...sinua kohtaan joka olet minua varten. Sydäntä raastaa ikävän tunne ja asiaa hankaloittaa todellakin se seikka etten tiedä ketä kaipaan. <3
Suuri kaipaus
sydäntäraastaa
7
216
Vastaukset
- sydäntäraastaa
Lupaan olla sun...
https://www.youtube.com/watch?v=-AY5-0uXn9w - seonhankalaa
Mä ainakin uskon et toi on tosi hankalaa. Voin hieman samaistua ajatukseen.
- sydäntäraastaa
Ehkäpä siinä on elämän tuoma haaste joka täytyy ratkaista, jotta voi kokea itsensä kokonaiseksi. <3
- munmielestä
Huono juttu jos ei tiedä edes ketä kaipaa.
- heipähei-
Lakjaan sitten kaipaamasta, jossen saa.
- sydäntäraastaa
Voihan se niinkin olla. Toisaalta huono sekin on, kun kaipailee jotain entisiä heiloja täällä. Mennyt kun on mennyttä ja harvemmin ne uudelleen alkaa. Elämä on <3
Tuttu tunne. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka323365Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032555Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv732527- 1042126
- 111948
- 411408
Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli3801043Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos39864TVssä TomCruisen superjännä Vaarallinen tehtävä Mission Impossible Rogue Nation
Alkaa uskomattomalla lentokone kuvauksella. Toimintaelokuvan jatko-osa agentti (Tom Cruise) on hankaluuksissa, kun järje28808Kaikkea hyvää kaikki
Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa6790