Sovintoseksiä kämppiksen kanssa eilen.

Eilenseksia

Nina on minua vuoden nuorempi. Asumme samassa kämpässä. Koko viikon Nina oli pahalla päällä ja valittanut milloin mistäkin. Eilen hän raivosi sotkuisesta eteisestä ja päätti viskoa takkeja ja kengiä rappukäytävään. Minä vihaisena menin keräämään niitä ja tulin takaisin ja Nina oli keittiössä sitten alkoi sota. Hän heitti tavaroita minua päin huutaen "Vittu täällä on sotkusta siivoa homo jälkes!" Minä väistelin ja olin menossa estämään kahvikuppini rikkomista. Otin Ninaa kädestä kiinni ja väänsin pöytään ja huusin "Nyt sä ämmä lopetat tän riehumisen tai mä oikeesti suutun!" Nina alkoi selvästi rauhoittua ja oli hetken hiljaa ja sanoi: "tiiätkö mitä kukaan jätkä ei oo koskaan käyttäny muhun noin kovia otteita." En siinä tajunnut Ninan raivon muuttumista kiihotukseen. Sitten hän katsoi minua jo hymyillen. Kullini jäykistyi vaikka en tilannetta vieläkään kunnolla tajunnut. Nina otti toisella kädellä kiinni haaruistani ja totesi: "Vittu sulla on iso. Miks et oo koskaan näyttäny?" Siinä samassa tempasin housut alas ja nostin Ninan pöydälle istumaan jonka jälkeen aloin suudella hänen nännejä. Nina voihki ja huomasin kuinka alushousuista alkaa valua nesteitä. Nopeasti alettiin tehä esileikkejä. Nina otti kivikovan kyrvän suuhunsa ja katsoi minun nautinnollisia ilmeitäni hymyilevästi. 5 minuuttia hän sitä lutkutti ja alettiin panna. Eka takaa päin jossa pääsin kireään pilluun kunnolla käsiksi. Voihkittiiin molemmat. Sitten eestä päin jossa katsottiin toisiamme nautinnollisesti. Ninan litimärkä pillu lotisi ja lisäsin vauhtia. Tehtiin eestä takaa päältä ja lopuksi totesin "Ei helvetti nyt lentää" ja Nina tuli nopeasti kyykkyyn ja laukesin hänen suuhunsa. "Aaaah oooh" huusin. Nina nielasi viikon mällini oli hetken hiljaa ja kysyi "Onks meidän riidat ohi?" hymyillen. Oli pakko antaa anteeksi ja olla loppu ilta hymyssä suin Ninan kanssa vierekkäin sohvalla.

3

2442

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Salolampi

"Nopeasti alettiin tehä esileikkejä."

joo-o.

• Tandebord

Heillä oli melkoinen riita ja joka johti molemmin puoleiseen kiihottumiseen.
        Penis suussa. Ei mies päässyt karkuun eikä nainen päässyt heittelemään tavaroita.
        Kun mies nappasi ranteesta kiinni. Nainsen raivo muuttui kiihkoon.
        Naiminen oli pakko tehdä se sovinto aina riidan pääteeksi.
        Näin ne riidat päättyy onnellisiin tilantiesiin. Seksiin.

• ennenparemmin

Olen naisystäväni kanssa aikanaan harrastanut sovinto seksiä ja pantiin myös kunnolla ja molemmat oli tyytyväisiä lopputulokseen. Nykyään ei kyllä kiukuttelun jälkeen sextailla vaan enimmäkseen ollaan hiljaa eli ei sovintoseksiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      92
      2127
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      33
      2070
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1835
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1360
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1251
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1141
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1050
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      56
      1003
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      67
      936
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      282
      895
    Aihe