Sovintoseksiä kämppiksen kanssa eilen.

Eilenseksia

Nina on minua vuoden nuorempi. Asumme samassa kämpässä. Koko viikon Nina oli pahalla päällä ja valittanut milloin mistäkin. Eilen hän raivosi sotkuisesta eteisestä ja päätti viskoa takkeja ja kengiä rappukäytävään. Minä vihaisena menin keräämään niitä ja tulin takaisin ja Nina oli keittiössä sitten alkoi sota. Hän heitti tavaroita minua päin huutaen "Vittu täällä on sotkusta siivoa homo jälkes!" Minä väistelin ja olin menossa estämään kahvikuppini rikkomista. Otin Ninaa kädestä kiinni ja väänsin pöytään ja huusin "Nyt sä ämmä lopetat tän riehumisen tai mä oikeesti suutun!" Nina alkoi selvästi rauhoittua ja oli hetken hiljaa ja sanoi: "tiiätkö mitä kukaan jätkä ei oo koskaan käyttäny muhun noin kovia otteita." En siinä tajunnut Ninan raivon muuttumista kiihotukseen. Sitten hän katsoi minua jo hymyillen. Kullini jäykistyi vaikka en tilannetta vieläkään kunnolla tajunnut. Nina otti toisella kädellä kiinni haaruistani ja totesi: "Vittu sulla on iso. Miks et oo koskaan näyttäny?" Siinä samassa tempasin housut alas ja nostin Ninan pöydälle istumaan jonka jälkeen aloin suudella hänen nännejä. Nina voihki ja huomasin kuinka alushousuista alkaa valua nesteitä. Nopeasti alettiin tehä esileikkejä. Nina otti kivikovan kyrvän suuhunsa ja katsoi minun nautinnollisia ilmeitäni hymyilevästi. 5 minuuttia hän sitä lutkutti ja alettiin panna. Eka takaa päin jossa pääsin kireään pilluun kunnolla käsiksi. Voihkittiiin molemmat. Sitten eestä päin jossa katsottiin toisiamme nautinnollisesti. Ninan litimärkä pillu lotisi ja lisäsin vauhtia. Tehtiin eestä takaa päältä ja lopuksi totesin "Ei helvetti nyt lentää" ja Nina tuli nopeasti kyykkyyn ja laukesin hänen suuhunsa. "Aaaah oooh" huusin. Nina nielasi viikon mällini oli hetken hiljaa ja kysyi "Onks meidän riidat ohi?" hymyillen. Oli pakko antaa anteeksi ja olla loppu ilta hymyssä suin Ninan kanssa vierekkäin sohvalla.

3

1929

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Salolampi

      "Nopeasti alettiin tehä esileikkejä."

      joo-o.

      • Tandebord

        Heillä oli melkoinen riita ja joka johti molemmin puoleiseen kiihottumiseen.
        Penis suussa. Ei mies päässyt karkuun eikä nainen päässyt heittelemään tavaroita.
        Kun mies nappasi ranteesta kiinni. Nainsen raivo muuttui kiihkoon.
        Naiminen oli pakko tehdä se sovinto aina riidan pääteeksi.
        Näin ne riidat päättyy onnellisiin tilantiesiin. Seksiin.


    • ennenparemmin

      Olen naisystäväni kanssa aikanaan harrastanut sovinto seksiä ja pantiin myös kunnolla ja molemmat oli tyytyväisiä lopputulokseen. Nykyään ei kyllä kiukuttelun jälkeen sextailla vaan enimmäkseen ollaan hiljaa eli ei sovintoseksiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3505
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      83
      1640
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe