...sinua kohtaan joka olet minua varten. Sydäntä raastaa ikävän tunne ja asiaa hankaloittaa todellakin se seikka etten tiedä ketä kaipaan. <3
Suuri kaipaus
sydäntäraastaa
7
179
Vastaukset
- sydäntäraastaa
Lupaan olla sun...
https://www.youtube.com/watch?v=-AY5-0uXn9w - seonhankalaa
Mä ainakin uskon et toi on tosi hankalaa. Voin hieman samaistua ajatukseen.
- sydäntäraastaa
Ehkäpä siinä on elämän tuoma haaste joka täytyy ratkaista, jotta voi kokea itsensä kokonaiseksi. <3
- munmielestä
Huono juttu jos ei tiedä edes ketä kaipaa.
- heipähei-
Lakjaan sitten kaipaamasta, jossen saa.
- sydäntäraastaa
Voihan se niinkin olla. Toisaalta huono sekin on, kun kaipailee jotain entisiä heiloja täällä. Mennyt kun on mennyttä ja harvemmin ne uudelleen alkaa. Elämä on <3
Tuttu tunne. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703550Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483503Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463322- 532769
- 322036
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301962Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401695- 481676
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961625- 391390