Miks mulla ei oo poikaystävää?

xoxohaluanbf

Eli Moi oon 00- / 15 tyttö. Harrastan telinevoimistelua 5 kertaa viikossa ja kilpailen. Mä oon 168 pitkä ja painan 52 kg (lihasta suurinosa). Mun keskiarvo oli 8.1 ja pyrin lukioon. Sitte ulkonäkö : oon aika tumma ja mulla on ruskeet kiharat hiukset. Suoristelen aina välillä :). En polta,juo. Ruskeet silmät ja käytän aina koulussa meikkiä! ( ripsari,kulmaväri,puuteri,bronzer,meikkivoide ja joku huultenrajauskynä. Mut liikkatunnille meen aina ilman meikkiä koska on ihan tyytyväinen ulkonäköäni ilmanki :)
Nyt siis kysymys! Miks mulla ei oo poikaystävää vaikka kovasti haluaisin?? Kaikki kommentit on hyviä!

14

1110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Väsyttää

      Mistä mä sen tietäsin... Eroakkos massasta mitenkään, ehkä sua ei vaan huomata? Ja mikset sä vois ite tehä alotetta

    • Vouvou12

      Vaikutat ihan täydelliseltä :) oot vielä urheilullinenki joten iskee ainakin muhun kun oon kans. Onko kikkiä? :)

    • 15vuottaolevapoika

      Kyllä sä mulle kelpaisit :)

    • Fakcsözädpdöd

      1] Et itse lähesty poikia tarpeeksi eli lisää oma-aloitteisuutta
      2] Pojat koulussasi ovat amis, elämän_koulu -juoppoja joille olet "liian kiltti"
      3] Pojat koulussasi ovat ujoja

      No nuo nyt ensin tuli mieleen. Odota vain lukioon asti jos kyse on 2) (tai 3], jos et hostain ujosta pojasta tykkää)

      • Turvallisuusvalvoja

        Sori vaan mutta itse olen amiksessa turvallisuusalan 2 vuoden opiskelija(erikoituminen palo ja pelastus turvallisuus). Luokallani ei tosiaankaan ole mitään tyhmiä ja juoppoja ihmisiä vaan fiksuja, urheilullisia, sosiaalisia ja mukavia ihmisiä, mitä myös itsekin olen. Alin keskiarvo oli 7,6 jossa mukana pääsykoe pisteet. Miksi ammattikoulussa opiskelevat ihmiset ovat huonompia kuin lukiossa? Tunnen myös muilta aloilta hyviä mukavia ihmisiä.(raksa, putki, auto, kondiittori, kauppis ym.) Itsekkään en edes aio jäädä oman alan hommiin (vartija, järjestyksenvalvoja) loppuelämäkseni vaan teen niitä hommia tietyn ajan ja hyödynnän koulutustani ja työkokemustani jatko-opintojen kannalta(poliisikorkea, tulli, puolustusvoimat, pelastusopisto jne) Ei ammattikouluun haluaminen ja siellä opiskelu tee kenestäkään tyhmää ja opiskella voi eteenpäinkin amista hyödyntäen.


    • TruthHurts

      1) et itse lähesty
      2) oot koko ajan harjoituksessa
      3) tolla keskiarvolla ei pääse lukioon, itellä on 8.9 ja kuulemma SAATAN päästä
      4) oot ihan samalainen ku tuhat muutakin tyttöä

      • eikyloonäin

        Öö 8.1 keskiarvolla pääsee kyllä moneen lukioon ainakin tällä paikkakunnalla. Riippuu siitä mihin hakee.


    • 15vtytteliini

      Ehkä vaikutat liian täydelliseltä.. Itse en kuvailisi itseäni LÄHESKÄÄN tuolla tavalla, olen saman ikäinen mutta omistan poikaystävän. :3 mutta riippuu myös ihmisistä joita koulussasi on. Ehkä kaikki on varattuja tai pitää jostain toisenlaisesta ihmistyypista minkälaisen kuvan sinä itsestäsi annat.

    • ApnPuolella

      AP, älä välitä kommenteista, ne on selvästi vain kateellisten valitusta. Miksi sun pitäisi tehdä jotain ihmeellistä että saisi poikaystävän? Ei. Poikien täytyy tehdä jotain ihmeellistä, jotta ne ansaitsisi sut! Sun trvii vaan olla oma itsesi, olet täydellinen. Tytön ei ikinä tarvitse tehdä aloitetta, mutta saa toki jos haluaa. Aloitteenteko on pojan homma, koska näin se näyttää huomioivansa tytön ja käyttäytyy hyvin.

      Sulla ei ole poikaystävää, koska yksikään sun tuntemista ei ole sulle tarpeeksi hyvä. Älä edes tyydy niihin, sä ansaitset parempaa!

      • EnYmmärräSua

        Miks pojan pitäis tehä aina alote?


    • ApnPuolella

      Ja miksei tyttö saisi kehua ulkonäköään kun pojatkin saavat kävellä ilman paitaa missä sattuu? (HYI.) Sitä paitsi AP:n keskustelun avaus oli asiallinen ja ystävällinen, miksi te tulette tänne nälvimään ja puututte asioihin jotka eivät edes liity mihinkään? Olette kaikki vain kateellisia, siinä se, ja siedättekin olla ;)

      • wlstegtstmaj

        Miten ulkonäön kehuminen liittyy ilman paitaa kulkemiseen? Ja kuka täällä on valittanut jotakin aloittajasta? Muutama on sanonut häntä liian täydelliseksi.


    • Anonyymi

      Moi

    • Anonyymi

      Sun luonne :) vaikka oot ulkoisesti kaunis niin sun täytyy myös omistaa hyvä luonne! <3 Muista olla kiltti ja oma ittes nii ppjut tykkää

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1991
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1475
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1153
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe