joskus jollain ihmeellä omaan hyvän itsetunnon niin tuskin voin enää uskoa kenenkään rakkauden vilpittömyyteen kun se on kiinni itsetunnostani, ei siitä kuka olen.
Rakkaus saa jäädä pois mun elämästä. Sitä ei ole, se on kuvitelmia ja valheita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 981201
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku87824Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31764- 66683
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93606- 31593
- 18548
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist15541Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43513- 10466