Ford Kuga - Key not detected-ongelma

Lapinakka59

Hei ! Osaisko joku antaa hyviä vinkkejä ?
Auto Ford Kuga - diesel - vm. 2012 - avaimeton käynnistys - Key not detected -ongelma?

Auto ei käynnisty. Ovia ei saa lukkoon kaukosäätimellä.
Akun musta -johto on käytetty irti yli 15min ja kytketty takaisin.
Yritetty käynnistää - ei elonmerkkiä autossa, mittaristo pimeänä.
Ladattu sähköisellä laitteella akku täyteen jolloin mittarivalot syttyivät.
Uusi käynnistysyritys - jolloin herja "Key not detected".
Hetken kuluttua auton mittaristo pimeni jälleen.

Mitä pitäisi vielä yrittää?

7

3492

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wwkuga

Säätimen patterit loppu? Entä oletko yrittänyt mekaanisella avaimella?

• Lapinakka59

Säätimiin vaihdettiin patterit.. vaikka se käytössä ollut ei ollut huomauttanut low batteryä.. ja lopulta selvisi vielä se, että akku oli tyhjä.. useampi ongelma siis mutta helppoja lopulta kun sen huomasi. Tämä oli eka kerta niin oli vähän hakusessa.
      Kaapeleilla käynnistys ja koodilla radio toimimaan niin kaikki ok :)

Virheilmoitus alunperin ja ensiksi engine malfunction.. jonka vuoksi se akun -johdon irroitus yli 15min., että nollasi tehdasasetuksille. Olis vain huomauttanut batterystä.. :D
      Ohjekirja vaikuttaa olevan vähän epäselvä.

Kiitos kommentista :)

• forsson

Vaihda hyvä mies pois se romu,mullakin oli suuria ongelmia ja paljon.
      Muuten et pääse vioista eroon,vikasin auto mikä mulla on ollut,mut ei enää.
      Laita Honda CRV niin viat loppuu siihen.Ajat huoletta 350tkm.
      KOLMAS CRV ALLA.

• Korianteeri

Minne se Honda CRV pitää laittaa?

• Sitäsaamitähaluaa

Autoa ei tarvitse korjata jos ei halua, ensimmäinen ehto sille on..ei saa laittaa väärän merkkistä autoa.
      Pitääkö oikeesti pitkään miettiä olisiko oikea automerkki juuri ford,ei tarvitse.. Jos ei esim tällä sivustolla olevista päivityksistä ota onkeensa, niin sitten voi valita vaikka fordin ja on ihan oikein sille että istuu siellä merkkiliikkeen korjaamon vastaanotossa odottelemassa avoimen rahapussin kanssa.

• Korianteeri

Minne se väärän merkkinen auto pitää laittaa?

• Anonyymi

Tojottaa vedetään köydellä. Eeii hampulla Eii ketjulla tv. Köffffff. Hahhaaaa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      84
      4562
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      85
      4411
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3759
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3483
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2977
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2764
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2701
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2083
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1748
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      103
      1291
    Aihe