Onko hotellin lämmitetyn uima-altaan vesi oikeasti lämmintä? Tiedän, että vesipuistossa vesi on kylmää merivettä, mutta tarkeneeko hotellin altaassa uida marras-joulukuussa?
Kaikki kokemukset muutenkin hotellista on tervetulleita :) Onko muilla tuonne varattu matkaa lähiviikkoina?
Paradise Lago Taurito
8
168
Vastaukset
- Aurinkoon2015
Hei! Me ollaan menossa vasta hiihtolomalla, mutta olisi mukavaa jos laittaisit kokemuksia sieltä :)
- don_luis
Idioottimainen kysymys ,Kaikki vesi on aina lämmintä ,juu
- don_louis
Niin jos lämpöä verrataan absoluuttiseen nollapisteeseen. Ei muuten.
- Don_luis
don_louis kirjoitti:
Niin jos lämpöä verrataan absoluuttiseen nollapisteeseen. Ei muuten.
-273 C. Kylmää o. Mut meille Canarioksille ei oo mittää. Me tiedämme kaiken kaikesta, myös lämpötilat subrajohteiden tilassa on meillä hallussa. Taas näyttää serkkupoika olevan linjoilla. Olen todennut että hotellien vesi on märkää.
- Aloittajaperhe
Ihan hyvä hotelli, on viihdytty. Huoneet on isot ja siistit. Ruoka ei ole kummoista, mutta kyllä sieltä aina jotain syötävää löytyy. Turkin ja Teneriffan all inclusivet on olleet parempia.
Uima-allas hyvä, mutta ei tuo nyt hirmu lämmintä vettä ole. Lapset on uineet tuntikausia, mut uinnin jälkeen hampaat kalisee. Vesipuistossa ei tarkene uida, mut meillä on pienet lapset ja tykkäsivät kahlailla siellä pikkusen merirosvoaltaassa.
Aurinko paistaa vasta iltapäivällä hotellin altaalle, joten yleensä on menty vesipuistoon aamuksi. Sielläkin on all incl.
Anfi beachille houkuttelevat tutustumaan uuteen hotelliin. Palkaksi saa ilmaset taksimatkat ja vaihtelevasti muita palkintoja. Me käytiin, mut ei ollutkaan suomalaista esittelijää vapaana, joten oltiin vaan rannalla. Tarkeni meressäkin uida ja kiva valkoinen ranta on.
Puerto Ricossa ja Moganissa käytiin bussilla/taksilla shoppailemassa. Perjantain Moganin markkinat on isot ja kivat.
Hotellin iltaohjelma on ihan perus, ei mitään huikeeta, kuten jotkut mainostavat. Meidän lapset on illalla jo niin väsyneitä, ettei olla jaksettu joka showta katsoa. Kaikki ilta-aktiviteetit (tramboliinit, minicolf, keilaus, polkuautot ym.) maksavat extraa.
Kyllä tää lomaa on, mut ehkä liian pieni paikka meille. Toisella kertaa jonnekin muualle. Sää on ollu ihan huippu kyllä, hellettä joka päivä! Muuten kai täällä ei ois juuri mitään ja pitäs lähteä joka päivä johonkin kauemmas.- Aurinkoon2016
Kiitos tiedoistasi :) Kiva kuulla ilmojen suosineen!
Me jotka oltiin menossa kans hiihtolomalle sinne, vaihdettiinkin matka Inglisiin, juurikin sen takia, kun on niin kaukana kaikesta. Sinun kertomus vielä vahvistaa asiaa, ettei taitaisi olla meillekkään paras mahdollinen lomakohde :)
- kuinkas
Pitäähän sitä voida uida Suomen vesissäkin- vai kuinka? Miten sen meressä uimisen kanssa on?- välttyisi kemikaaleilta ja paskalllata.
- LapsiVesi
Lasten altaan vesi on aina lämmintä.. Kai tiedät miksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273623- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362304Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381539
- 141342
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661285Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275